SPOILER: Handige sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Brainteaser maakte STAN van Southpark:
en het befaamde roze konijntje:
Tan maakte een leuke winterset voor haar jongste dochter:
en Djin haakte een soort Vlaamse Reus van zpaghetti
in de haak.
heb ik ook, maar verveelde me dus maar aan het breien geslagen...... ( weet gewoon even niks te haken)quote:Op donderdag 22 september 2011 10:35 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een haakbreak volgens mijHeb al twee weken geen haaknaald aangeraakt terwijl ik eerder vaak uren op een dag haakte
Leuke dingen zijn er weer gemaakt trouwens, vooral die schildpadjesfamilie
Hmm misschien moet ik breien ook maar weer eens oppakken, ter afwisseling.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ik ook, maar verveelde me dus maar aan het breien geslagen...... ( weet gewoon even niks te haken)
heb weer hele mooie leuke grappige dingen voorbij zien komen
ik heb de laatste tijd wel een boel sjaals en een paar baretten gebreidquote:Op donderdag 22 september 2011 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik breien ook maar weer eens oppakken, ter afwisseling.
Ik vind zo'n ribbel wel leuk moet ik zeggen, maakt het toch wat aparter dan de standaard slipstitch.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:47 schreef trui het volgende:
haha nieuwe rage: MINDER HAKEN. wie doet er mee... eh niet mee!
ik niet hoor, ik blijf haken leuk vinden. maar ik moet wel even wat dingen afmaken voor ik me weer op iets nieuws mag storten.
nog even mijn willow-blokken in de herhaling. wat lijkt jullie mooier: aan elkaar slipstitchen aan de achterkant of ze juist 'bovenop' aan elkaar haken (met datzelfde gebroken witte garen) zodat er een ribbel ontstaat..?
[ afbeelding ]
ik ga 't eens proberen. waar ik ook over twijfel is of de dikte van de tussenkleur dan wel breed genoeg is, dus of ik niet nog een tweede rij om elk blok heen zou moeten maken voor ze aan elkaar te zetten. keuzes, keuzes.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind zo'n ribbel wel leuk moet ik zeggen, maakt het toch wat aparter dan de standaard slipstitch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Dottey op 22-09-2011 15:46:37 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
dank jequote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef BrainTeaser het volgende:
Thanks voor alle complimentjes!
Vrolijke blokken zo bij elkaar Trui! Wordt vast heel mooi!
Leuke mutsen Dottey!
Hier ook absoluut geen last van een haakdip, eerder te veel te doen en te weinig tijd!
Geen enkel patroon, gewoon uit de losse hand een hele lange rechthoek haken met wellicht wat versiering eromheen...een zogenaamd "haken zoals het je uitkomt" patroon.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef trui het volgende:
welke sjaal bedoel je trovey? heb je een patroon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |