waren die er maarquote:Op donderdag 22 september 2011 02:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoorde ik daar nou frikandellen![]()
![]()
appels zijn lekker maar ik kan dat niet eten man!quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
appels zijn lekker maar ik kan dat niet eten man!
Ja half ik vreet alleen MAC en rauw vleesquote:Op donderdag 22 september 2011 03:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Allergisch voor fruit en groenten?
For realz?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja half ik vreet alleen MAC en rauw vlees
tuurlijk nietquote:
Waar heb je last van?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
lig ik net heerlijk geïnstalleerd in bed. Ben ik vergeten mijn pijnstillers in te nemen.nu moet ik weer helemaal de trap af en op
Ik moet weight gainen. Nu is het zo dat ik een frituurpan heb. Wanneer eten we met zn 2en 2,5 kilo patat en 20 frikandellen op?quote:
oei sterkte ermee en slaap lekker xxquote:Op donderdag 22 september 2011 03:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
mijn heupen en knie. Heb ietsje te fanatiek op de fiets gezeten vandaagjes
hmm sounds good nomnomnomquote:Op donderdag 22 september 2011 03:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar heb je last van?
[..]
Ik moet weight gainen. Nu is het zo dat ik een frituurpan heb. Wanneer eten we met zn 2en 2,5 kilo patat en 20 frikandellen op?
Die fiets van mij gaat eerder kapot dan dat last van mijn heupen of knieen krijgquote:Op donderdag 22 september 2011 03:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
mijn heupen en knie. Heb ietsje te fanatiek op de fiets gezeten vandaagjes
Ik weet niet waar je woont toch enzo, ik weet nietman en alles!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |