Hier omgekeerdquote:Op donderdag 22 september 2011 11:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn tandarts mag alles doen, als het maar zonder verdoving is.
Pijn kan ik wel hebben..maar die verdoving...huuu!
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kat vlucht altijd naar de voordeur als hij moet kotsen. Dat hij dan op de mat kotst en vaak ook over alle schoenen die daar staan is wel een beetje jammer maar liever dan dat hij het overal doet.
Afgelopen week ging ik `nachts de kat ff uitlaten toen ik met m`n blote voet in iets kouds en nattigs ging staan, Was ff bang dat het kattenkots was, maar gelukkig was het alleen maar een reeds geplette slak
Dan heeft ie tenminste geprobeerd naar buiten te komenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kat vlucht altijd naar de voordeur als hij moet kotsen. Dat hij dan op de mat kotst en vaak ook over alle schoenen die daar staan is wel een beetje jammer maar liever dan dat hij het overal doet.
Afgelopen week ging ik `nachts de kat ff uitlaten toen ik met m`n blote voet in iets kouds en nattigs ging staan, Was ff bang dat het kattenkots was, maar gelukkig was het alleen maar een reeds geplette slak
wat heeft ie gedaan dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het was vreselijk, 5 ladingen verdoving en nog onwijs veel pijn.
Maar ik leef nog. Moet alleen nog een keer terug voor 2 andere. Maar hij zij dat achterin lastig te verdoven was, dus laten we hopen dat het de volgende keer wel goed gaat.
Nu heb ik een hele rare mond en al oneindig vaak op mn wang gebeten volgens mij.
Die kittens![]()
![]()
Gaatje gevuld dus. Maar mn moeder belde net, die schijnt het ook te hebben dat het nog pijn doet na verdoving. Maar die verdoving gaat er de volgende keer toch weer in, vind het zo'n vreselijke pijn.quote:
Net zoals een ruggenprik tijdens de bevalling. Hier in Nederlands heerst er nog een cultuur van Eerst zo proberen! In België lachen ze je nog net niet uit als je het zonder verdoving wilt proberenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier omgekeerdDoe voor mij maar alles met verdoving
In belgië had ik hier nooit geen keuze voor hoor.. Dan móet het gewoon verdoofd worden. Ik vind het zo gek dat je hier een 'keuze' heb
Volgens mij waren het er nog wel meer, begon met 2 prikken, toen volgens mij nog een keer. En toen nog vervelende.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
5 verdovingen voor 1 gaatje? Was het een maankrater ofzo?
Maakte zijn dag weer goed zekerquote:Op donderdag 22 september 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
bizar
laatst had ik nogal een heftig tandprobleem. Tandarts vraagt: wil je verdoving? Ik zeg: dat ligt er aan, doet het erg veel pijn? Tandarts: nee hoor, ik voel er niets van!
Ik had mijn spullen lekker laten liggen. Hoewel die meid daar niet wakker van zal liggen geef je iig aan dat je het niet pikt.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik had trouwens echt een vet aso kind bij het kruidvat. Kom ik aan met mn nagellakjes, "O nee he, die doen het niet, dat gaat heel lang duren" *zuchtsteunkreun* En bij de laatste(het waren er maar 4)
"O eindelijk de laatste, hehe" Ik dacht echt wtf, dat moet ik echt niet doen bij ons achter de kassa dat wordt niet gewaardeerd. Ik moet ook zo vaak de hele code intoetsen dan ga ik toch ook niet miepen. Vond het echt zo aso.
Da's heel erg meh.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:46 schreef princess-a het volgende:
Ik had waarschijnlijk tegen dat mens een opmerking gemaakt, al waren het er 20 ze heeft het maar te doen!
Wij hebben tot morgenmiddag geen warm water, kan dus niet douchen en ik heb morgenochtend sollicitatiegesprek
quote:
Lekker is datquote:Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik had trouwens echt een vet aso kind bij het kruidvat. Kom ik aan met mn nagellakjes, "O nee he, die doen het niet, dat gaat heel lang duren" *zuchtsteunkreun* En bij de laatste(het waren er maar 4)
"O eindelijk de laatste, hehe" Ik dacht echt wtf, dat moet ik echt niet doen bij ons achter de kassa dat wordt niet gewaardeerd. Ik moet ook zo vaak de hele code intoetsen dan ga ik toch ook niet miepen. Vond het echt zo aso.
Buren?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:46 schreef princess-a het volgende:
Ik had waarschijnlijk tegen dat mens een opmerking gemaakt, al waren het er 20 ze heeft het maar te doen!
Wij hebben tot morgenmiddag geen warm water, kan dus niet douchen en ik heb morgenochtend sollicitatiegesprek
Weet je zeker dat je een gaatje hebt? Ik heb ook zo vaak het idee dat ik een gaatje heb en dan blijkt het toch weer niks te zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:54 schreef Loqi het volgende:
Ik heb trouwens ook een schuft aan de tandarts.. zeker nu want ik heb een gaatje (mijn eerste), maar ik heb een controle afspraak staan in november dus ik heb niet gebeld over dit gaatje (ja ja slecht...) ziet ie dan wel...
Dat is ook vaag.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef Mss het volgende:
In het kader van klachten: ik probeer een klacht in te dienen bij de post. Ik wil het telefonisch doen, maar als ik bel wordt meteen de verbinding verbroken. Lekker dan, dan maar op papier mijn hele verhaal doen.
Ja ik denk t wel (kan er bij met mn vinger) maar over een tijdje weet ik t zekerquote:Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een gaatje hebt? Ik heb ook zo vaak het idee dat ik een gaatje heb en dan blijkt het toch weer niks te zijn.
Heb ook ooit maar 1 gaatje gehad en verder alleen elk jaar tandsteen verwijderen en that´s it. Ik ben echt heel blij met mijn gebit, want eigenlijk ben ik ook een angsthaas. Wat dat betreft is mijn dochter veel stoerder. Tand laten trekken toen ze 4 was en vorig jaar een gaatje laten vullen zonder verdoving. Nou, dat hoeven ze bij mij echt niet te proberen. Toen mijn verstandskiezen getrokken werden (heb er 5 jaar over gedaan om de afspraak te maken) hebben ze me een aantal extra verdovingen gegeven zodat ze zeker wisten dat ik niks zou voelen.
@ Whoopdidoo
Mooi dat ik had gezegd dat ze daar voor betaald krijgt. Kom zeg.
Oh das handig.Waar wilde je over klagen? (als je dat hier wilt delen iigquote:Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef Mss het volgende:
In het kader van klachten: ik probeer een klacht in te dienen bij de post. Ik wil het telefonisch doen, maar als ik bel wordt meteen de verbinding verbroken. Lekker dan, dan maar op papier mijn hele verhaal doen.
Er raakt hier de laatste tijd super veel post kwijt. Bij mijzelf alleen al in de laatste 2 weken 3 dingen. Ninjaninja had een lakje opgestuurd die nooit is aangekomen en Sjaan heeft al 2 keer een dvd opgestuurd die niet aankomt. Ik vind dat gewoon niet normaal. Van deze post was ik toevallig op de hoogte, dus misschien zijn er nog meer brieven kwijtgeraakt. Aan de andere kant is het ook verdacht dat er zaken verdwijnen waarvan het duidelijk is dat er geen brief maar iets anders in zit.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
Oh das handig.Waar wilde je over klagen? (als je dat hier wilt delen iig)
Oh dat is wel echt kut...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Er raakt hier de laatste tijd super veel post kwijt. Bij mijzelf alleen al in de laatste 2 weken 3 dingen. Ninjaninja had een lakje opgestuurd die nooit is aangekomen en Sjaan heeft al 2 keer een dvd opgestuurd die niet aankomt. Ik vind dat gewoon niet normaal. Van deze post was ik toevallig op de hoogte, dus misschien zijn er nog meer brieven kwijtgeraakt. Aan de andere kant is het ook verdacht dat er zaken verdwijnen waarvan het duidelijk is dat er geen brief maar iets anders in zit.
En dan krijgen we nog heel vaak post van de buren. Uilenstede is een complex met ongeveer 3000 adressen, en dat allemaal op één straat. Dat kan soms best lastig zijn. Je hebt hier een stuk of 6 flats, iets van 3 hoogbouwgebouwen en nog losse appartementen. Middenin loopt een weg, en aan de ene kant is het even, en aan de andere kant oneven. Nu heeft iedere flat twee vleugels per verdieping, en iedere vleugel heeft zijn eigen nummer. Dat is het gangnummer, en dan heeft iedereen er nog een persoonlijk huisnummer achteraan. Onderaan in de flat zijn alle brievenbussen voor iedere gang bij elkaar, maar dan staat alleen het gangnummer op de brievenbus, dus alleen het eerste deel van het huisnummer. Nu zijn wij het laagste nummer in deze flat omdat we onderaan zitten, maar we hebben om de haverklap post van nog een nummer lager in de brievenbus. Omdat de postbode gewoon niet goed uit zijn doppen kan kijken en ziet dat dat nummer om de hoek is. Dan pleurt hij het maar bij ons in de bus zodat wij het naar die mensen gaan brengen.
Ook krijgen we op nummer 2 heel vaak post voor gang 22. Dan is dat bijvoorbeeld een nummer 22-134 en dan duwen ze dat bij nummer 2 naar binnen. Als die postbode opkijkt zíet hij gang 22, maar toch ligt het regelmatig bij nummer 2 in de bus
LOOOOOOOL WEER NIET!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Er raakt hier de laatste tijd super veel post kwijt. Bij mijzelf alleen al in de laatste 2 weken 3 dingen. Ninjaninja had een lakje opgestuurd die nooit is aangekomen en Sjaan heeft al 2 keer een dvd opgestuurd die niet aankomt. Ik vind dat gewoon niet normaal. Van deze post was ik toevallig op de hoogte, dus misschien zijn er nog meer brieven kwijtgeraakt. Aan de andere kant is het ook verdacht dat er zaken verdwijnen waarvan het duidelijk is dat er geen brief maar iets anders in zit.
En dan krijgen we nog heel vaak post van de buren. Uilenstede is een complex met ongeveer 3000 adressen, en dat allemaal op één straat. Dat kan soms best lastig zijn. Je hebt hier een stuk of 6 flats, iets van 3 hoogbouwgebouwen en nog losse appartementen. Middenin loopt een weg, en aan de ene kant is het even, en aan de andere kant oneven. Nu heeft iedere flat twee vleugels per verdieping, en iedere vleugel heeft zijn eigen nummer. Dat is het gangnummer, en dan heeft iedereen er nog een persoonlijk huisnummer achteraan. Onderaan in de flat zijn alle brievenbussen voor iedere gang bij elkaar, maar dan staat alleen het gangnummer op de brievenbus, dus alleen het eerste deel van het huisnummer. Nu zijn wij het laagste nummer in deze flat omdat we onderaan zitten, maar we hebben om de haverklap post van nog een nummer lager in de brievenbus. Omdat de postbode gewoon niet goed uit zijn doppen kan kijken en ziet dat dat nummer om de hoek is. Dan pleurt hij het maar bij ons in de bus zodat wij het naar die mensen gaan brengen.
Ook krijgen we op nummer 2 heel vaak post voor gang 22. Dan is dat bijvoorbeeld een nummer 22-134 en dan duwen ze dat bij nummer 2 naar binnen. Als die postbode opkijkt zíet hij gang 22, maar toch ligt het regelmatig bij nummer 2 in de bus
Nee, ik ga morgen. Vanavond is hier wijkfeest, dus daar ben ik bij. Zal ik hem anders een keer komen halen?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOOOOOOOL WEER NIET!!!!!!!!
*gaat weer branden*
Ga je vanavond nog naar sephora, anders kan ik hem beter geveneven kijken of ik hier op het werk kan fikken! ;D
Even kijken of ik kan fikken! Anders ga ik met KOEIENLETTERS jouw adres erop zetten en " WAAG HET OM DIT TE JATTEN!" ;Dquote:Op donderdag 22 september 2011 14:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen. Vanavond is hier wijkfeest, dus daar ben ik bij. Zal ik hem anders een keer komen halen?
misschien liggen de lakjes die ik jou ooit gestuurd heb ook wel bij de buurman! ik zou toch eens goed naar zijn manicure kijken!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef Mss het volgende:
Nou, het is heel simpel. In onze flat beginnen de nummers bij 407, en 405 is dus om de hoek. Maar ze duwen dus de post voor 405 constant bij ons in de bus.
Het heeft geen haast hoor. Kunnen we anders morgen op de amstelveenseweg meeten?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Geen brander hier, ik maak er wel een bootable usb stick van okaaaaaaaay
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien liggen de lakjes die ik jou ooit gestuurd heb ook wel bij de buurman! ik zou toch eens goed naar zijn manicure kijken!
Jahooooooooooooooor!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Het heeft geen haast hoor. Kunnen we anders morgen op de amstelveenseweg meeten?
Ja hoor!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar bootable usb-je is ook wel goed toch?
Dit zei ze bij het Maffia spel, dus denk dat we in de halve week zitten waarin ze weg is.quote:Ik kan dit rondje helemaal niet meedoen, ik ben de halve week weg, bedenk ik me ineens
Bij deze dus weer uitgeschreven. En zo klopt de lijst weer
oehh pretty! Ik ga maandagmiddagquote:Op donderdag 22 september 2011 16:38 schreef Mirjam het volgende:
voor de dames die nog naar sephora gaan; kijk of je midnight crawl kunt scoren
http://www.mynailpolishon(...)hora-midnight-crawl/
Oeh, die heb ik vandeweek zien liggen en hij leek inderdaad heel interessant. Maar nu weet ik het zeker!! Denk dat ik morgen maar even gaquote:Op donderdag 22 september 2011 16:38 schreef Mirjam het volgende:
voor de dames die nog naar sephora gaan; kijk of je midnight crawl kunt scoren
http://www.mynailpolishon(...)hora-midnight-crawl/
allesquote:Op donderdag 22 september 2011 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
oh de nagellak geld ook 3 voor 10?
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:47 schreef megamandy het volgende:
Ik zocht een paars/roze achtige kleur in zo'n nagellak.
Nu MOET ik wel naar de Sephora
Ik zal morgen voor je kijken, ik ga naar Bredaquote:Op donderdag 22 september 2011 18:00 schreef Debsterr het volgende:
Als iemand een extra Midnight Crawl wil scoren zou ik dat lief vinden!
Thanks! Ik heb besloten niet te gaan dit keer, niet echt iets nodig en wil volgende week lekker in m'n eentje shoppen dus dan is het niet zo nodigquote:Op donderdag 22 september 2011 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal morgen voor je kijken, ik ga naar Breda
Ik laat het je morgen even weten!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb besloten niet te gaan dit keer, niet echt iets nodig en wil volgende week lekker in m'n eentje shoppen dus dan is het niet zo nodig.
+1quote:Op donderdag 22 september 2011 18:00 schreef Debsterr het volgende:
Als iemand een extra Midnight Crawl wil scoren zou ik dat lief vinden!
+1quote:
ja, ge zijt welkomquote:Op donderdag 22 september 2011 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben suf...
Ik betaal veel teveel voor de Kleankolor uit het ruiltopic (maar daar kies ik zelf voor dus het is geen klacht of verwijt naar de verkoopster) heb ik 'm vandaag binnen...lijkt ie sprekend op de flakies van Nfu Oh...maar dan groffer
Oh well...tof is ie wel![]()
Skjoe...weet je al iets van zaterdag?
Heeft het wel een goede prijs opgebracht?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1.
O hai![]()
Ik was vandaag bij de Douglas, had een uitnodiging gekregen om gratis manicure te laten doen met Herome WIC lak. De lak mocht je dan meenemen, altijd leuk.
1 van die meisjes kon zich mij nog herinneren van het Beyu-avontuur. Zei dat hele verhaal vertellen aan d'r collega, dat ik niet alleen het codenummer wist maar dat er ook twee verschillende soorten waren enzo. Ik heb nu al een reputatie
.
Die meisjes waren ontzettend lief en leuk. Maar:
1) Ik wist meer van nagellak en hoe je het opbrengt dan zij.
2) Ze heeft mijn nagels raar geveild
3) Ik kan m'n nagels zelf beter lakken dan dat zij het deed.
4) Ik had nog stempels op m'n nagels staan en ik moest ze uitleggen wat dat was en hoe je het deed (terwijl Herome dat toch ook heeft).
5) M'n nagels waren volledig gedeukt voordat ik de winkel uit was, terwijl ze braaf 1 of andere droog-spray erop had gedaan en ik daarna echt nog wel even had gewacht. Conclusie: Droog-spray van Herome werkt niet.
Was wel gezellig, ze namen er ook echt de tijd voor. Ze ging me aanraden dat ik basecoat moest gebruiken, toen ze m'n verkleurde vingers zag.
Maar ze had ook heel snel door dat ze mij heel weinig nieuws kon vertellen (en misschien ook wel dat er betere merken dan Herome zijn, want ze raadde nauwelijks producten aan).
De lak vind ik dan wel weer mooi, de foto's (die dus lichtelijk gefaald zijn) zal ik nog even in het SHJN-topic zetten.
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft het wel een goede prijs opgebracht?
Leuk!quote:
Hihi, ik kom met Patje met de (hopelijk topless) otooquote:Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kom je alleen? Of met Petje?
En kom je met den ootoot of met den trein?
ik lees het nu pasquote:Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, had al het idee dat er iets niet klopte aan dat woord. Faal... *schenkt koffie in*
En mijn douglaswijven zijn onwijs leuk hoor. Kunnen dus alleen niet zo goed lakken
Waren verkoopsters inderdaad, maar dat meisje dat mij deed zei dat ze hiervoor als nagelstyliste had gewerktquote:Op donderdag 22 september 2011 20:06 schreef buzzwheedle het volgende:
die douglasdames zijn vast gewoon verkoopsters, echt geen nagelstylistes oid. (heb het vijlwerk aanschouwd)
je zou dan verwachten dat ze iemand van herome sturen om de boel te promoten
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:08 schreef buzzwheedle het volgende:
oeps, dan weet ik waarom ze nu verkoopster is
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:08 schreef buzzwheedle het volgende:
oeps, dan weet ik waarom ze nu verkoopster is
Over vullisbaktissuebaby's babbelen.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over vullisbaktissuebaby's babbelen.
Mja, single, dus rubbers.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh jaAl spoel ik ze liever door de wc oid
Dat ook inderdaad. Hrr.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Voel je t tenminste niet zo eruit lopen
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, volgens mij ben ik blij dat ik het bovenstaande net niet begrijp
kwijl dan ook niet zo...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef GotC het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef GotC het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, volgens mij ben ik blij dat ik het bovenstaande net niet begrijp
Oh was dat het!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kwijl dan ook niet zo...
Was dat het maar.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Vooral als je daarna nog weg moet, en je loopt over straat..en dan..AAARGH![]()
Toch vind ik dat met een verstokte roker en bierdrinker ook weer niet zo'n heel tof plan.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
je kan beter in de mond spuiten, ruimt lekker op en je krijgt er geen babies van!
condoomsquote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Vooral als je daarna nog weg moet, en je loopt over straat..en dan..AAARGH![]()
gewoon snel je tanden gaan poetsenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch vind ik dat met een verstokte roker en bierdrinker ook weer niet zo'n heel tof plan.
EN! In sperma zit namelijk een stof die spermidine heet. En laat die stof er nu voor zorgen dat de menselijke immuuncellen langer overleven. Daardoor blijven mensen langer leven en wordt dementie voorkomen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
je kan beter in de mond spuiten, ruimt lekker op en je krijgt er geen babies van!
Maar toch. Grafsmaak.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon snel je tanden gaan poetsen
heeft al dat slikken toch nog een functie gehadquote:Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef GotC het volgende:
[..]
EN! In sperma zit namelijk een stof die spermidine heet. En laat die stof er nu voor zorgen dat de menselijke immuuncellen langer overleven. Daardoor blijven mensen langer leven en wordt dementie voorkomen.. Dat je het maar effe weet.
Zie je je vent al met die argumenten komen op het moment supreme?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef GotC het volgende:
[..]
EN! In sperma zit namelijk een stof die spermidine heet. En laat die stof er nu voor zorgen dat de menselijke immuuncellen langer overleven. Daardoor blijven mensen langer leven en wordt dementie voorkomen.. Dat je het maar effe weet.
Ik tref altijd de bierzuupende schoorstenen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet je de vent wel het juiste laten eten van tevoren
Hoeft hij niet op te noemen hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zie je je vent al met die argumenten komen op het moment supreme?
Je zou ze bijna uitdagen het te proberen.quote:
Jaaaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
die reactie van een man ook als je hem pijpt voor de eerste keer.
"slik jij???![]()
![]()
![]()
"
Accuzuur! Omg!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
slikken trut..tis geen accuzuur
Tgeeft wel de minste troep
Zou denk ik worden opgezegd icm wat scheldwoordenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zou ze bijna uitdagen het te proberen.
Vermaeck.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou denk ik worden opgezegd icm wat scheldwoorden.
Dat vind ik wel altijd een beetje flauw.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
en dan zo van ja. Ik heb die muffe tjap toch al in mijn bek, kan het evengoed slikken he!
Heb mijn vriend wel een keer een tongzoen gegeven met mijn bek vol zaad, vond ie niet leuk
Snowballenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
en dan zo van ja. Ik heb die muffe tjap toch al in mijn bek, kan het evengoed slikken he!
Heb mijn vriend wel een keer een tongzoen gegeven met mijn bek vol zaad, vond ie niet leuk
dat!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe sneller doorgeslikt, hoe minder lang grafsmaak.
Idd. Tis niet alsof het van iemand anders komt ofzoquote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd een beetje flauw.
Istie vies van zichzelf whehequote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
het was maar 1 keertjequote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd een beetje flauw.
Al eis ik daarna wel iets drinkbaars wat beter smaakt.quote:
Bwehehehe.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was maar 1 keertjegewoon om de reactie te zien
Eens. Altijd iets qua drinken in de buurt houden. En anders: Ook leuk om te zien hoe hij (op mijn commando) al zwabberend iets te drinken voor me haaltquote:Op donderdag 22 september 2011 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al eis ik daarna wel iets drinkbaars wat beter smaakt.
Nog meer vermaeck.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Eens. Altijd iets qua drinken in de buurt houden. En anders: Ook leuk om te zien hoe hij (op mijn commando) al zwabberend iets te drinken voor me haalt
Dan ben ik het ook geloof ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
terwijl tongen na het beffen supergail is.
Of ben ik nu pot?
Whaha wat sleep je allemaal mee dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef Puckzzz het volgende:
*Tas aan het pakken is*
leuk hoor dat LAT-ten maar ik sleep me suf met mijn spullen
We hadden het eerst over de pil (of iig, wat het wel/niet met je huid doet), vervolgens zwanger zijn..en..ehm..nu ditquote:Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een niveau komt er uit dat make-uptopic zeg, heeft KPD geen SC?
tongen na het beffen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het geeft zo'n wrange nasmaakquote:Op donderdag 22 september 2011 23:44 schreef megamandy het volgende:
Dit topic![]()
De structuur maakt het het vieste vind ikHet mondgevoel
Ja dat + sigaretten en bierquote:Op donderdag 22 september 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het geeft zo'n wrange nasmaak
Lolquote:Op donderdag 22 september 2011 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben zo weinig seks dat het altijd zo veeeel is![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
samenwonen
niet meer moeten secksen omdat je elkaar ziet
resultaat: geen secks meer.![]()
Samen op de bank voor pampus liggen zeker?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
samenwonen
niet meer moeten secksen omdat je elkaar ziet
resultaat: geen secks meer.![]()
ja, of vroeg naar bed gaanquote:Op donderdag 22 september 2011 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Samen op de bank voor pampus liggen zeker?.
IK BEN JALOERS! Ik wil ook een badquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:02 schreef GotC het volgende:
[..]
IK BEN JALOERS! Ik wil ook een badAl zou dat helemaal niet goed zijn voor m'n saldo, want dan zou ik de Lush leegkopen.
Voordeel: Beiden rokenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag niet binnen roken. Ofja, alleen onder de afzuigkap
(mutual agreement)
't scheelt wel een hele hoop in stank en aanslag moet ik zeggenquote:
Truequote:Op vrijdag 23 september 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't scheelt wel een hele hoop in stank en aanslag moet ik zeggen
en na drie jaar ben ik er wel aan gewend
Omg ik zit me net ook te bedenken dat ik net zo goed effe de wc kan gaan schoonmaken ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Slaap lekker ijs
Ik ben schoonmaakdrang aan het uitoefenen. Altijd handig 's nachts
misschien bij retro binnenkort?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Bad
Waarom gooit Lush nu een van m'n favo badballen eruit?
Hopelijk wel. Tot die tijd heb ik nog een shitload aan badmeuk liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien bij retro binnenkort?
Hier zou het kunnen trouwens. Aan één kant is het onmogelijk dat de buren het horen en de andere kant is doof.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb vanavond vooral puingeruimd en een afwas van 2 weken weggewerkt.
Ben nu was van pakweg een maand aan het opvouwen.
Gaat 's nachts altijd veel sneller, maar beetje jammer dat je niet kan stofzuigen
Gewoon doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb vanavond vooral puingeruimd en een afwas van 2 weken weggewerkt.
Ben nu was van pakweg een maand aan het opvouwen.
Gaat 's nachts altijd veel sneller, maar beetje jammer dat je niet kan stofzuigen
Oooh leukquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ondertussen labiele mensen kijken op RTL gemist, bonje bij de buren... Mijn god wat een leipe mensen zeg
Nou, ik heb heel veel van die labiele RTL programma's gezien, maar dit slaat werkelijk alles hoor. Is de aflevering van vandaag, zelden zulke bizarre mensen gezienquote:
Ik ga zo maar effe trauma centrum kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, ik heb heel veel van die labiele RTL programma's gezien, maar dit slaat werkelijk alles hoor. Is de aflevering van vandaag, zelden zulke bizarre mensen gezien.
Kill it with fire!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:20 schreef GotC het volgende:
Aaaaaaaaah! Enge geluiden uit de keuken!![]()
Gekraak enzo
OMG..nu knippert het licht op de gallerij ook ineensquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kill it with fire!![]()
Iedere keer denk je "dit kan niet leiper worden" en dan......
Een standaard asociaal met een bijzonder klein brein en een halve schizofreen. En dan nog een familieruzie erbij omdat de zus en zwager van de asociaal naast hun wonen
Wat een goede televisie
En spontaan kom ik deze tegenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:30 schreef GotC het volgende:
[..]
OMG..nu knippert het licht op de gallerij ook ineensDat is..nog nooit gebeurt
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En spontaan kom ik deze tegen
[ afbeelding ]
MY EYEEEEES... MY EYES.....quote:
terug?quote:
Ogen:quote:
Ze heeft een blog gepostquote:
Ik vind de vlinder eigenlijk het minst erge van de foto. Enige erge vind ik dat ik die ring best leuk vind en dat zij hem voor me verpestquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MY EYEEEEES... MY EYES.....
Een waarschuwing was fijn geweest....![]()
Ik heb de neiging om die vlinder kapot te slaan![]()
Life's a bitchquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom heeft zo'n iemand die gewoon in de uitkering zit ofzo gewoon duurdere merken heeft dan een hard werkende student die elke week dr hele zaterdag loopt te werken.
Vooral die lippen ookquote:
de vorige hond van mijn ouders, ee zwarte teef van 50 kilo, heeft ook ooit inbrekers binnen gelaten. Als ze koffie kon zetten had ze het gedaan denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben ook bang in het donker. En ook om dan alleen thuis te zijn
Maar dan denk ik: Samson ligt beneden te slapenDus als er een inbreker binnenkomt dan.... Rent ie er kwispelend naartoe van 'aai mijjjjjjj'
*zucht*
zie het zo: jij zit nog niet met een kind opgescheept op je 22e, je kan dus carriere gaan maken eerst en als je straks 30 bent woont zij in een sociale huurflat met 3 gillende jong en woon jij in een mooi koophuis en heb je een goede baan en heb je een volvo en kan je alles doen waar je zin in hebt voor de rest van je leven en je op je gemak gaan voortplanten. Daarom studeer je en heb je het nu even krapquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom heeft zo'n iemand die gewoon in de uitkering zit ofzo gewoon duurdere merken heeft dan een hard werkende student die elke week dr hele zaterdag loopt te werken.
Hmm als je het zo zegt klinkt het een stuk beter ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zie het zo: jij zit nog niet met een kind opgescheept op je 22e, je kan dus carriere gaan maken eerst en als je straks 30 bent woont zij in een sociale huurflat met 3 gillende jong en woon jij in een mooi koophuis en heb je een goede baan en heb je een volvo en kan je alles doen waar je zin in hebt voor de rest van je leven en je op je gemak gaan voortplanten. Daarom studeer je en heb je het nu even krap
Heeft zij een tattoo?quote:
zit je in de detachering?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:37 schreef GotC het volgende:
Op de bank, sinds 1 september! En gewoon betaald krijgen ervoor
Yup.. Het nadeel ervan. Plus ik mis nu het sociale van werken ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
dan zijn het taaie tijden. Wij hebben een complete contractor-stop momenteel
dat is inderdaad erg zaadquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup.. Het nadeel ervan. Plus ik mis nu het sociale van werken ook.
Dat is t grootste nadeelquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
plus dat je te veel tijd hebt om geld uit te geven
Vooral haar video's zijn heel leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:16 schreef GotC het volgende:
[..]
OMG!
Tranen schoten in m'n ogen bij t zien van die lipstick![]()
![]()
Ligt er aan hoe veel je bestelt... maar heel redelijke prijzen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ladies ff vraagje van een Facebook vriendinnetje: wat zijn de verzendkosten bij Beautyjoint?
ken je dat spreekwoord niet? Al geef je een aap een gouden ring, het is en het blijft een lelijk ding!quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:19 schreef GotC het volgende:
Hoe bestaat het dat je make-up van Inglot, Mac, Too Faced en Benefit zo kan verkrachten
Je ziet het, het kan...quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:19 schreef GotC het volgende:
Hoe bestaat het dat je make-up van Inglot, Mac, Too Faced en Benefit zo kan verkrachten
Moet je even in het winkelwagentje knallen, dan kun je het zo zienquote:
ik ga ongeveer rond half 4 pas heen, druk op werk!quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:33 schreef Mss het volgende:
Zooo goeiemorgen. Ik geloof dat ik nu al in de Sephora had willen staan. Maar dat doen we dan maar iets later
En die lippenstift van Klau
Misschien zie ik je daar nog wel. Ik moet namelijk nog douchen en ontbijten. En mijn telefoon is overleden, dus die moet ik eerst leegmaken en dan moet ik daar nog over gaan rellen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga ongeveer rond half 4 pas heen, druk op werk!
omdat het niet elke dag feest kan zijn, mijn beste Mss.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:29 schreef Mss het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat we een dieren TT hebben. Waarom staan daar geen schutrupsen in?
Heb je er 1? Ben beetje huiverig voor, weet niet of mn moeder ermee om kan gaanquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je er 1? Ben beetje huiverig voor, weet niet of mn moeder ermee om kan gaanmaar, je bent er tevreden mee?
Kindlequote:Op vrijdag 23 september 2011 13:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je er 1? Ben beetje huiverig voor, weet niet of mn moeder ermee om kan gaanmaar, je bent er tevreden mee?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KindleIk kocht er ooit één en nu heeft de hele familie er een.
En ik ben met rijles tegen een boom aangereden.
TELL US MOARquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KindleIk kocht er ooit één en nu heeft de hele familie er een.
En ik ben met rijles tegen een boom aangereden.
Ik maak even mijn software pakketje af zodat alles goed werkt en daarna peeri k emquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Misschien zie ik je daar nog wel. Ik moet namelijk nog douchen en ontbijten. En mijn telefoon is overleden, dus die moet ik eerst leegmaken en dan moet ik daar nog over gaan rellen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was vooral suf, niets stuque of gesloopt ofzo. Niet eens een deuk.
Achteruit inparkeren, ik faal erin.![]()
Het is wel héél erg cliché.quote:
SCHAT!quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een midnight dinges voor debs, joysa heeft er 2 voor taartje en nog iemand die wilde.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Zo! Even een lijstje Kleankolor samengesteld. Nu ff wachten tot mijn nieuwe Paypal actief is en op mijn vriendinnetje die mee wil bestellen
94 Holo Chrome
112 Golden Nightmare
163 Metallic Green
164 Metallic Aqua
166 Metallic Fuschia
170 Midnight Seduction
168 Metallic Black
230 Holo Fuschia
231 Holo Scarlet
235 Holo Bluebell
228 Holo Candy
Dat dus. Schijnbaar is van die 4 Bluebell net iets mooier maar lijkt het super op elkaar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
puckzzz, je hebt al die chunky holo's echt niet nodig
Aaaw!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Mss het volgende:
Mijn telefoon is ook kapot. En de garantie is NET twee dagen verlopen. En nu is mijn fiets ook kapot, en behoorlijk ook. Mocht lekker naar huis lopen
Aaah, Mijne was al wat ouder helaas dus die valt sowieso niet onder de garantie. Heb nu een nieuwe Samsung Chat 335 aan de lading liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Mss het volgende:
Mijn telefoon is ook kapot. En de garantie is NET twee dagen verlopen. En nu is mijn fiets ook kapot, en behoorlijk ook. Mocht lekker naar huis lopen
Ik was langs, en toen kwam ik erachter. Ze willen er dus echt niks aan doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaaw!Snel langsgaan dan, vaak zijn ze zo vlak erna nog wel om te murwen.
Pffft, asociale apen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was langs, en toen kwam ik erachter. Ze willen er dus echt niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |