En dan bij elke leraar/lerares expres in het gezicht hoesten zodat volgende week alle leraren ziek op bed liggenquote:Op donderdag 22 september 2011 08:55 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Gewoon naar school sturen die luie hond. Straks een heel weekend om uit te zieken.
Dat hoef je alleen tegen je moeder te zeggen droogkloot.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb 40 graden koorts
Als ik ziek ben kan ik niet FOK!en hoorquote:
Pcies, als ik ziek ben wil ik alleen maar slapenquote:Op donderdag 22 september 2011 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik ziek ben kan ik niet FOK!en hoor
Ach ja dat doen pyromanen ook, dus dat is geen excuusquote:Op donderdag 22 september 2011 08:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En de rest van de school aansteken?
Op zich is elke man wel beetje pyromaan, echt serieus, geef mij vuurwerkpakket en voel me weer net klein kindquote:Op donderdag 22 september 2011 10:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ach ja dat doen pyromanen ook, dus dat is geen excuus![]()
Een mooie tekening voor Fanta makenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Myraela heeft een spijbeldag en verveeld zich, wat zal Myraela gaan doen?
Ik pak de eikelwax vast.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Myraela heeft een spijbeldag en verveeld zich, wat zal Myraela gaan doen?
Klaar.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Een mooie tekening voor Fanta maken
quote:
Ik op bed liggen.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, als ik ziek ben wil ik alleen maar slapen
Nice, je nieuwe UI.quote:
Sowieso mensen die gaan kompjoeteren als ze ziek zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik ziek ben kan ik niet FOK!en hoor
Jammer dat jij nooit ziek bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso mensen die gaan kompjoeteren als ze ziek zijn_!
Als je echt ziek bent lig je zweterig in je bedje met je hand om je pik, trachtend te slapen.
Dat liet je weten in je DM, ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat jij nooit ziek bent.
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Over jezelf in 3de persoon praten.
Jezelf TS noemen.
Dan ben je dus niet schoolziek draak.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb 40 graden koorts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |