quote:
Jawelquote:Op donderdag 22 september 2011 22:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kom op..niet weer verlengen AUB
Dat dus , nu ben ik mn geld kwijtquote:Op donderdag 22 september 2011 22:19 schreef mihai het volgende:
saai. had gewoon 0-1 moeten blijven.
Alkmaar zit massaal voor de buis om hun plaatsrapper te volgen via dat rapprogramma op rtl5.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Zitten weinig mensen, terwijl het wel tegen Gron is
nu ben ik een extra half uur van mn leven kwijt aan een saaie kutwedstrijd met verlengingen. (not, kijk sinds het begin van de tweede helft al niet meer)quote:Op donderdag 22 september 2011 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus , nu ben ik mn geld kwijt
Zelfde hier, saai man.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:24 schreef mihai het volgende:
[..]
nu ben ik een extra half uur van mn leven kwijt aan een saaie kutwedstrijd met verlengingen. (not, kijk sinds het begin van de tweede helft al niet meer)
En dan uit de KNVB beker zodat ze meer concentreren op de Eredivisie en Feyenoord kapot maken?quote:
Verlenging = Meer kans op knappende hamstrings.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan uit de KNVB beker zodat ze meer concentreren op de Eredivisie en Feyenoord kapot maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |