Was het maar zulks een party.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje mijn naam dm'en he
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
* DJ Drommel dropt die beat
Drop die vocalen MC Boter!Hallon, ik ga straks misschien wel gezellig rijmen, eerst thee pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
ging niet over jou.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje mijn naam dm'en he
Amsterdam is wel ver wegquote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het maar zulks een party.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het maar zulks een party.
maatinetje, ja ik ook. ik duik er zo ook weer in.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
Napoleon, maatje.Ik kom alleen even hoi zeggen tegen je want ik duik zo m'n bed in man.
Succes met thee pakkenquote:Op donderdag 22 september 2011 00:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hallon, ik ga straks misschien wel gezellig rijmen, eerst thee pakken
OOK HALLO CHLOROFORMquote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
Napoleon, maatje.Ik kom alleen even hoi zeggen tegen je want ik duik zo m'n bed in man.
Ntb man.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maatinetje, ja ik ook. ik duik er zo ook weer in.
Ligt er aan wat voor afbeeldingen he.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:19 schreef napoleonfour het volgende:
ik wou dat ik afbeeldingen kon posten maar dan zal ik wel weer een ban krijgen.
maakt niet uit. vorige keer postte ik een plaatje van een hoofd met wat ketchup, gelijk maand banquote:Op donderdag 22 september 2011 00:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor afbeeldingen he.
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:19 schreef napoleonfour het volgende:
ik wou dat ik afbeeldingen kon posten maar dan zal ik wel weer een ban krijgen.
ik tel er 5.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Get it?
jwt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |