Hmm denk niet dat zoiets het nieuws haaltquote:Op donderdag 22 september 2011 14:22 schreef ZetaOS het volgende:
haha, i am in!
Zeker dat je de volgende dag op nu.nl staat
"De mannen zijn meegenomen voor verhoor'
Ik een keer bij ernstige vertraging op Eindhoven Airport, Pizza achter de doanen laten bezorgen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:52 schreef EmreKaplan het volgende:
Zelf keer pizza besteld en naar de trein laten bezorgen, heb hem helaas nooit ontvangen
Dan is dat misschien nog een optie.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gebruikt, heb hem van mijn oma gekregen
Maar ik lees zojuist dat het goed werkt.
Dat het vlees goed gaar wordt, zonder dat het zo zwart wordt als bij een bbq.
Jij... jij... jij BARBECUENOOB!!! Warm is gaar en zwart is goed!!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zwart is goed?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:05 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Jij... jij... jij BARBECUENOOB!!! Warm is gaar en zwart is goed!!
In Nederland ook, wel alleen in de eerste class. Maar dat is prima.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:09 schreef Mercer het volgende:
Goed plan! In België zitten er gewoon stopcontacten in de trein.
Hahaha geniaalquote:Op donderdag 22 september 2011 15:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Antwoord van de ns.geen grenzen aan eten, zolang je maar geen overlast veroorzaakt. Nu ff vragen of ik mag steengrillen...
Nja het is dan wel lekker krokantquote:Op donderdag 22 september 2011 15:09 schreef internal het volgende:
[..]
Zwart is goed?Bij ons is net niet zwart altijd goed. Lijkt me niet echt lekker zwart vleesch.
Dan heb ik het liever iets sappiger i.p.v. krokant.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja het is dan wel lekker krokant
En het wattage?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het lijkt hier op, en deze is al 2300 watt
http://www.pixmania.nl/nl(...)barb.html#pix-review
Ik wil dit gewoon uitvoeren en ik merk aan de huidige ONZ generatie dat er veel trolls en kutusers tussen zitten dus wil dit gewoon schoon houden.quote:
Ik ben in elk geval geen van beide. Ik snap je wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wil dit gewoon uitvoeren en ik merk aan de huidige ONZ generatie dat er veel trolls en kutusers tussen zitten dus wil dit gewoon schoon houden.
Die van Duitsland naar Amsterdam rijdt (via Hilversum) lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval geen van beide. Ik snap je wel.![]()
Maar met welke trein gaan we nou?
Haha zit je daar te steengrillen, ga je bier bestellen. Wat zullen ze raar kijkenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die van Duitsland naar Amsterdam rijdt (via Hilversum) lijkt me wel wat.
Daar zitten bankjes en tafeltjes in etc.
Ook kan je er in de restaurant wagon bier bestellen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |