abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2011 @ 11:03:05 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_102254080
vooral dat laatste!
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 11:05:31 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102254132
Mogguh :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_102254144
Bij mij doet de tandarts op controle met een haakje tandsteen weg schrapen en dat is echt superpijnlijk. Dus ja, daar ben ik bang voor. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2011 @ 11:06:58 #4
43556 miss_dynastie
pi_102254157
Wat een fijn nieuws sharaan voor je poezel en voor jou *O*
  donderdag 22 september 2011 @ 11:07:55 #5
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102254184
Mijn tandarts mag alles doen, als het maar zonder verdoving is.
Pijn kan ik wel hebben..maar die verdoving...huuu!
pi_102254274
Tandartsen zijn eng, net als spinnen, films met schrikeffecten en grote insecten. :').

Alleen tandartsen doen je daadwerkelijk pijn... Lang leve pilletjes waar je stoned van wordt! :D (volgende week vervolg van m'n wortelkanaal ;()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_102254278
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn tandarts mag alles doen, als het maar zonder verdoving is.
Pijn kan ik wel hebben..maar die verdoving...huuu!
Hier omgekeerd :D Doe voor mij maar alles met verdoving _O-
In belgië had ik hier nooit geen keuze voor hoor.. Dan móet het gewoon verdoofd worden. Ik vind het zo gek dat je hier een 'keuze' heb :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_102254334
Trix wat vies van je katten, maar je kunt ze gewoon opvoeden hé! Heeel boos worden en consequent met hun gezichtje naar de kots toe duwen. Kost jou een keer of 3 doorzetten, maar dan doen ze het echt niet meer
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 22 september 2011 @ 11:15:35 #9
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102254382
Mijn kat vlucht altijd naar de voordeur als hij moet kotsen. Dat hij dan op de mat kotst en vaak ook over alle schoenen die daar staan is wel een beetje jammer maar liever dan dat hij het overal doet.
Afgelopen week ging ik `nachts de kat ff uitlaten toen ik met m`n blote voet in iets kouds en nattigs ging staan, Was ff bang dat het kattenkots was, maar gelukkig was het alleen maar een reeds geplette slak :')
pi_102254433
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kat vlucht altijd naar de voordeur als hij moet kotsen. Dat hij dan op de mat kotst en vaak ook over alle schoenen die daar staan is wel een beetje jammer maar liever dan dat hij het overal doet.
Afgelopen week ging ik `nachts de kat ff uitlaten toen ik met m`n blote voet in iets kouds en nattigs ging staan, Was ff bang dat het kattenkots was, maar gelukkig was het alleen maar een reeds geplette slak :')
:o Kots had ik minder erg gevonden dan die slak :X :X

*slakkenfobie die nergens op slaat _O- *
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_102254575
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan heeft ie tenminste geprobeerd naar buiten te komen ;)

Onze kat deed het ook altijd buiten, heel soms binnen als het nacht was en hij niet naar buiten kon, maar dan deed ie het altijd op een krant die m'n moeder altijd op een stapeltje bewaarde voor de kattenbak :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102254622
Kutkatten O+

donderdag 22 september 2011 @ 11:31:04 #13
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102254737
Wat een mooierds bibi O+
pi_102254915
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:26 schreef bibi het volgende:
Kutkatten O+

[ afbeelding ]
Aaawh O+

donderdag 22 september 2011 @ 11:48:09 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_102255269
mijn kat schijt sinds kort op de mat, helemaal lekker ;(
bibi met je kittens O+ britten O+
disclaimer
pi_102255360
Het was vreselijk, 5 ladingen verdoving en nog onwijs veel pijn.
Maar ik leef nog. Moet alleen nog een keer terug voor 2 andere. Maar hij zij dat achterin lastig te verdoven was, dus laten we hopen dat het de volgende keer wel goed gaat.
Nu heb ik een hele rare mond en al oneindig vaak op mn wang gebeten volgens mij.

Die kittens O+ O+ O+
pi_102255538
O zie nu de vragen in het vorig topic, hij ging dus een gaatje doen. Maar weet niet of ik nou meer of minder bang ben voor de volgende keer :P
  donderdag 22 september 2011 @ 11:56:32 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_102255577
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het was vreselijk, 5 ladingen verdoving en nog onwijs veel pijn.
Maar ik leef nog. Moet alleen nog een keer terug voor 2 andere. Maar hij zij dat achterin lastig te verdoven was, dus laten we hopen dat het de volgende keer wel goed gaat.
Nu heb ik een hele rare mond en al oneindig vaak op mn wang gebeten volgens mij.

Die kittens O+ O+ O+
wat heeft ie gedaan dan? :o
disclaimer
pi_102255620
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat heeft ie gedaan dan? :o
Gaatje gevuld dus. Maar mn moeder belde net, die schijnt het ook te hebben dat het nog pijn doet na verdoving. Maar die verdoving gaat er de volgende keer toch weer in, vind het zo'n vreselijke pijn.
Terwijl ik elke dag pijn heb, en echt geen lage pijngrens heb, dit is gewoon een vervelende pijn.
  donderdag 22 september 2011 @ 11:58:33 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_102255634
5 verdovingen voor 1 gaatje? Was het een maankrater ofzo? :D
disclaimer
pi_102255659
okay het enige voordeel van mijn ziekte dan, ik heb echt nooit last bij de tandarts want die pijn voel ik toch niet meer, doe alles zonder verdoving, laatst zelfs zenuwbehandeling _O-
  donderdag 22 september 2011 @ 11:59:16 #22
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102255663
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Hier omgekeerd :D Doe voor mij maar alles met verdoving _O-
In belgië had ik hier nooit geen keuze voor hoor.. Dan móet het gewoon verdoofd worden. Ik vind het zo gek dat je hier een 'keuze' heb :D
Net zoals een ruggenprik tijdens de bevalling. Hier in Nederlands heerst er nog een cultuur van Eerst zo proberen! In België lachen ze je nog net niet uit als je het zonder verdoving wilt proberen ;)

Maja, bij de tandarts laat ik mij ook nooit verdoven. Als ik pijn voel is het maar 1 ms dus dan voel ik liever pijn dan de hele dag erop te letten op je kwijlt :P Moet ik wel zeggen dat het ergste wat ik bij een tandarts heb laten doen een gaatje vullen/boren was.
吴 曼 迪
  donderdag 22 september 2011 @ 12:00:02 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_102255682
ik neem voor gaatjes nooit een verdoving. Boren doet 30 seconden pijn en daarna is het over, terwijl je door een verdoving 2 dagen met een beurse bek loopt :')
disclaimer
pi_102255708
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
5 verdovingen voor 1 gaatje? Was het een maankrater ofzo? :D
Volgens mij waren het er nog wel meer, begon met 2 prikken, toen volgens mij nog een keer. En toen nog vervelende.
Ik kan echt niet tegen die pijn. Terwijl ik met een gebroken voet gerust 2 dagen nog doorloop.
  donderdag 22 september 2011 @ 12:05:20 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_102255834
bizar :D

laatst had ik nogal een heftig tandprobleem. Tandarts vraagt: wil je verdoving? Ik zeg: dat ligt er aan, doet het erg veel pijn? Tandarts: nee hoor, ik voel er niets van!

:')
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 12:06:15 #26
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102255859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
bizar :D

laatst had ik nogal een heftig tandprobleem. Tandarts vraagt: wil je verdoving? Ik zeg: dat ligt er aan, doet het erg veel pijn? Tandarts: nee hoor, ik voel er niets van!

:')
Maakte zijn dag weer goed zeker :')
吴 曼 迪
  donderdag 22 september 2011 @ 12:07:36 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_102255894
mijn tandarts is nogal een lompe droogkloot. Ik mag dat wel O+
disclaimer
pi_102255943
Ik ga vanaf nu ook weer braaf op half jaarlijkse controle. Dan is het er hooguit 1 per keer, als het goed is :P Viel me eigenlijk nog mee na zo lang niet geweest te zijn.

Pakjes uit China doen er echt opeens lang over. Al kreeg ik gister iets binnen wat ik niet eens besteld had :P
pi_102256095
Ik had trouwens echt een vet aso kind bij het kruidvat. Kom ik aan met mn nagellakjes, "O nee he, die doen het niet, dat gaat heel lang duren" *zuchtsteunkreun* En bij de laatste(het waren er maar 4)
"O eindelijk de laatste, hehe" Ik dacht echt wtf, dat moet ik echt niet doen bij ons achter de kassa dat wordt niet gewaardeerd. Ik moet ook zo vaak de hele code intoetsen dan ga ik toch ook niet miepen. Vond het echt zo aso.
pi_102256491
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik had trouwens echt een vet aso kind bij het kruidvat. Kom ik aan met mn nagellakjes, "O nee he, die doen het niet, dat gaat heel lang duren" *zuchtsteunkreun* En bij de laatste(het waren er maar 4)
"O eindelijk de laatste, hehe" Ik dacht echt wtf, dat moet ik echt niet doen bij ons achter de kassa dat wordt niet gewaardeerd. Ik moet ook zo vaak de hele code intoetsen dan ga ik toch ook niet miepen. Vond het echt zo aso.
Ik had mijn spullen lekker laten liggen. Hoewel die meid daar niet wakker van zal liggen geef je iig aan dat je het niet pikt.
Aids.
pi_102256982
Ik had waarschijnlijk tegen dat mens een opmerking gemaakt, al waren het er 20 ze heeft het maar te doen!

Wij hebben tot morgenmiddag geen warm water, kan dus niet douchen en ik heb morgenochtend sollicitatiegesprek -O-
pi_102257057
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:46 schreef princess-a het volgende:
Ik had waarschijnlijk tegen dat mens een opmerking gemaakt, al waren het er 20 ze heeft het maar te doen!

Wij hebben tot morgenmiddag geen warm water, kan dus niet douchen en ik heb morgenochtend sollicitatiegesprek -O-
Da's heel erg meh. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 12:51:33 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_102257133
je kan wel douchen, 't is alleen wat frisjes :+
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 12:54:37 #34
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102257216
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:26 schreef bibi het volgende:
Kutkatten O+

[ afbeelding ]
:o :o :o :o :o wat een cuties!
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
Lekker is dat :{ daar had ik wat van gezegd hoor

Ik heb trouwens ook een schuft aan de tandarts.. zeker nu want ik heb een gaatje (mijn eerste), maar ik heb een controle afspraak staan in november dus ik heb niet gebeld over dit gaatje (ja ja slecht...) ziet ie dan wel...
Knoei
pi_102257530
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:46 schreef princess-a het volgende:

Buren?
pi_102258624
Mn bek leeft weer een beetje *O*
pi_102258646
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:54 schreef Loqi het volgende:

Ik heb trouwens ook een schuft aan de tandarts.. zeker nu want ik heb een gaatje (mijn eerste), maar ik heb een controle afspraak staan in november dus ik heb niet gebeld over dit gaatje (ja ja slecht...) ziet ie dan wel...
Weet je zeker dat je een gaatje hebt? Ik heb ook zo vaak het idee dat ik een gaatje heb en dan blijkt het toch weer niks te zijn.
Heb ook ooit maar 1 gaatje gehad en verder alleen elk jaar tandsteen verwijderen en that´s it. Ik ben echt heel blij met mijn gebit, want eigenlijk ben ik ook een angsthaas. Wat dat betreft is mijn dochter veel stoerder. Tand laten trekken toen ze 4 was en vorig jaar een gaatje laten vullen zonder verdoving. Nou, dat hoeven ze bij mij echt niet te proberen. Toen mijn verstandskiezen getrokken werden (heb er 5 jaar over gedaan om de afspraak te maken) hebben ze me een aantal extra verdovingen gegeven zodat ze zeker wisten dat ik niks zou voelen.

@ Whoopdidoo
Mooi dat ik had gezegd dat ze daar voor betaald krijgt. Kom zeg.
pi_102258659
In het kader van klachten: ik probeer een klacht in te dienen bij de post. Ik wil het telefonisch doen, maar als ik bel wordt meteen de verbinding verbroken. Lekker dan, dan maar op papier mijn hele verhaal doen.
Aids.
pi_102258702
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef Mss het volgende:
In het kader van klachten: ik probeer een klacht in te dienen bij de post. Ik wil het telefonisch doen, maar als ik bel wordt meteen de verbinding verbroken. Lekker dan, dan maar op papier mijn hele verhaal doen.
Dat is ook vaag.

Ik ben heel erg niets aan het doen, ja mn nagels aan het lakken. Maar moet het hele weekend werken dus mag wel even niksen van mezelf.

En moet mezelf ontzettend inhouden om geen nagellakjes op ebay te bestellen.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:41:52 #40
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102258704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef mirannie het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je een gaatje hebt? Ik heb ook zo vaak het idee dat ik een gaatje heb en dan blijkt het toch weer niks te zijn.
Heb ook ooit maar 1 gaatje gehad en verder alleen elk jaar tandsteen verwijderen en that´s it. Ik ben echt heel blij met mijn gebit, want eigenlijk ben ik ook een angsthaas. Wat dat betreft is mijn dochter veel stoerder. Tand laten trekken toen ze 4 was en vorig jaar een gaatje laten vullen zonder verdoving. Nou, dat hoeven ze bij mij echt niet te proberen. Toen mijn verstandskiezen getrokken werden (heb er 5 jaar over gedaan om de afspraak te maken) hebben ze me een aantal extra verdovingen gegeven zodat ze zeker wisten dat ik niks zou voelen.

@ Whoopdidoo
Mooi dat ik had gezegd dat ze daar voor betaald krijgt. Kom zeg.
Ja ik denk t wel (kan er bij met mn vinger) maar over een tijdje weet ik t zeker ;(
Knoei
  donderdag 22 september 2011 @ 13:42:41 #41
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102258727
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef Mss het volgende:
Oh das handig.Waar wilde je over klagen? (als je dat hier wilt delen iig ;) )
Knoei
pi_102259029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:42 schreef Loqi het volgende:

[..]

Oh das handig.Waar wilde je over klagen? (als je dat hier wilt delen iig ;) )
Er raakt hier de laatste tijd super veel post kwijt. Bij mijzelf alleen al in de laatste 2 weken 3 dingen. Ninjaninja had een lakje opgestuurd die nooit is aangekomen en Sjaan heeft al 2 keer een dvd opgestuurd die niet aankomt. Ik vind dat gewoon niet normaal. Van deze post was ik toevallig op de hoogte, dus misschien zijn er nog meer brieven kwijtgeraakt. Aan de andere kant is het ook verdacht dat er zaken verdwijnen waarvan het duidelijk is dat er geen brief maar iets anders in zit.

En dan krijgen we nog heel vaak post van de buren. Uilenstede is een complex met ongeveer 3000 adressen, en dat allemaal op één straat. Dat kan soms best lastig zijn. Je hebt hier een stuk of 6 flats, iets van 3 hoogbouwgebouwen en nog losse appartementen. Middenin loopt een weg, en aan de ene kant is het even, en aan de andere kant oneven. Nu heeft iedere flat twee vleugels per verdieping, en iedere vleugel heeft zijn eigen nummer. Dat is het gangnummer, en dan heeft iedereen er nog een persoonlijk huisnummer achteraan. Onderaan in de flat zijn alle brievenbussen voor iedere gang bij elkaar, maar dan staat alleen het gangnummer op de brievenbus, dus alleen het eerste deel van het huisnummer. Nu zijn wij het laagste nummer in deze flat omdat we onderaan zitten, maar we hebben om de haverklap post van nog een nummer lager in de brievenbus. Omdat de postbode gewoon niet goed uit zijn doppen kan kijken en ziet dat dat nummer om de hoek is. Dan pleurt hij het maar bij ons in de bus zodat wij het naar die mensen gaan brengen.

Ook krijgen we op nummer 2 heel vaak post voor gang 22. Dan is dat bijvoorbeeld een nummer 22-134 en dan duwen ze dat bij nummer 2 naar binnen. Als die postbode opkijkt zíet hij gang 22, maar toch ligt het regelmatig bij nummer 2 in de bus :r
Aids.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:59:04 #43
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102259240
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:52 schreef Mss het volgende:

[..]

Er raakt hier de laatste tijd super veel post kwijt. Bij mijzelf alleen al in de laatste 2 weken 3 dingen. Ninjaninja had een lakje opgestuurd die nooit is aangekomen en Sjaan heeft al 2 keer een dvd opgestuurd die niet aankomt. Ik vind dat gewoon niet normaal. Van deze post was ik toevallig op de hoogte, dus misschien zijn er nog meer brieven kwijtgeraakt. Aan de andere kant is het ook verdacht dat er zaken verdwijnen waarvan het duidelijk is dat er geen brief maar iets anders in zit.

En dan krijgen we nog heel vaak post van de buren. Uilenstede is een complex met ongeveer 3000 adressen, en dat allemaal op één straat. Dat kan soms best lastig zijn. Je hebt hier een stuk of 6 flats, iets van 3 hoogbouwgebouwen en nog losse appartementen. Middenin loopt een weg, en aan de ene kant is het even, en aan de andere kant oneven. Nu heeft iedere flat twee vleugels per verdieping, en iedere vleugel heeft zijn eigen nummer. Dat is het gangnummer, en dan heeft iedereen er nog een persoonlijk huisnummer achteraan. Onderaan in de flat zijn alle brievenbussen voor iedere gang bij elkaar, maar dan staat alleen het gangnummer op de brievenbus, dus alleen het eerste deel van het huisnummer. Nu zijn wij het laagste nummer in deze flat omdat we onderaan zitten, maar we hebben om de haverklap post van nog een nummer lager in de brievenbus. Omdat de postbode gewoon niet goed uit zijn doppen kan kijken en ziet dat dat nummer om de hoek is. Dan pleurt hij het maar bij ons in de bus zodat wij het naar die mensen gaan brengen.

Ook krijgen we op nummer 2 heel vaak post voor gang 22. Dan is dat bijvoorbeeld een nummer 22-134 en dan duwen ze dat bij nummer 2 naar binnen. Als die postbode opkijkt zíet hij gang 22, maar toch ligt het regelmatig bij nummer 2 in de bus :r
Oh dat is wel echt kut... :{ ik snap goed at je daar over gaat klagen ja. Ht rotste is iook dat je niet weet of er nog meer dingen kwijt zijn geraakt
Knoei
pi_102259333
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:52 schreef Mss het volgende:

[..]

LOOOOOOOL WEER NIET!!!!!!!!

*gaat weer branden*

Ga je vanavond nog naar sephora, anders kan ik hem beter geven :') even kijken of ik hier op het werk kan fikken! ;D
pi_102259404
Wat een prutpostbode.

En aargh. Een stel koters gedraagt zich in de trein alsof het een kroeg is. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102259466
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

LOOOOOOOL WEER NIET!!!!!!!!

*gaat weer branden*

Ga je vanavond nog naar sephora, anders kan ik hem beter geven :') even kijken of ik hier op het werk kan fikken! ;D
Nee, ik ga morgen. Vanavond is hier wijkfeest, dus daar ben ik bij. Zal ik hem anders een keer komen halen?
Aids.
pi_102259578
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:05 schreef Mss het volgende:

[..]

Nee, ik ga morgen. Vanavond is hier wijkfeest, dus daar ben ik bij. Zal ik hem anders een keer komen halen?
Even kijken of ik kan fikken! Anders ga ik met KOEIENLETTERS jouw adres erop zetten en " WAAG HET OM DIT TE JATTEN!" ;D
pi_102259587
Ghehe, ik snap niks van hoe die brievenbussen werken als ik dat zo lees. Maar wel heeeel irritant dat dingen steeds kwijtraken.

Lalalaaa, SOG. En heh, ik mis het gevoel van "oeh, zit er nagellak bij" als de postbode komt. Ik wil iets bestellen. ;( Iemand die een goede basecoat kan aanraden? Mijn huidige is slecht in het voorkomen van verkleurde nagels, dus ik wil een andere, die dat wel kan.
pi_102259673
Geen brander hier, ik maak er wel een bootable usb stick van okaaaaaaaay :D
pi_102259688
Nou, het is heel simpel. In onze flat beginnen de nummers bij 407, en 405 is dus om de hoek. Maar ze duwen dus de post voor 405 constant bij ons in de bus.
Aids.
pi_102259710
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef Mss het volgende:
Nou, het is heel simpel. In onze flat beginnen de nummers bij 407, en 405 is dus om de hoek. Maar ze duwen dus de post voor 405 constant bij ons in de bus.
misschien liggen de lakjes die ik jou ooit gestuurd heb ook wel bij de buurman! ik zou toch eens goed naar zijn manicure kijken!
pi_102259714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Geen brander hier, ik maak er wel een bootable usb stick van okaaaaaaaay :D
Het heeft geen haast hoor. Kunnen we anders morgen op de amstelveenseweg meeten?
Aids.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:14:41 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_102259754
hier is in de drie jaar dat ik hier woon nog nooit een poststuk kwijtgeraakt O+ *afklopt*
disclaimer
pi_102259760
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

misschien liggen de lakjes die ik jou ooit gestuurd heb ook wel bij de buurman! ik zou toch eens goed naar zijn manicure kijken!
_O-
Aids.
pi_102259848
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:13 schreef Mss het volgende:

[..]

Het heeft geen haast hoor. Kunnen we anders morgen op de amstelveenseweg meeten?
Jahooooooooooooooor!
pi_102259860
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Jahooooooooooooooor!
Gezellig :9
Aids.
pi_102259895
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:18 schreef Mss het volgende:

[..]

Gezellig :9
Maar bootable usb-je is ook wel goed toch?
pi_102259967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Maar bootable usb-je is ook wel goed toch?
Ja hoor!
Aids.
pi_102259992
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:21 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja hoor!
okkerdeok *O*
pi_102260582
Lindyyyy waar ben je?
pi_102260806
quote:
Ik kan dit rondje helemaal niet meedoen, ik ben de halve week weg, bedenk ik me ineens ;(

Bij deze dus weer uitgeschreven. En zo klopt de lijst weer :)
Dit zei ze bij het Maffia spel, dus denk dat we in de halve week zitten waarin ze weg is.
  donderdag 22 september 2011 @ 15:43:37 #62
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102262264
Ze zit in Limburg te koken volgens mij ;)
吴 曼 迪
pi_102263171
sephora O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_102263982
voor de dames die nog naar sephora gaan; kijk of je midnight crawl kunt scoren O+
http://www.mynailpolishon(...)hora-midnight-crawl/
  donderdag 22 september 2011 @ 16:39:30 #65
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102264021
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:38 schreef Mirjam het volgende:
voor de dames die nog naar sephora gaan; kijk of je midnight crawl kunt scoren O+
oehh pretty! Ik ga maandagmiddag :s)
Knoei
pi_102264061
hij is in het flesje echt :9~
  donderdag 22 september 2011 @ 16:47:21 #67
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102264356
Ik zocht een paars/roze achtige kleur in zo'n nagellak.
Nu MOET ik wel naar de Sephora :')
吴 曼 迪
pi_102265470
oh de nagellak geld ook 3 voor 10?
  donderdag 22 september 2011 @ 17:29:26 #69
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102265974
crosspost :')
1999 ik hen de mooie zwart-wit combo aan (volgens mij na een wandeling met de honden)
吴 曼 迪
pi_102266127
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:38 schreef Mirjam het volgende:
Oeh, die heb ik vandeweek zien liggen en hij leek inderdaad heel interessant. Maar nu weet ik het zeker!! Denk dat ik morgen maar even ga :)
pi_102266158
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
oh de nagellak geld ook 3 voor 10?
alles :9~
pi_102266168
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:47 schreef megamandy het volgende:
Ik zocht een paars/roze achtige kleur in zo'n nagellak.
Nu MOET ik wel naar de Sephora :')
:D
pi_102266244
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef Mirjam het volgende:

[..]

alles :9~
damn you woman!!!
pi_102267022
Dat viel me alles mee net. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102267055
Als iemand een extra Midnight Crawl wil scoren zou ik dat lief vinden O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_102267073
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik zal morgen voor je kijken, ik ga naar Breda :s)
pi_102267122
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik zal morgen voor je kijken, ik ga naar Breda :s)
Thanks! Ik heb besloten niet te gaan dit keer, niet echt iets nodig en wil volgende week lekker in m'n eentje shoppen dus dan is het niet zo nodig :P.
pi_102267164
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb besloten niet te gaan dit keer, niet echt iets nodig en wil volgende week lekker in m'n eentje shoppen dus dan is het niet zo nodig :P.
Ik laat het je morgen even weten!
  donderdag 22 september 2011 @ 18:07:39 #79
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102267241
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:00 schreef Debsterr het volgende:
+1
*) :@
pi_102267501
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

+1
Als ik er 2 extra zie dan neem ik m voor jou ook mee :*
pi_102269878
:') Ik ben suf...

Ik betaal veel teveel voor de Kleankolor uit het ruiltopic (maar daar kies ik zelf voor dus het is geen klacht of verwijt naar de verkoopster ;) ) heb ik 'm vandaag binnen...lijkt ie sprekend op de flakies van Nfu Oh...maar dan groffer :')

Oh well...tof is ie wel :7

Skjoe...weet je al iets van zaterdag?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_102270890
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

+1
+1 :@ .

O hai :W
Ik was vandaag bij de Douglas, had een uitnodiging gekregen om gratis manicure te laten doen met Herome WIC lak. De lak mocht je dan meenemen, altijd leuk :).

1 van die meisjes kon zich mij nog herinneren van het Beyu-avontuur :'). Zei dat hele verhaal vertellen aan d'r collega, dat ik niet alleen het codenummer wist maar dat er ook twee verschillende soorten waren enzo. Ik heb nu al een reputatie :).

Die meisjes waren ontzettend lief en leuk. Maar:
1) Ik wist meer van nagellak en hoe je het opbrengt dan zij.
2) Ze heeft mijn nagels raar gevijld
3) Ik kan m'n nagels zelf beter lakken dan dat zij het deed :').
4) Ik had nog stempels op m'n nagels staan en ik moest ze uitleggen wat dat was en hoe je het deed (terwijl Herome dat toch ook heeft).
5) M'n nagels waren volledig gedeukt voordat ik de winkel uit was, terwijl ze braaf 1 of andere droog-spray erop had gedaan en ik daarna echt nog wel even had gewacht. Conclusie: Droog-spray van Herome werkt niet :').

Was wel gezellig, ze namen er ook echt de tijd voor. Ze ging me aanraden dat ik basecoat moest gebruiken, toen ze m'n verkleurde vingers zag :D.
Maar ze had ook heel snel door dat ze mij heel weinig nieuws kon vertellen (en misschien ook wel dat er betere merken dan Herome zijn, want ze raadde nauwelijks producten aan).

De lak vind ik dan wel weer mooi, de foto's (die dus lichtelijk gefaald zijn) zal ik nog even in het SHJN-topic zetten. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nagelschaartje op 22-09-2011 19:47:29 ]
  donderdag 22 september 2011 @ 19:45:55 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_102271060
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
:') Ik ben suf...

Ik betaal veel teveel voor de Kleankolor uit het ruiltopic (maar daar kies ik zelf voor dus het is geen klacht of verwijt naar de verkoopster ;) ) heb ik 'm vandaag binnen...lijkt ie sprekend op de flakies van Nfu Oh...maar dan groffer :')

Oh well...tof is ie wel :7

Skjoe...weet je al iets van zaterdag?
ja, ge zijt welkom
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 19:46:27 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_102271089
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

+1 :@ .

Ik was vandaag bij de Douglas, had een uitnodiging gekregen om gratis manicure te laten doen met Herome WIC lak. De lak mocht je dan meenemen, altijd leuk :).

1 van die meisjes kon zich mij nog herinneren van het Beyu-avontuur :'). Zei dat hele verhaal vertellen aan d'r collega, dat ik niet alleen het codenummer wist maar dat er ook twee verschillende soorten waren enzo. Ik heb nu al een reputatie :).

Die meisjes waren ontzettend lief en leuk. Maar:
1) Ik wist meer van nagellak en hoe je het opbrengt dan zij.
2) Ze heeft mijn nagels raar geveild
3) Ik kan m'n nagels zelf beter lakken dan dat zij het deed :').
4) Ik had nog stempels op m'n nagels staan en ik moest ze uitleggen wat dat was en hoe je het deed (terwijl Herome dat toch ook heeft).
5) M'n nagels waren volledig gedeukt voordat ik de winkel uit was, terwijl ze braaf 1 of andere droog-spray erop had gedaan en ik daarna echt nog wel even had gewacht. Conclusie: Droog-spray van Herome werkt niet :').

Was wel gezellig, ze namen er ook echt de tijd voor. Ze ging me aanraden dat ik basecoat moest gebruiken, toen ze m'n verkleurde vingers zag :D.
Maar ze had ook heel snel door dat ze mij heel weinig nieuws kon vertellen (en misschien ook wel dat er betere merken dan Herome zijn, want ze raadde nauwelijks producten aan).

De lak vind ik dan wel weer mooi, de foto's (die dus lichtelijk gefaald zijn) zal ik nog even in het SHJN-topic zetten. :)
Heeft het wel een goede prijs opgebracht?
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 19:47:23 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_102271134
en douglaswijven :')

En mannen met een carriere :r
Maandag om 8 uur thuis, dinsdag om 11 uur, gister om 8 uur en vanavond weer half negen :')
De magnetron draait overuren :9
disclaimer
pi_102271142
quote:
99s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heeft het wel een goede prijs opgebracht?
:') :D
pi_102271186
quote:
99s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, ge zijt welkom
Leuk! *O*
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_102271221
Kut, had al het idee dat er iets niet klopte aan dat woord. Faal.. ;(. *schenkt koffie in*

En mijn douglaswijven zijn onwijs leuk hoor :D. Kunnen dus alleen niet zo goed lakken :P
  donderdag 22 september 2011 @ 19:49:28 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_102271225
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Leuk! *O*
kom je alleen? Of met Petje?
En kom je met den ootoot of met den trein?
disclaimer
pi_102271428
quote:
99s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kom je alleen? Of met Petje?
En kom je met den ootoot of met den trein?
Hihi, ik kom met Patje met de (hopelijk topless) otoo :Y Uurtje of 4?
pi_102271469
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, had al het idee dat er iets niet klopte aan dat woord. Faal.. ;(. *schenkt koffie in*

En mijn douglaswijven zijn onwijs leuk hoor :D. Kunnen dus alleen niet zo goed lakken :P
ik lees het nu pas :P
  donderdag 22 september 2011 @ 19:54:44 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_102271493
s prima *O* ik zal zorgen dat het bier koud staat :') wordt mooi weer O+
disclaimer
pi_102272018
die douglasdames zijn vast gewoon verkoopsters, echt geen nagelstylistes oid. (heb het vijlwerk aanschouwd)
je zou dan verwachten dat ze iemand van herome sturen om de boel te promoten
pi_102272081
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:06 schreef buzzwheedle het volgende:
die douglasdames zijn vast gewoon verkoopsters, echt geen nagelstylistes oid. (heb het vijlwerk aanschouwd)
je zou dan verwachten dat ze iemand van herome sturen om de boel te promoten
Waren verkoopsters inderdaad, maar dat meisje dat mij deed zei dat ze hiervoor als nagelstyliste had gewerkt -O-
pi_102272121
:o oeps, dan weet ik waarom ze nu verkoopster is
pi_102272148
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:08 schreef buzzwheedle het volgende:
_O-
pi_102272197
Space laat morgen even weten of die lakjes daar nog zijn, anders kan ik ze alsnog meenemen :Y

MSS hoe laat ga jij morgen?
  donderdag 22 september 2011 @ 20:10:57 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_102272231
lol :')
disclaimer
pi_102273429
*Tas aan het pakken is*

leuk hoor dat LAT-ten maar ik sleep me suf met mijn spullen :')
pi_102275506
Pff in dit huis geen internet, hopenlijk kunnen we wat regelen met de buren hier! dit is niet handig als je dingen van school moet inleveren. :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_102275859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:08 schreef buzzwheedle het volgende:
_O-.
  donderdag 22 september 2011 @ 21:43:43 #102
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102277333
Babykittehs O+ O+

Taart, datte! Ik heb alleen het verwijderen van mijn verstandskiezen met verdoving moeten doen, ik haat die verdovingen. Mijn keel zwelt er helemaal van op aan de binnenkant, zodat ik dan nog uren na de ingreep nauwelijks kan ademen. Praten of slikken kan dan al helemaal niet, want dan komt er een soort van stik-kokhals-reflex :r Ik hoop dat mijn gebit goed blijft tot m'n 80e :{

Mss, jij ook al? Hier ook een lakje, een pakketje wasbare luiers en een wii-spel die geen van allen ooit zijn aangekomen -O- Stomme TNT :(
3!
pi_102283355
Vullisbakbaby's?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:24:48 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_102283384
in tissues :9
disclaimer
pi_102283396
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
:~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:25:49 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102283455
Dat zijn de beste :9
  donderdag 22 september 2011 @ 23:26:01 #107
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102283465
Omg, wat doe ik hier :') ;(.
pi_102283496
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:26 schreef GotC het volgende:
Omg, wat doe ik hier :') ;(.
Over vullisbaktissuebaby's babbelen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102283544
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Vullisbakbaby's?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
ja, hohoi!
  donderdag 22 september 2011 @ 23:28:05 #110
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102283584
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Over vullisbaktissuebaby's babbelen. :9
Oh ja :9 Al spoel ik ze liever door de wc oid :+
pi_102283621
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Oh ja :9 Al spoel ik ze liever door de wc oid :+
Mja, single, dus rubbers. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:29:30 #112
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102283650
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, single, dus rubbers. :+
Begrijpelijk :7. Voel je t tenminste niet zo eruit lopen :r :X
pi_102283671
Mijn god, volgens mij ben ik blij dat ik het bovenstaande net niet begrijp :')
pi_102283676
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad. Hrr. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102283696
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
*)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:30:18 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_102283698
dat is zo smerig :r
disclaimer
  PR/Manusje van alles donderdag 22 september 2011 @ 23:30:26 #117
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_102283707
echt. Als er een mannenpil op de markt zou zijn. Zou ik hem slikken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles donderdag 22 september 2011 @ 23:30:47 #118
Toezicht is gezond!
pi_102283722
quote:

[..]

kwijl dan ook niet zo...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  donderdag 22 september 2011 @ 23:31:11 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_102283741
gewoon niet ejaculeren in de vagina, fiets!
disclaimer
pi_102283752
quote:

[..]

:r
  donderdag 22 september 2011 @ 23:31:28 #121
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102283757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
:') :D
Make-up-topic-gone-wild :P
  donderdag 22 september 2011 @ 23:31:39 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102283766
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

kwijl dan ook niet zo...
Oh was dat het! :D
pi_102283786
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Oh was dat het! :D
Was dat het maar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:32:06 #124
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102283789
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad. Hrr. :X
Vooral als je daarna nog weg moet, en je loopt over straat..en dan..AAARGH :') :r
  donderdag 22 september 2011 @ 23:32:20 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_102283802
je kan beter in de mond spuiten, ruimt lekker op en je krijgt er geen babies van!
disclaimer
pi_102283804
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Vooral als je daarna nog weg moet, en je loopt over straat..en dan..AAARGH :') :r
:X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102283834
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
je kan beter in de mond spuiten, ruimt lekker op en je krijgt er geen babies van!
Toch vind ik dat met een verstokte roker en bierdrinker ook weer niet zo'n heel tof plan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:32:52 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_102283835
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef GotC het volgende:

[..]

condooms O+
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 23:33:26 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_102283866
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Toch vind ik dat met een verstokte roker en bierdrinker ook weer niet zo'n heel tof plan. :')
gewoon snel je tanden gaan poetsen :Y
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 23:33:26 #130
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102283867
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
EN! In sperma zit namelijk een stof die spermidine heet. En laat die stof er nu voor zorgen dat de menselijke immuuncellen langer overleven. Daardoor blijven mensen langer leven en wordt dementie voorkomen.

:7. Dat je het maar effe weet.
pi_102283868
Oh, en mine :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102283888
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gewoon snel je tanden gaan poetsen :Y
Maar toch. Grafsmaak. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:34:08 #133
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102283904
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Maar toch. Grafsmaak. :')
Moet je de vent wel het juiste laten eten van tevoren :7
  donderdag 22 september 2011 @ 23:34:30 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_102283919
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef GotC het volgende:

[..]

EN! In sperma zit namelijk een stof die spermidine heet. En laat die stof er nu voor zorgen dat de menselijke immuuncellen langer overleven. Daardoor blijven mensen langer leven en wordt dementie voorkomen.

heeft al dat slikken toch nog een functie gehad :')
disclaimer
  PR/Manusje van alles donderdag 22 september 2011 @ 23:35:04 #135
Toezicht is gezond!
pi_102283946
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef GotC het volgende:

[..]

Zie je je vent al met die argumenten komen op het moment supreme?
pi_102283959
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Moet je de vent wel het juiste laten eten van tevoren :7
Ik tref altijd de bierzuupende schoorstenen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:35:21 #137
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102283960
quote:
11s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Zie je je vent al met die argumenten komen op het moment supreme?
Hoeft hij niet op te noemen hoor :+ :')
pi_102283983
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoeft hij niet op te noemen hoor :+ :')
Je zou ze bijna uitdagen het te proberen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:35:48 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_102283987
die reactie van een man ook als je hem pijpt voor de eerste keer.
"slik jij??? :o :o :D :9 "
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 23:36:34 #140
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102284031
slikken trut..tis geen accuzuur :')

Tgeeft wel de minste troep :P
  donderdag 22 september 2011 @ 23:36:38 #141
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102284033
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
die reactie van een man ook als je hem pijpt voor de eerste keer.
"slik jij??? :o :o :D :9 "
Jaaa _O-
Hij noemde een ander persoon die dus..ehm..nja, die hield zijn kwakje in d'r mond, liep naar de gootsteen en spuugde het uit. Like, hallo, afknapper?!
  donderdag 22 september 2011 @ 23:36:54 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102284040
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
slikken trut..tis geen accuzuur :')

Tgeeft wel de minste troep :P
Accuzuur! Omg! :X Dat ehm..ja, zou me toch tegenhouden :')
pi_102284051
Hoe sneller doorgeslikt, hoe minder lang grafsmaak. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:37:19 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102284063
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Je zou ze bijna uitdagen het te proberen. :')
Zou denk ik worden opgezegd icm wat scheldwoorden :').
pi_102284072
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Zou denk ik worden opgezegd icm wat scheldwoorden :').
Vermaeck. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:37:36 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_102284075
en dan zo van ja. Ik heb die muffe tjap toch al in mijn bek, kan het evengoed slikken he!

Heb mijn vriend wel een keer een tongzoen gegeven met mijn bek vol zaad, vond ie niet leuk -O-
disclaimer
pi_102284091
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
en dan zo van ja. Ik heb die muffe tjap toch al in mijn bek, kan het evengoed slikken he!

Heb mijn vriend wel een keer een tongzoen gegeven met mijn bek vol zaad, vond ie niet leuk -O-
Dat vind ik wel altijd een beetje flauw. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:38:09 #148
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102284102
quote:

Snowballen _O-
  donderdag 22 september 2011 @ 23:38:12 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_102284105
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe sneller doorgeslikt, hoe minder lang grafsmaak. :D
dat!
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 23:38:24 #150
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102284117
quote:

[..]

Idd. Tis niet alsof het van iemand anders komt ofzo :{w
  donderdag 22 september 2011 @ 23:38:39 #151
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102284133
quote:

Istie vies van zichzelf whehe :P
  donderdag 22 september 2011 @ 23:39:02 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_102284147
quote:

[..]

het was maar 1 keertje ;( gewoon om de reactie te zien :')
disclaimer
pi_102284151
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat!
Al eis ik daarna wel iets drinkbaars wat beter smaakt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102284158
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het was maar 1 keertje ;( gewoon om de reactie te zien :')
Bwehehehe. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:39:48 #155
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102284179
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Al eis ik daarna wel iets drinkbaars wat beter smaakt. :')
Eens. Altijd iets qua drinken in de buurt houden. En anders: Ook leuk om te zien hoe hij (op mijn commando) al zwabberend iets te drinken voor me haalt _O-
pi_102284191
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Eens. Altijd iets qua drinken in de buurt houden. En anders: Ook leuk om te zien hoe hij (op mijn commando) al zwabberend iets te drinken voor me haalt _O-
Nog meer vermaeck. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:40:24 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_102284203
terwijl tongen na het beffen supergail is.

Of ben ik nu pot?
disclaimer
pi_102284227
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
terwijl tongen na het beffen supergail is.

Of ben ik nu pot?
Dan ben ik het ook geloof ik. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:41:06 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_102284242
meisjes smaken gewoon beter :Y)
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 23:41:20 #160
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102284258
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
QFT :7
pi_102284261
:9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 22 september 2011 @ 23:41:34 #162
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102284274
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
QFT
  donderdag 22 september 2011 @ 23:41:49 #163
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102284285
Interessante ontwikkelingen hier :')
pi_102284306
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef Puckzzz het volgende:
*Tas aan het pakken is*

leuk hoor dat LAT-ten maar ik sleep me suf met mijn spullen :')
Whaha wat sleep je allemaal mee dan? :D
  PR/Manusje van alles donderdag 22 september 2011 @ 23:43:16 #165
Toezicht is gezond!
pi_102284359
Meisjes *;
  donderdag 22 september 2011 @ 23:44:08 #166
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102284415
Dit topic _O_
De structuur maakt het het vieste vind ik :{ Het mondgevoel :P
吴 曼 迪
pi_102284539
Wat een niveau komt er uit dat make-uptopic zeg, heeft KPD geen SC? :')

tongen na het beffen :r :r :r :r :r
  donderdag 22 september 2011 @ 23:46:40 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102284573
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een niveau komt er uit dat make-uptopic zeg, heeft KPD geen SC? :')

tongen na het beffen :r :r :r :r :r
We hadden het eerst over de pil (of iig, wat het wel/niet met je huid doet), vervolgens zwanger zijn..en..ehm..nu dit :@ :')
  donderdag 22 september 2011 @ 23:47:30 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_102284626
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:44 schreef megamandy het volgende:
Dit topic _O_
De structuur maakt het het vieste vind ik :{ Het mondgevoel :P
het geeft zo'n wrange nasmaak ;(
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 23:49:22 #170
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102284745
quote:
99s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het geeft zo'n wrange nasmaak ;(
Ja dat + sigaretten en bier :') Ben er echt eens een keer ziek van geworden :o Nu durf ik niet meer tot teleurstelling van mijn arme vriendje (oja, ook een toyboy)
吴 曼 迪
  donderdag 22 september 2011 @ 23:50:34 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_102284828
wij hebben zo weinig seks dat het altijd zo veeeel is :') :@ :')
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 23:52:15 #172
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102284916
quote:
99s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben zo weinig seks dat het altijd zo veeeel is :') :@ :')
Lol :') 'Heb je t opgespaard ofzo?! :('
  donderdag 22 september 2011 @ 23:52:17 #173
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102284918
Hier het komende half jaar alleen nog op vrijdagavond en soms op zaterdagochtend. Kutte stage + werk is kut.
吴 曼 迪
  donderdag 22 september 2011 @ 23:55:44 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_102285083
samenwonen *O*
niet meer moeten secksen omdat je elkaar ziet *O*
resultaat: geen secks meer.

:') _O-
disclaimer
pi_102285111
quote:
99s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
samenwonen *O*

_O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102285164
quote:
99s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
samenwonen *O*

Samen op de bank voor pampus liggen zeker? :').
  donderdag 22 september 2011 @ 23:59:23 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_102285229
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Samen op de bank voor pampus liggen zeker? :').
ja, of vroeg naar bed gaan ;(
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:00:13 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102285265
quote:
99s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn O+ ligt ook al in bed :{
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:00:23 #179
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102285275
Bah, as op m'n toetsenbord :r
pi_102285285
quote:
99s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Of FOKken :')
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:01:20 #181
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102285312
As vind ik sowieso vies, blegh. En je kunt het niet wegvegen want dat heb je een vlek, moet je weer gaan blazen.
吴 曼 迪
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:01:34 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_102285319
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Mijn O+ ligt ook al in bed :{
de mijne in bad :')
disclaimer
pi_102285326
Slapen. O+

Dat ga ik ook maar eens doen trouwens. Moet morgen nog een samenvatting maken ( :')) en een presentatie voorbereiden. En rijles. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:02:17 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102285343
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de mijne in bad :')
IK BEN JALOERS! Ik wil ook een bad ;( Al zou dat helemaal niet goed zijn voor m'n saldo, want dan zou ik de Lush leegkopen.
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:02:17 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_102285344
ik mag niet binnen roken. Ofja, alleen onder de afzuigkap :P
(mutual agreement)
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:02:29 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_102285353
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:02 schreef GotC het volgende:

[..]

IK BEN JALOERS! Ik wil ook een bad ;( Al zou dat helemaal niet goed zijn voor m'n saldo, want dan zou ik de Lush leegkopen.
:@
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:02:32 #187
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102285357
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag niet binnen roken. Ofja, alleen onder de afzuigkap :P
(mutual agreement)
Voordeel: Beiden roken O+
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:02:50 #188
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102285367
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:@
Dat doe je dus al? O+?
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:03:16 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_102285379
quote:

[..]

Voordeel: Beiden roken O+
't scheelt wel een hele hoop in stank en aanslag moet ik zeggen :Y
en na drie jaar ben ik er wel aan gewend :')
disclaimer
pi_102285384
Bad O+

Waarom gooit Lush nu een van m'n favo badballen eruit? ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:03:27 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_102285390
quote:

[..]

Dat doe je dus al? O+?
soms :@
disclaimer
pi_102285391
Slaap lekker ijs :)
Ik ben schoonmaakdrang aan het uitoefenen :'). Altijd handig 's nachts :')
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:03:35 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102285393
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

't scheelt wel een hele hoop in stank en aanslag moet ik zeggen :Y
en na drie jaar ben ik er wel aan gewend :')
True :Y Morgen maar weer eens gordijnen wassen :{
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:04:01 #194
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102285406
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Slaap lekker ijs :)
Ik ben schoonmaakdrang aan het uitoefenen :'). Altijd handig 's nachts :')
Omg ik zit me net ook te bedenken dat ik net zo goed effe de wc kan gaan schoonmaken ofzo :')
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:04:03 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_102285410
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Bad O+

Waarom gooit Lush nu een van m'n favo badballen eruit? ;(
misschien bij retro binnenkort?
disclaimer
pi_102285432
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

misschien bij retro binnenkort?
Hopelijk wel. Tot die tijd heb ik nog een shitload aan badmeuk liggen. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102285457
Ik heb vanavond vooral puingeruimd en een afwas van 2 weken weggewerkt :').
Ben nu was van pakweg een maand aan het opvouwen :').

Gaat 's nachts altijd veel sneller, maar beetje jammer dat je niet kan stofzuigen :P
pi_102285482
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:05 schreef Nagelschaartje het volgende:

Gaat 's nachts altijd veel sneller, maar beetje jammer dat je niet kan stofzuigen :P
Hier zou het kunnen trouwens. Aan één kant is het onmogelijk dat de buren het horen en de andere kant is doof. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:06:33 #199
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102285505
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:05 schreef Nagelschaartje het volgende:

Gewoon doen :7
Meh, sinds ik op de bank zit (al een maand) ben ik ineens De Huisvrouw :{
pi_102285556
Oh wacht. Ik ging pitten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102285561
Alleen mijn bovenbuurman zou erover kunnen klagen, maar die is te lief om te klagen, dus dat vind ik sneu. Wij hebben min of meer een overeenkomst, af en toe hoor je elkaar en dat accepteer je. Als het te erg is laten we het elkaar weten, maar da's in 4 jaar nog niet gebeurd (behalve toen hij de muziek schijthard had gezet om de buurman boven hem te zieken :'). Hij zet het speciaal hard omdat hij ruzie met de bovenbuur heeft en komt vervolgens bij mij vragen of ik er geen last van heb :')) Ik heb zo'n leuk portiek :D
pi_102285616
Ondertussen labiele mensen kijken op RTL gemist, bonje bij de buren... Mijn god wat een leipe mensen zeg :')
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:12:05 #203
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102285683
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ondertussen labiele mensen kijken op RTL gemist, bonje bij de buren... Mijn god wat een leipe mensen zeg :')
Oooh leuk :D Labiele mensen kijken O+
pi_102285726
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Oooh leuk :D Labiele mensen kijken O+
Nou, ik heb heel veel van die labiele RTL programma's gezien, maar dit slaat werkelijk alles hoor. Is de aflevering van vandaag, zelden zulke bizarre mensen gezien :').
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:14:24 #205
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102285763
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:13 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Nou, ik heb heel veel van die labiele RTL programma's gezien, maar dit slaat werkelijk alles hoor. Is de aflevering van vandaag, zelden zulke bizarre mensen gezien :').
Ik ga zo maar effe trauma centrum kijken O+ Ook fijn O+
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:20:35 #206
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102285966
Ik ben benieuwd naar Het spijt me. Hopelijk veel mensen die niets van elkaar willen weten O+
吴 曼 迪
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:20:56 #207
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102285975
Aaaaaaaaah! Enge geluiden uit de keuken! :X :X Gekraak enzo :'(
pi_102286041
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:20 schreef GotC het volgende:
Aaaaaaaaah! Enge geluiden uit de keuken! :X :X Gekraak enzo :'(
Kill it with fire! })

Iedere keer denk je "dit kan niet leiper worden" en dan......
Een standaard asociaal met een bijzonder klein brein en een halve schizofreen :'). En dan nog een familieruzie erbij omdat de zus en zwager van de asociaal naast hun wonen :')
Wat een goede televisie :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:30:59 #209
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102286209
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:23 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Kill it with fire! })

Iedere keer denk je "dit kan niet leiper worden" en dan......
Een standaard asociaal met een bijzonder klein brein en een halve schizofreen :'). En dan nog een familieruzie erbij omdat de zus en zwager van de asociaal naast hun wonen :')
Wat een goede televisie :D
OMG..nu knippert het licht op de gallerij ook ineens :'( Dat is..nog nooit gebeurt :'(
pi_102286434
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:30 schreef GotC het volgende:

[..]

OMG..nu knippert het licht op de gallerij ook ineens :'( Dat is..nog nooit gebeurt :'(
En spontaan kom ik deze tegen :')

vrijdag 23 september 2011 @ 00:43:25 #211
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102286453
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:42 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

En spontaan kom ik deze tegen :')

[ afbeelding ]
:') Omg, ik denk/doe al dat zo ongeveer :') Behalve het douche gebeuren en de zombies :')
  vrijdag 23 september 2011 @ 00:52:51 #212
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102286634
:@ Ben nog steeds bang soms voor monsters onder mijn bed inderdaad. Spring op het laatste moment altijd mijn bed in.
吴 曼 迪
  vrijdag 23 september 2011 @ 01:05:11 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_102286784
ik durf 's nachts niet door de achterramen naar buiten te kijken :')
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 01:08:38 #214
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102286825
Oja, dat vind ik ook zo irritant, zo zwart en je ziet niets, blegh. Waar ik in Eindhoven heb gewoond was de wc bij de achterdeur, niet grappig als het 's nachts was :N
吴 曼 迪
  vrijdag 23 september 2011 @ 01:11:27 #215
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102286859
We doen de TT eer aan :')
吴 曼 迪
pi_102286865
Ik vind donker niet eng, denk niet dat er monsters onder het bed zitten en durf door de achterramen te kijken.

Komt niet vaak voor dat ik me relatief normaal voel O+ O+ O+
  vrijdag 23 september 2011 @ 01:16:14 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_102286934
ik weet ook rationeel wel dat er niks is. Ben verder ook zelden bang ofzo. Mijn fantasie is gewoon erg rijk :')
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 01:16:14 #218
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102286935
Ik ga weer naar bed...

rennend :')
吴 曼 迪
pi_102287012
Godsamme wat heb ik toch een studentenhuishouden. Ben nu m'n koffer aan het opruimen. Juist, die van toen ik halverwege juli terugkwam op vakantie :')
(of ik heb gewoon teveel ruimte, ik kon er nog omheen lopen :'))
pi_102287280
Oh hai. Leuk pleinfeestje hier!

Sjaan, ik ga morgen rond de middag naar Amstelveen!
Aids.
pi_102289233

Alweer wakker :'). Puinruimen is nu redelijk gedaan, nu is schoonmaken aan de beurt :P Maar eerst ontbijt! :D
pi_102289288
Ik ben ook bang in het donker. En ook om dan alleen thuis te zijn :')

Maar dan denk ik: Samson ligt beneden te slapen :D Dus als er een inbreker binnenkomt dan.... Rent ie er kwispelend naartoe van 'aai mijjjjjjj' _O- *zucht* :')
pi_102289423
Klau is terug :D
pi_102289470
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
MY EYEEEEES... MY EYES..... :'(

Een waarschuwing was fijn geweest.... -O- :')
Ik heb de neiging om die vlinder kapot te slaan :o :@
pi_102289925
quote:
terug?
pi_102289965
quote:
Ogen:
Inglot Pallet: kleur weet ik zo even niet

Wtf je weet toch wel wat je opsmeert.
En ben blij dat ik dit niet vlak voor het slapen zie :P
pi_102289976
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:27 schreef princess-a het volgende:

[..]

terug?
Ze heeft een blog gepost :D

quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:07 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

MY EYEEEEES... MY EYES..... :'(

Een waarschuwing was fijn geweest.... -O- :')
Ik heb de neiging om die vlinder kapot te slaan :o :@
Ik vind de vlinder eigenlijk het minst erge van de foto. Enige erge vind ik dat ik die ring best leuk vind en dat zij hem voor me verpest ;(
pi_102289996
Waarom heeft zo'n iemand die gewoon in de uitkering zit ofzo gewoon duurdere merken heeft dan een hard werkende student die elke week dr hele zaterdag loopt te werken.

}:|
pi_102290011
Blegh die lippen ook.
pi_102290033
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom heeft zo'n iemand die gewoon in de uitkering zit ofzo gewoon duurdere merken heeft dan een hard werkende student die elke week dr hele zaterdag loopt te werken.

Life's a bitch w/
pi_102290157
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
Blegh die lippen ook.
Vooral die lippen ook :D
pi_102290174
Zou ze zo de straat op gegaan zijn?
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:40:48 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_102290179
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben ook bang in het donker. En ook om dan alleen thuis te zijn :')

Maar dan denk ik: Samson ligt beneden te slapen :D Dus als er een inbreker binnenkomt dan.... Rent ie er kwispelend naartoe van 'aai mijjjjjjj' _O- *zucht* :')
de vorige hond van mijn ouders, ee zwarte teef van 50 kilo, heeft ook ooit inbrekers binnen gelaten. Als ze koffie kon zetten had ze het gedaan denk ik :')
disclaimer
pi_102290184
quote:
omfg wat een sitei s het ook ;(
pi_102290229
omfg die tattoo van klau ;(
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:43:44 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_102290233
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:31 schreef Whoopdidoo het volgende:

zie het zo: jij zit nog niet met een kind opgescheept op je 22e, je kan dus carriere gaan maken eerst en als je straks 30 bent woont zij in een sociale huurflat met 3 gillende jong en woon jij in een mooi koophuis en heb je een goede baan en heb je een volvo en kan je alles doen waar je zin in hebt voor de rest van je leven en je op je gemak gaan voortplanten. Daarom studeer je en heb je het nu even krap :Y
disclaimer
pi_102290266
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zie het zo: jij zit nog niet met een kind opgescheept op je 22e, je kan dus carriere gaan maken eerst en als je straks 30 bent woont zij in een sociale huurflat met 3 gillende jong en woon jij in een mooi koophuis en heb je een goede baan en heb je een volvo en kan je alles doen waar je zin in hebt voor de rest van je leven en je op je gemak gaan voortplanten. Daarom studeer je en heb je het nu even krap :Y
Hmm als je het zo zegt klinkt het een stuk beter ja.

Ik heb serieus echt medelijden met dat kind trouwens, die heeft er niet om gevraagd.
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:46:37 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_102290295
altijd van het positieve uitgaan, sacrifices maak je niet voor niets *O*
disclaimer
pi_102290516
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg die tattoo van klau ;(
Heeft zij een tattoo? :o
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:03:35 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_102290673
die look of the day, mein gott wat een fuglyness. De lipstick, de niet - uitgeblende blush... :')
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:09:06 #241
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102290826
Oh hai...druk op werk...no fair...it iz FRIDAY!!! -O-
pi_102292363
Vandaag op school van half 9 tot half 5... :r straks maar in de pauze red bull inslaan met de klas :')
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:36:07 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_102293107
op kantoor van 9 tot 5!
Elke dag!!! :D
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:37:16 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102293143
Op de bank, sinds 1 september! En gewoon betaald krijgen ervoor :')
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:41:00 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_102293258
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:37 schreef GotC het volgende:
Op de bank, sinds 1 september! En gewoon betaald krijgen ervoor :')
zit je in de detachering?
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:41:18 #246
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102293266
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zit je in de detachering?
:Y
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:42:27 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_102293315
dan zijn het taaie tijden. Wij hebben een complete contractor-stop momenteel :')
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:43:23 #248
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102293345
Mijn O+ is ziek en zit op de bank :')
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:44:07 #249
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102293371
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
dan zijn het taaie tijden. Wij hebben een complete contractor-stop momenteel :')
Yup.. Het nadeel ervan. Plus ik mis nu het sociale van werken ook ;(.
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:45:11 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_102293404
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:44 schreef GotC het volgende:

[..]

Yup.. Het nadeel ervan. Plus ik mis nu het sociale van werken ook ;(.
dat is inderdaad erg zaad -O-
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:45:58 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_102293430
plus dat je te veel tijd hebt om geld uit te geven :')
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:49:09 #252
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102293552
De markt is inderdaad erg slecht mijn man heeft dit voorjaar al een tijd thuis gezeten. Had in juli weer een klus maar omdat ze niet weten wanneer hij weer beter is/en er een gebrek aan mensen was. Hoeft hij daar niet terug te komen.
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:53:21 #253
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102293682
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
plus dat je te veel tijd hebt om geld uit te geven :')
Dat is t grootste nadeel :') Heb nu al ongeveer alles wat ik mag uitgegeven :') En heb m'n salaris 2 dagen geleden gekregen :')

Maarrrrrrr, ik heb er wel een boel van gekocht:
-Hardloopshirt voor vriendje
-Luchtje voor vriendje
-Nieuwe laarzen
-3 nieuwe setjes ondergoed
-20 euro aan Sephora make-up :P

Mja :')
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:54:46 #254
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102293734
Oh ja, en een Kindle voor mama O+
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:03:18 #255
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102294016
Zo, werkweek limburg zit er op, lekker gekookt!
Nu even een rondje shoppen in maastricht O+
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:12:11 #256
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102294278
Klau's fotd ;(
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:13:23 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102294305
Waar is die weblog van die Klau? :9
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:15:04 #258
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102294349
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:13 schreef GotC het volgende:
Waar is die weblog van die Klau? :9
WWW.dollishcake.com

Have fun :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:16:26 #259
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102294387
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef Lindytje het volgende:

[..]

WWW.dollishcake.com

Have fun :D
OMG :')!
Tranen schoten in m'n ogen bij t zien van die lipstick :'( :D :'(
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:19:05 #260
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102294451
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:16 schreef GotC het volgende:

[..]

OMG :')!
Tranen schoten in m'n ogen bij t zien van die lipstick :'( :D :'(
Vooral haar video's zijn heel leuk om te kijken :D ;(
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:19:13 #261
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102294456
Hoe bestaat het dat je make-up van Inglot, Mac, Too Faced en Benefit zo kan verkrachten :'(
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:22:29 #262
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102294569
Ladies ff vraagje van een Facebook vriendinnetje: wat zijn de verzendkosten bij Beautyjoint?
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:23:33 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_102294598
ligt aan het gewicht :P
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:23:52 #264
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102294610
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ladies ff vraagje van een Facebook vriendinnetje: wat zijn de verzendkosten bij Beautyjoint?
Ligt er aan hoe veel je bestelt... maar heel redelijke prijzen!
pi_102294621
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:19 schreef GotC het volgende:
Hoe bestaat het dat je make-up van Inglot, Mac, Too Faced en Benefit zo kan verkrachten :'(
ken je dat spreekwoord niet? Al geef je een aap een gouden ring, het is en het blijft een lelijk ding! ;) het haalt gewoon niets uit bij haar
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:24:35 #266
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102294626
Zeg een stuk of tien lakjes?
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:24:37 #267
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102294628
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:19 schreef GotC het volgende:
Je ziet het, het kan...

Zo, nu verder shoppen!
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:25:58 #268
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102294668
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
Zeg een stuk of tien lakjes?
Moet je even in het winkelwagentje knallen, dan kun je het zo zien :Y
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:26:33 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102294686
Wow whut..die LOTD van 16 februari ;(
pi_102294897
Zooo goeiemorgen. Ik geloof dat ik nu al in de Sephora had willen staan. Maar dat doen we dan maar iets later :')

En die lippenstift van Klau :')
Aids.
pi_102295165
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:54 schreef GotC het volgende:
Oh ja, en een Kindle voor mama O+
Kindles O+
pi_102295197
Lesje pers en pr, jeujjjj.
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:07:22 #273
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102295902
Zo! Even een lijstje Kleankolor samengesteld. Nu ff wachten tot mijn nieuwe Paypal actief is en op mijn vriendinnetje die mee wil bestellen :P

94 Holo Chrome
112 Golden Nightmare
163 Metallic Green
164 Metallic Aqua
166 Metallic Fuschia
170 Midnight Seduction
168 Metallic Black
230 Holo Fuschia
231 Holo Scarlet
235 Holo Bluebell
228 Holo Candy

pi_102295923
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:33 schreef Mss het volgende:
Zooo goeiemorgen. Ik geloof dat ik nu al in de Sephora had willen staan. Maar dat doen we dan maar iets later :')

En die lippenstift van Klau :')
ik ga ongeveer rond half 4 pas heen, druk op werk!
pi_102296031
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik ga ongeveer rond half 4 pas heen, druk op werk!
Misschien zie ik je daar nog wel. Ik moet namelijk nog douchen en ontbijten. En mijn telefoon is overleden, dus die moet ik eerst leegmaken en dan moet ik daar nog over gaan rellen.
Aids.
pi_102296570
Ik bedenk me trouwens net dat we een dieren TT hebben. Waarom staan daar geen schutrupsen in? :o
Aids.
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:38:57 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_102296856
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:29 schreef Mss het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat we een dieren TT hebben. Waarom staan daar geen schutrupsen in? :o
omdat het niet elke dag feest kan zijn, mijn beste Mss.
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:57:33 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102297358
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:43 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Kindles O+
Heb je er 1? Ben beetje huiverig voor, weet niet of mn moeder ermee om kan gaan :') maar, je bent er tevreden mee?
pi_102297397
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Heb je er 1? Ben beetje huiverig voor, weet niet of mn moeder ermee om kan gaan :') maar, je bent er tevreden mee?
O+ kindle O+
pi_102298291
Heerlijk met zusje op terras gezeten vanmorgen, maar nu dus mooi niet bij de Sephora geweest. Ach ja, soms moet je wat over hebben voor een paar stralen zon.

Iedereen al leuke dingetjes gescoord? Ik kan nu pas dinsdag er heen.
pi_102298683
Ik heb een midnight dinges voor debs, joysa heeft er 2 voor taartje en nog iemand die wilde.
pi_102298802
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Kindle O+ Ik kocht er ooit één en nu heeft de hele familie er een. O+

En ik ben met rijles tegen een boom aangereden. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:54:50 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_102299178
ijs!!! :D :o
disclaimer
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:56:38 #284
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102299243
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:o alles oke?
Knoei
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:07:43 #285
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102299583
IJS!!! whahaha alles OK? Oto kapoet?
pi_102299645
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

TELL US MOAR :D
pi_102299663
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef Mss het volgende:

[..]

Misschien zie ik je daar nog wel. Ik moet namelijk nog douchen en ontbijten. En mijn telefoon is overleden, dus die moet ik eerst leegmaken en dan moet ik daar nog over gaan rellen.
Ik maak even mijn software pakketje af zodat alles goed werkt en daarna peeri k em :9
pi_102299754
Het was vooral suf, niets stuque of gesloopt ofzo. Niet eens een deuk. :')

Achteruit inparkeren, ik faal erin. ;( :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:18:47 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102299898
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was vooral suf, niets stuque of gesloopt ofzo. Niet eens een deuk. :')

Achteruit inparkeren, ik faal erin. ;( :')
:o :')
Niet eens een deuk! Je bent dus tegen-bomen-aanrijden-expert _O_
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:19:06 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_102299908
vrouw :')
disclaimer
pi_102300002
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
vrouw :')
Het is wel héél erg cliché. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:37:38 #292
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102302358
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een midnight dinges voor debs, joysa heeft er 2 voor taartje en nog iemand die wilde.
SCHAT!

En voor 3e week op rij bij DA
pi_102305252
Pfff, telefoon vandaag kaduuk. Net maar even een andere gehaald voor 90 euro. Kon er ook nog wel weer bij. _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:14:19 #294
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102305660
Oh. My. GOD :X Ik vond het eigenlijk een beetje zielig worden hoe die Klaudia soms wordt afgezeken want zij kan er ook niks aan doen enzo, maar DIE FOTO :o :') Echt, WTF?? Daar kan ik ook geen excuus meer voor bedenken..

En ik was bij de dierenarts vandaag. Veel complimenten gehad op mijn mooie, lieve poezemauws. Kostte me wel tweehonderd euro, maar dan heb je ook wat :') En dan moeten twee van de drie over een paar weken terug om hun gebit te laten saneren. Woo yay -O- Ik wilde eigenlijk een mascara van Benefit gaan falen deze week, maar ik denk dat dat maar even niet moet :(
3!
pi_102306926
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Zo! Even een lijstje Kleankolor samengesteld. Nu ff wachten tot mijn nieuwe Paypal actief is en op mijn vriendinnetje die mee wil bestellen :P

94 Holo Chrome
112 Golden Nightmare
163 Metallic Green
164 Metallic Aqua
166 Metallic Fuschia
170 Midnight Seduction
168 Metallic Black
230 Holo Fuschia
231 Holo Scarlet
235 Holo Bluebell
228 Holo Candy

:o Niet Holo Black? Die vind ik het mooist. En schijnbaar zien die andere Holo's (vanaf 230 dan, Holo Chrome is heel anders) er allemaal een beetje hetzelfde uit, over donkere kleuren.

Oh hai! Nagels weer gekortwiekt, wat typt het makkelijk. :D
Nu alleen geen zin meer om te lakken...
Oh en heb CND Stickey en INM Out The Door besteld op eBay, kijken of dat wat is. Want wil niet dat lakjes die bij niemand stainen dat bij mij wel doen. ;(
pi_102307017
Mijn telefoon is ook kapot. En de garantie is NET twee dagen verlopen. En nu is mijn fiets ook kapot, en behoorlijk ook. Mocht lekker naar huis lopen :')
Aids.
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:57:46 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_102307023
puckzzz, je hebt al die chunky holo's echt niet nodig :N
disclaimer
pi_102307123
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
puckzzz, je hebt al die chunky holo's echt niet nodig :N
Dat dus. Schijnbaar is van die 4 Bluebell net iets mooier maar lijkt het super op elkaar.

quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Mss het volgende:
Mijn telefoon is ook kapot. En de garantie is NET twee dagen verlopen. En nu is mijn fiets ook kapot, en behoorlijk ook. Mocht lekker naar huis lopen :')
Aaaw! :* Snel langsgaan dan, vaak zijn ze zo vlak erna nog wel om te murwen.
pi_102307166
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Mss het volgende:
Aaah, Mijne was al wat ouder helaas dus die valt sowieso niet onder de garantie. Heb nu een nieuwe Samsung Chat 335 aan de lading liggen.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_102307181
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Aaaw! :* Snel langsgaan dan, vaak zijn ze zo vlak erna nog wel om te murwen.
Ik was langs, en toen kwam ik erachter. Ze willen er dus echt niks aan doen.
Aids.
pi_102307233
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik was langs, en toen kwam ik erachter. Ze willen er dus echt niks aan doen.
Pffft, asociale apen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')