Ik bij anderen ook niet, wel super zombies, als ik granaten over heb gebruik ik die wel. Denk dat je de riot zombies echt zelf moet opruimen.quote:
Ga je nog zeker twee keer moeten doenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
heb ook al een keer dagboekbladzijdes gezocht
vrees van wel jaquote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bij anderen ook niet, wel super zombies, als ik granaten over heb gebruik ik die wel. Denk dat je de riot zombies echt zelf moet opruimen.
dat ken ik,heb genoeg touw, maar kan je niks sturenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga je nog zeker twee keer moeten doen![]()
Heb nu vooral touw nodig, maar geen saleszombies, alleen meer zombies waar ik weinig aan heb om crafted weapons mee te maken.
truste muis, ik ben ook wegquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ga nu hier afsluitenmorgen weer tot-10-tel-dagje nummer 4 en ik moet nog zombies afschieten
trusten en slaap
truste muis.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ga nu hier afsluitenmorgen weer tot-10-tel-dagje nummer 4 en ik moet nog zombies afschieten
trusten en slaap
erg hé, heb jij ook zo''n hekel aan de winter?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
wat is het trouwens al weer vroeg donker hè,
ik vind dit nog wel gaan, maar straks als je in het donker je bed uit moet 's ochtends en in het donker van je werk thuis komt, dat vind ik helemaal niks
had door je vorige info al begrepen dat hij heel erg ziek geweest is. Kan me voorstellen dat hij daar zichtbaar van geleden heeft.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
vandaag trouwens geskyped met m'n vader en moeder.
Ik ben wel geschrokken van mijn vader hoor. Het gaat volgens mijn oom en tante echt goed met hem, ze zijn vandaag ook met hem mee op controle geweest in het ziekenhuis. Maar hij heeft echt een flinke tik gehad, zeker qua gewicht. Ik denk dat mijn vader hooguit 70 kilo woog voor ie op vakantie ging (altijd al zo geweest hoor, helaas heb ik het postuur niet van hem geërfd) maar ik denk dat ie minstens 10 kilo is afgevallen. Ingevallen gezicht enzo en vel over been. Ziet er ineens heel erg oude opa-achtig uit nu. Ik hoop dat dat met eten goedkomt
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
erg hé, heb jij ook zo''n hekel aan de winter?
moet je inderdaad niet doen. Maar is denk ik wel een trekje van de huisvrouw. Zeker als je ook nog een baan hebt.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:11 schreef Ceetje.. het volgende:
ben trouwens knap kapot. Vandaag en morgen vrij, dus vandaag het huis eens goed onder handen genomen. Iets te goed, ik heb er spierpijn van
(ik doe het dan ook altijd meteen overdrijven, dan wil ik ook achter kasten schoonmaken, bedden van z'n plaats halen enzo, moet ik eigenlijk gewoon niet doen)
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
moet je inderdaad niet doen. Maar is denk ik wel een trekje van de huisvrouw. Zeker als je ook nog een baan hebt.
Als ik bedenk hoe ik altijd gerageerd heb op gebeurtenissen/problemen, zou het ook met de toestand met je vader te maken kunnen hebben. Bezig zijn, om niet te hoeven denken..quote:
mooi toch,quote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kut, dan ben ik een huisvrouw.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kut, dan ben ik een huisvrouw.
Dan ben je inderdaad een huisvrouwquote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, ik wil ook altijd achter de kasten schoonmaken en alles optillen om te stoffen en zulks.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, ik wil ook altijd achter de kasten schoonmaken en alles optillen om te stoffen en zulks.
quote:
in expeditie robinson hebben ze ook bonjequote:Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bonje met de buren zo te zien.
Half tien is een mooie tijd als je een meid van 20 bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
maar voor de koffie eerst effen de meiden welterusten zeggen en 't licht uitdoen (voor ik dat weer vergeet en ze om half tien nog TV liggen te kijken)
nee, ze zijn iets jonger, een jaar of achtquote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Half tien is een mooie tijd als je een meid van 20 bent.
Ja, als moeder niet oplet, profiteren ze er lekker vanquote:Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
maar voor de koffie eerst effen de meiden welterusten zeggen en 't licht uitdoen (voor ik dat weer vergeet en ze om half tien nog TV liggen te kijken)
Is me eigenlijk nooit zo opgevallen dat alleen de Belgen dat doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
ik krijg altijd een enorme hekel aan Belgen als ik Ex. Robinson kijk.
Stelletje achterbakse fluisteraars
de nederlanders zullen dat ook best wel doen hoor, maar daar kan ik het wel van hebben. Van die Belgen gewoon niet. Misschien ook de manier waarop ze praten, dat belgentaaltjequote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Is me eigenlijk nooit zo opgevallen dat alleen de Belgen dat doen.
Lijkt mij niet zo raar dat landgenoten elkaar eerder opzoeken, maar
zal er op gaan letten
Vlamingen behoren gewoon Nederlands te spreken.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vlaams heet dat Belgentaaltje
Daar leren ze ook Frans maar dat spreken Vlamingen zelden.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vlamingen behoren gewoon Nederlands te spreken.
Zo leren ze het op school
Dat is toch alleen in Wallonië??quote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar leren ze ook Frans maar dat spreken Vlamingen zelden.
het is de manier waarop ze het doet die ik niet vind kloppen, ze voelt zich gewoon buitengesloten. Ze had beter dat kunnen zeggen dan over een ander gaan zitten fluisteren die ernaast ligt en alles hoort. En volgens mij is Anne nu met Belgen onderling aan het mauwen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:46 schreef kaatje50 het volgende:
ze zijn nu anders toch met 3e tegen 1 Belgske. volgens mij heeft die Anne gelijk dat ze het aankaart, maar nu gaan ze haar als zondebok aanwijzen. (voor als ze niet winnen)
En da's maar goed ook. Die Walen leren ook NL op school maar verrekken het te spreken. Ik heb zowiezo een hekel aan alles wat Frans spreekt, arrogant volkquote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar leren ze ook Frans maar dat spreken Vlamingen zelden.
Was inderdaad niet zo slim dat fluisterend te doen, maar ze liet zich niet zomaar opzij schuiven. Dat vond ik dan wel weer goed gedaan. Denk alleen dat het tegen haar zal werken, in dit gevalquote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is de manier waarop ze het doet die ik niet vind kloppen, ze voelt zich gewoon buitengesloten. Ze had beter dat kunnen zeggen dan over een ander gaan zitten fluisteren die ernaast ligt en alles hoort. En volgens mij is Anne nu met Belgen onderling aan het mauwen.
wè nou Kaatje, goade gij nie op oewen brommert noar de slagert om un netje meej spak te hoale?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef kaatje50 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat wij op school ook Nederlands leren, maar je aan mij echt wel kunt horen dat ik een Brabantse ben. Ben een Bossche, maar daarin weet ik me aardig te beheersen, ben niet zo plat, als veel Bosschenaren wel zijn
ik ookquote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
En da's maar goed ook. Die Walen leren ook NL op school maar verrekken het te spreken. Ik heb zowiezo een hekel aan alles wat Frans spreekt, arrogant volk
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wè nou Kaatje, goade gij nie op oewen brommert noar de slagert om un netje meej spak te hoale?
Dat denkt elke Bosschenaar, dat het wel meevalt.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef kaatje50 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat wij op school ook Nederlands leren, maar je aan mij echt wel kunt horen dat ik een Brabantse ben. Ben een Bossche, maar daarin weet ik me aardig te beheersen, ben niet zo plat, als veel Bosschenaren wel zijn
Arme Canadezenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
En da's maar goed ook. Die Walen leren ook NL op school maar verrekken het te spreken. Ik heb zowiezo een hekel aan alles wat Frans spreekt, arrogant volk
quote:
dan hadden ze maar English moeten learnen zoals de rest van Canadaquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat denkt elke Bosschenaar, dat het wel meevalt.
[..]
Arme Canadezen
Wa zedde Gij nau, kut? Voelt is aan oewe kup, bende Gij wel helemaol lekker?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
Ik heb vaak genoeg, wanneer ik van die Echte Bossche (wijven) hoor, zelfs mijn tenen krommen
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wa zedde Gij nau, kut? Voelt is aan oewe kup, bende Gij wel helemaol lekker?
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wa zedde Gij nau, kut? Voelt is aan oewe kup, bende Gij wel helemaol lekker?
Hoe wilde Gij oewe koffie?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
Doe het wel eens voor de lol hoor, hier ook. Maar niet als spreektaal..
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe wilde Gij oewe koffie?
In n kupske, kut!
Is nog gewoon Hambaken hoor. Een gedeelte heeft straatnamen gekregen, maar heeft niet geholpenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
Zo eentje hadden wij er destijds bij ons in de klas zitten. Die hele familie sprak zo (hambaken, ochnee, dat heet tegenwoordig anders daar hè, violenstraat, pianohof enzo)
Das toch bij Orthen? Dat overigens ouder is dan Den Bosch zelf.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
Zo eentje hadden wij er destijds bij ons in de klas zitten. Die hele familie sprak zo (hambaken, ochnee, dat heet tegenwoordig anders daar hè, violenstraat, pianohof enzo)
Daar lepelen wij de soep uit.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nie in un kupske kut, wij doen ut in un kumke, koekwaus
soep eten wij hier uit een diep bord, of uit een soepKOPquote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar lepelen wij de soep uit.
koekwaus jaquote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nie in un kupske kut, wij doen ut in un kumke, koekwaus
hgeerlijke tijd. gezellie s'avonds. hopen op sneeuw en veul vorstquote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
erg hé, heb jij ook zo''n hekel aan de winter?
klopt. Echte Orthenaren zeggen dat nog wel. Die zeggen ook niet ik kom uit Den Bosch, nee , die zeggen dat ze uit Orthen komenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das toch bij Orthen? Dat overigens ouder is dan Den Bosch zelf.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
koekwaus jaheb ik al lang niet meer gehoord
![]()
Vroeger op het voortgezet onderwijs (was ik ook niet zo'n schatje) deden wel het wel eens expres, heel plat praten.
zo van
Hé gekske, zal ik us un winkelhoak in oewe nek kitsen, of oe tendjes uit oewen bek sloan![]()
![]()
die ringtone ken ikquote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb ooit op mijn mobieltje eens een ringtone gehad van iemand die op z'n echt plat bosch zei dat ik de telefoon moest aannemen, deste langer ik wachtte met aannemen, des te erger het gescheld werd.
leuk als je twee weken op wintersport bent, daarna weer snel vroeg licht en laat donker en temperatuur rond de 20 graden. Ik vind het een maandje gezellie 's avonds, maar dan heb ik het er wel mee gehad. Ben meer een zomertypequote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
hgeerlijke tijd. gezellie s'avonds. hopen op sneeuw en veul vorst
En mensen uit Rosmalen komen ook niet uit Den Bosch. Misschien ligt het wel aan Den Bosch zelf dat de oude dorpen stug doen alsof ze er geen onderdeel van zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt. Echte Orthenaren zeggen dat nog wel. Die zeggen ook niet ik kom uit Den Bosch, nee , die zeggen dat ze uit Orthen komen
Met sneeuw of gladheid kan ik niet zo goed lopen. Gaat me heel veel pijn in mijn knie opleveren. Buiten dat heb ik gewoon een hekel aan de kouquote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
hgeerlijke tijd. gezellie s'avonds. hopen op sneeuw en veul vorst
klonk wel heel stoerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat deden wij ook, en ik ben niet eens een Bossche. Oja, die van dieje winkelhoak in oewe nak
![]()
die wist ik ook niet meer
is toch ook met Empel en Engelen enzo. Zijn tegenwoordig ook Den Bosch. Wij zeggen hier: 't is maar verrekte goed dat de Maas er tussen zit, anders hadden ze ons ook allang geannexeerdquote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En mensen uit Rosmalen komen ook niet uit Den Bosch. Misschien ligt het wel aan Den Bosch zelf dat de oude dorpen stug doen alsof ze er geen onderdeel van zijn
in de zomer moet ik veel te hard werkenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leuk als je twee weken op wintersport bent, daarna weer snel vroeg licht en laat donker en temperatuur rond de 20 graden. Ik vind het een maandje gezellie 's avonds, maar dan heb ik het er wel mee gehad. Ben meer een zomertype
ik spreek geen woord Frans, kutquote:
wa zedde ge jaquote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik spreek geen woord Frans, kut
maakt bij mij zomer/winter geen verschil in werkdruk/werktempo. En als ik dan thuis kom, moet ik ook nog het eea doen. Daar heb ik meer zin in als het nog licht is, kweet ook nie wat dat isquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
in de zomer moet ik veel te hard werken
comment?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kan niet hé. De Maas is de grens met Gelderland. Wij wonen aan de ene kant, jullie aan de overkant. Wel raar eigenlijk. Als je de Hedelse brug over bent, zit je in Gelderlandquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is toch ook met Empel en Engelen enzo. Zijn tegenwoordig ook Den Bosch. Wij zeggen hier: 't is maar verrekte goed dat de Maas er tussen zit, anders hadden ze ons ook allang geannexeerd
Waar woon je dan? Hedel?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is toch ook met Empel en Engelen enzo. Zijn tegenwoordig ook Den Bosch. Wij zeggen hier: 't is maar verrekte goed dat de Maas er tussen zit, anders hadden ze ons ook allang geannexeerd
dat bedoel ik! En ik denk dat die Bossche burgemeester zich door een provincienaam niet laat tegenhouden om landjepik te doen. Ze zijn al tot aan de Maasoever genaderd, dus maar goed dat die rivier er tussen zitquote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kan niet hé. De Maas is de grens met Gelderland. Wij wonen aan de ene kant, jullie aan de overkant. Wel raar eigenlijk. Als je de Hedelse brug over bent, zit je in Gelderland
Als ik in welk dorp dan ook, bij welke stad dan ook zou wonen, zou ik ook niet willen dat we ingelijfd zouden worden. Het voelt dan net alsof het je eigen dorp niet meer isquote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En mensen uit Rosmalen komen ook niet uit Den Bosch. Misschien ligt het wel aan Den Bosch zelf dat de oude dorpen stug doen alsof ze er geen onderdeel van zijn
nee, iets meer naar rechts (als je met je rug naar den bosch staat), Kerkdrielquote:
Ge moet oewen bek houwequote:
is hier net zo goed. Wij zijn tegenwoordig ook een grote gemeente met een stuk of wat dorpen, maar dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Als ik in welk dorp dan ook, bij welke stad dan ook zou wonen, zou ik ook niet willen dat we ingelijfd zouden worden. Het voelt dan net alsof het je eigen dorp niet meer is
lekker héquote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef Laysa het volgende:
een groot voordeel van een Brabantse schoonfamilie is de koffie
Kerkdriel, kerkdriel, dat zegt mij wel wat. Kon je daar niet ergens in de buurt de pont over?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, iets meer naar rechts (als je met je rug naar den bosch staat), Kerkdriel
meej unnen Bosschen Bol, veul kuukskes of natuurlijk de befaamde en beruchte Brabantse koffietafelsquote:
wé zedde nouw?quote:
Ik krijg altijd chocoladequote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
meej unnen Bosschen Bol, veul kuukskes of natuurlijk de befaamde en beruchte Brabantse koffietafels
ja, bij Alem, daar kun je richting Maren-Kessel/Lith met de pontquote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kerkdriel, kerkdriel, dat zegt mij wel wat. Kon je daar niet ergens in de buurt de pont over?
O, ja dat was hetquote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, bij Alem, daar kun je richting Maren-Kessel/Lith met de pont
dan had je maar Frans moeten leren in plaats van brabantsquote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wé zedde nouw?ik verstoi er hillemal niks van
ik begrijp 'm effe niet, maar dat kan ook aan mij liggen, ik ben er een beetje vanaf de laatste weekquote:
Mijn zoon heeft de vorige week lekker gefeest bij jullie. In de kantine van DSC. Daar hadden we vroeger ook altijd leuke jeugdtoernooienquote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is hier net zo goed. Wij zijn tegenwoordig ook een grote gemeente met een stuk of wat dorpen, maar dat schiet ook niet op
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan had je maar Frans moeten leren in plaats van brabants
Hahahaha, dat heb ik gehoord dat feest in die kantine. Ik woon praktisch tegen het voetbalveld aanquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft de vorige week lekker gefeest bij jullie. In de kantine van DSC. Daar hadden we vroeger ook altijd leuke jeugdtoernooien
Nou geen uitgebreide brabantse koffietafel dusquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik begrijp 'm effe niet, maar dat kan ook aan mij liggen, ik ben er een beetje vanaf de laatste week
Paps speelde vroeger bij OJC.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft de vorige week lekker gefeest bij jullie. In de kantine van DSC. Daar hadden we vroeger ook altijd leuke jeugdtoernooien
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou geen uitgebreide brabantse koffietafel dus
dé wouw ik niequote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan had je maar Frans moeten leren in plaats van brabants
ik ookquote:Op donderdag 22 september 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
krijg er trek van als ik aan Brabantse koffietafel denk
mijn eerste Bossche vriendje ookquote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Paps speelde vroeger bij OJC.
er is toch niemand dood?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou geen uitgebreide brabantse koffietafel dus
Was vorig jaar een keertje daar. Prima sportpark voor een lokaal clubke.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn eerste Bossche vriendje ook
Het was beregezellig, hoorde ikquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hahahaha, dat heb ik gehoord dat feest in die kantine. Ik woon praktisch tegen het voetbalveld aan
Dat is Rosmalenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Paps speelde vroeger bij OJC.
Mijn paps is dan ook geen Bosschenaar.quote:
was dat zaterdag of zondag? Het was namelijk beide avonden flink feest. Ik vind dat altijd wel gezellig, die muziek die je dan van 't voetbalveld hoort komen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het was beregezellig, hoorde ik. Hij was pas om 12.00 uur thuis, terwijl het 1e elftal om 16.15 uur klaar is
kan ook bij een trouwerij hoorquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
gooi het zomaar even in de groep,
WEEEEEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is zeker mooi, die nieuwe locatiequote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was vorig jaar een keertje daar. Prima sportpark voor een lokaal clubke.
wie gaat er gebruik maken van dat overgewaardeerde instituut danquote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kan ook bij een trouwerij hoor
en ook gewoon als je daar zin in hebt met een heel stel mensen. Dat doen wij dan in plaats van brunchen, gezellig Brabants koffietafelenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kan ook bij een trouwerij hoor
je hebt nu eenmaal sier en werkpaardenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb sinds gistermiddag overigens al weekend
dat zeggen singles nou altijd, verzin eens iets betersquote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
wie gaat er gebruik maken van dat overgewaardeerde instituut dan
heeft niks met single te maken. geeft een hoop geld uit aan een stukje papier, en vaak jaren later moet er weer een hoop geld uitgegeven worden aan een ander stukje papierquote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat zeggen singles nou altijd, verzin eens iets beters
Zondag. Hij had eerst gewerkt, dus kon niet met zijn eigen elftal meevoetballen. Zat hier te wachten tot zijn teamgenoten in de kantine zouden arriveren. Hij komt bij Emplina aan zeggen er een paar zullen we naar DSC gaan het 1e heeft daar gevoetbald. Nou, het was supergezellig daar, dus ze konden maar moeilijk wegkomenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was dat zaterdag of zondag? Het was namelijk beide avonden flink feest. Ik vind dat altijd wel gezellig, die muziek die je dan van 't voetbalveld hoort komen.
Heb er altijd in de buurt gewoond, mijn ouderlijk huis staat er schuin tegenover (winkel op de hoek)
zou je zonder dat instituut minder gelukkig zijn met markquote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat zeggen singles nou altijd, verzin eens iets beters
ps; ik maak er al jaaaaren gebruik van, tot volle tevredenheid![]()
baan? nee hoor, ik werk gemiddeld 32 uur per week bij m'n baas, ben daarbij taxichauffeur, bankier, kok, schoonmaakster, aangeefster, psychologe, personal assistant, coach, wasmachine, verpleegster, pispaal, die laatste dingen meestal 24 uur per dag, 7 dagen per week, 52 weken per jaar (gemiddeld)quote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
je hebt nu eenmaal sier en werkpaarden
doemdenkerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft niks met single te maken. geeft een hoop geld uit aan een stukje papier, en vaak jaren later moet er weer een hoop geld uitgegeven worden aan een ander stukje papier
gaan we nu de zin en onzin van het huwelijk bespreken???quote:Op donderdag 22 september 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou je zonder dat instituut minder gelukkig zijn met mark
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
baan? nee hoor, ik werk gemiddeld 32 uur per week bij m'n baas, ben daarbij taxichauffeur, bankier, kok, schoonmaakster, aangeefster, psychologe, personal assistant, coach, wasmachine, verpleegster, pispaal, die laatste dingen meestal 24 uur per dag, 7 dagen per week, 52 weken per jaar (gemiddeld)
de meeste van die dingen ben ik ookquote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
baan? nee hoor, ik werk gemiddeld 32 uur per week bij m'n baas, ben daarbij taxichauffeur, bankier, kok, schoonmaakster, aangeefster, psychologe, personal assistant, coach, wasmachine, verpleegster, pispaal, die laatste dingen meestal 24 uur per dag, 7 dagen per week, 52 weken per jaar (gemiddeld)
een keer naar de notaris voor een samenlevingscontract doet hetzelfde tochquote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gaan we nu de zin en onzin van het huwelijk bespreken???
het is voor mij heel duidelijk. heb er een vervelend huwelijk opzitten en ben nu alweer 10 jaar gelukkig getrouwd. Ken dus beiden kanten. Waarom trouwen, nou soms is dat net zo makkelijk. Met één handtekening is alles voor elkaar geregeld, mocht er iets gebeuren
dat bedoel ik, wij wilden dat allebei, trouwen, met alles erop en eraan, en daar hebben we flink wat geld tegenaan gesmeten. Ik zou met Mark idd niet minder gelukkig zijn, maar wij zijn destijds snel voor de wet getrouwd eerst, we zouden trouwen, Marks vader kwam in het ziekenhuis, heel ernstig, 1 maand voor de geplande bruiloft. Toen hebben we alles af moeten zeggen, maar we stonden wel op het punt de maand na ons huwelijk een stuk grond te kopen. Het was makkelijker en sneller èn goedkoper om op maandagochtend dan even naar 't gemeentehuis te gaan voor het boterbriefje, als bij een notaris een samenlevingsovereenkomst met twee testamenten op te laten stellenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gaan we nu de zin en onzin van het huwelijk bespreken???
het is voor mij heel duidelijk. heb er een vervelend huwelijk opzitten en ben nu alweer 10 jaar gelukkig getrouwd. Ken dus beiden kanten. Waarom trouwen, nou soms is dat net zo makkelijk. Met één handtekening is alles voor elkaar geregeld, mocht er iets gebeuren
voor jezelf alleen ja, lekker makkelijk ben jij. Ik zal m'n kids een keer een paar weken bij je komen droppen, dan lul je wel andersquote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
de meeste van die dingen ben ik ook
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
een keer naar de notaris voor een samenlevingscontract doet hetzelfde toch
en dat denk jij. Ben erg goed met kinderenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor jezelf alleen ja, lekker makkelijk ben jij. Ik zal m'n kids een keer een paar weken bij je komen droppen, dan lul je wel anders
Nee. Dat wijkt af van een huwelijk of geregistreerd partnerschap.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
een keer naar de notaris voor een samenlevingscontract doet hetzelfde toch
zit er ook nog verschil tussen samenleving en geregistreerd? dacht dat dat hetzelfde wasquote:Op donderdag 22 september 2011 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Dat wijkt af van een huwelijk of geregistreerd partnerschap.
klopt helemaal. Wel vervelend dat je de rest uit moest stellen en zeker de reden waaromquote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat bedoel ik, wij wilden dat allebei, trouwen, met alles erop en eraan, en daar hebben we flink wat geld tegenaan gesmeten. Ik zou met Mark idd niet minder gelukkig zijn, maar wij zijn destijds snel voor de wet getrouwd eerst, we zouden trouwen, Marks vader kwam in het ziekenhuis, heel ernstig, 1 maand voor de geplande bruiloft. Toen hebben we alles af moeten zeggen, maar we stonden wel op het punt de maand na ons huwelijk een stuk grond te kopen. Het was makkelijker en sneller èn goedkoper om op maandagochtend dan even naar 't gemeentehuis te gaan voor het boterbriefje, als bij een notaris een samenlevingsovereenkomst met twee testamenten op te laten stellen
dat klopt, wij hebben daar ook navraag naar gedaan. Daarbij: gratis trouwen op maandagochtend, òf een notaris à ¤ 750 oor 1 standaardcontract en twee testamenten. De keuze was snel gemaakt, we wilden toch voorlopig niet van elkaar af, maar wel de koop van de grond en de bouw van 't huis goed geregeld hebben, tot we "echt" zouden gaan trouwenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Er zijn dingen die zelfs met een samenlevingscontract pas na 5 jaar ,dezelfde 'waarde' hebben als bij een huwelijk. Wij hebben dat destijds nagevraagd
Ja, een hoop. Net als dat er nog steeds een verschil bestaat tussen geregistreerd partnerschap en een huwelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit er ook nog verschil tussen samenleving en geregistreerd? dacht dat dat hetzelfde was
dat gun je idd niemand.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt helemaal. Wel vervelend dat je de rest uit moest stellen en zeker de reden waarom
dat was echt heel vervelend, de reden waarom, maar ook een dag waar je al een jaar naar uitkeek moest je in 1 avondje even afbellen. we deden het met liefde en plezier voor Mark z'n vader, die lag namelijk in coma in 't ziekenhuis. We hebben toen echt samen een potje zitten janken. Maar het jaar erop hebben we het goed overgedaan, met de vader van Mark erbij, het was een superdag, met een superfeest, met superpa erbijquote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt helemaal. Wel vervelend dat je de rest uit moest stellen en zeker de reden waarom
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat klopt, wij hebben daar ook navraag naar gedaan. Daarbij: gratis trouwen op maandagochtend, òf een notaris à ¤ 750 oor 1 standaardcontract en twee testamenten. De keuze was snel gemaakt, we wilden toch voorlopig niet van elkaar af, maar wel de koop van de grond en de bouw van 't huis goed geregeld hebben, tot we "echt" zouden gaan trouwen
Dús Kokkie, als het ooit nog zover mocht komen. Gewoon lekker ouderwets burgerlijk het huwelijksbootje inquote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, een hoop. Net als dat er nog steeds een verschil bestaat tussen geregistreerd partnerschap en een huwelijk.
zie het niet gebeurenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
Dús Kokkie, als het ooit nog zover mocht komen. Gewoon lekker ouderwets burgerlijk het huwelijksbootje in![]()
![]()
Gelukkig dat jullie allemaal nog de kans hebben gehad dit samen mee te maken en te vieren. Hij is later alsnog overleden, toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat was echt heel vervelend, de reden waarom, maar ook een dag waar je al een jaar naar uitkeek moest je in 1 avondje even afbellen. we deden het met liefde en plezier voor Mark z'n vader, die lag namelijk in coma in 't ziekenhuis. We hebben toen echt samen een potje zitten janken. Maar het jaar erop hebben we het goed overgedaan, met de vader van Mark erbij, het was een superdag, met een superfeest, met superpa erbij
begrijp me goed hoor, ons huwelijk met alles erop en eraan stond al gepland. We zouden in juni 1999 trouwen. Helaas ging dat dus niet door. Maar op 30 juni moesten we tekenen voor de koop van de grond enzo. We wisten toen nog niet wanneer we dan wel zouden gaan trouwen, dus info opgevraagd bij de notaris. Ook naar de kosten, en de voorwaarden. Trouwen was de snelste en meest efficiënte oplossing. Anders hadden we voor die periode tot we echt zouden zijn gaan trouwen ook een samenlevingscontract laten opstellen. Alleen dekte dat niet alles goed als een van ons in die tussentijd zou overlijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat gun je idd niemand.
Begrijp me goed, iedereen moet doen waar die zich prettig bij voelt, voor mij hoeft het niet. En als ik dan toch zou trouwen, wat ik me niet kan voorstellen, is het gratis op maandagmorgen voor dat papiertje
wacht maar eens, als je tot over je oren verliefd bent en je vriendin wil het heel graag.quote:
yep, anderhalf jaar later, exact half jaar nadat onze oudste geboren is, daar was ie helemaal gek mee, en zij gek op hem. Hij overleed toen ze nog maar een half jaar was, maar ze "weet" nog dingen over hem, heel gekquote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gelukkig dat jullie allemaal nog de kans hebben gehad dit samen mee te maken en te vieren. Hij is later alsnog overleden, toch?
Bij de eerste poging hadden wij 't ook allemaal een stuk bescheidener georganiseerd. Maar de ziekte van Mark's vader drukte ons met onze neus op de feiten: geniet ervan, elke dag, 't kan zomaar afgelopen zijn. Dus we hadden allebei zoiets van: we hebben er het geld voor, we doen wat we willen en waar we zin in hebben die dag. Kan ons 't schelen, we kunnen het maar gehad hebben. En we hebben er allebei met volle teugen van genoten.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wacht maar eens, als je tot over je oren verliefd bent en je vriendin wil het heel graag.
Mijn man had ook niets met het huwelijk, dacht hij. Toen het eenmaal zover was, was hij ook heel enthousiast hoor en vond dat hij een prachtige dag had gehad. Ook al hadden wij het allemaal "rustig" aan gedaan i.v.m. financieën
kan me heel goed voorstellen dat jij en vele anderen die keuze maken, helemaal in die situatie. Kom ook uit een familie waar dat heel gewoon is, maar is niet mijn ding. Mijn ouders hebben bijv een feest gegeven bij het trouwen, 12.5 jaar, door ziekte bij 20 jaar omdat dat de laatste keer kon zijn, en bij 25 jaar nog een keer groot herhaald. Moeders is ook hertrouwd en heeft toen ook een bescheiden feest gegevenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Bij de eerste poging hadden wij 't ook allemaal een stuk bescheidener georganiseerd. Maar de ziekte van Mark's vader drukte ons met onze neus op de feiten: geniet ervan, elke dag, 't kan zomaar afgelopen zijn. Dus we hadden allebei zoiets van: we hebben er het geld voor, we doen wat we willen en waar we zin in hebben die dag. Kan ons 't schelen, we kunnen het maar gehad hebben. En we hebben er allebei met volle teugen van genoten.
Ook na het planten van een zaadje is het gemakkelijker om te trouwen heb ik begrepen. Je moet toch, als je niet getrouwd bent en samenwoont en een kind krijgt als vader het kind gaan erkennen bij de Gemeente enzo?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij ons kwam het voor het eerst ter sprake toen wij niet alle twee op het huurcontract mochten staan. Dat is naderhand wel goed gekomen, maar het zaadje was al geplant.
ach, iedereen moet doen waar ie zich lekker bij voelt, toch? Maar zeg nooit nooit Kokje, een vriend van Mark zei er hetzelfde over als jij, volgend jaar juni stapt ie ook in het huwelijksbootjequote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan me heel goed voorstellen dat jij en vele anderen die keuze maken, helemaal in die situatie. Kom ook uit een familie waar dat heel gewoon is, maar is niet mijn ding. Mijn ouders hebben bijv een feest gegeven bij het trouwen, 12.5 jaar, door ziekte bij 20 jaar omdat dat de laatste keer kon zijn, en bij 25 jaar nog een keer groot herhaald. Moeders is ook hertrouwd en heeft toen ook een bescheiden feest gegeven
yep, en dat vind ik wel zo iets belachelijks. Alsof je als je getrouwd bent niet met een ander hebt kunnen liggen douwenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ook na het planten van een zaadje is het gemakkelijker om te trouwen heb ik begrepen. Je moet toch, als je niet getrouwd bent en samenwoont en een kind krijgt als vader het kind gaan erkennen bij de Gemeente enzo?
zeg ook niet nooit, maar is niet mijn eerste keusquote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, iedereen moet doen waar ie zich lekker bij voelt, toch? Maar zeg nooit nooit Kokje, een vriend van Mark zei er hetzelfde over als jij, volgend jaar juni stapt ie ook in het huwelijksbootje
daar gaat het niet eens om, dat heeft met de achternaam van 't kind te maken blijkbaar (heb ik begrepen). Als de vader het kind dan niet erkent, krijgt 't automatisch de achternaam van de moeder, ook al zo bezopen. Je maakt toch zelf wel uit wat de achternaam van je kind wordt, waarom niet gewoon allebei, veel leukerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep, en dat vind ik wel zo iets belachelijks. Alsof je als je getrouwd bent niet met een ander hebt kunnen liggen douwen
Buiten dat voor mij het huwelijk ook nog iets zegt over" de liefde voor elkaar duidelijk maken ten overstaan van familie en vrienden", was het ook omdat ik aangereden was door de stadsdienst. Dan besef je wat er kan gebeuren. Later net ontsnapt aan een heel vervelende, misschien dodelijke ziekte, door er op tijd bij te zijn, dat wij na gingen denken. Ik woon in een huurhuis, mijn kinderen waren nog jong. Als het met mij mis was gegaan, waren de kinderen overgeleverd aan hun dronken vader en zou Marco het huis uit moeten, omdat ik de huurster was. Nu is dat allemaal van de baanquote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Bij de eerste poging hadden wij 't ook allemaal een stuk bescheidener georganiseerd. Maar de ziekte van Mark's vader drukte ons met onze neus op de feiten: geniet ervan, elke dag, 't kan zomaar afgelopen zijn. Dus we hadden allebei zoiets van: we hebben er het geld voor, we doen wat we willen en waar we zin in hebben die dag. Kan ons 't schelen, we kunnen het maar gehad hebben. En we hebben er allebei met volle teugen van genoten.
Is ook een reden. Lees mijn vorige post. Is soortgelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij ons kwam het voor het eerst ter sprake toen wij niet alle twee op het huurcontract mochten staan. Dat is naderhand wel goed gekomen, maar het zaadje was al geplant.
Niet dat zaadje. Onze akker levert geen gewas.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ook na het planten van een zaadje is het gemakkelijker om te trouwen heb ik begrepen. Je moet toch, als je niet getrouwd bent en samenwoont en een kind krijgt als vader het kind gaan erkennen bij de Gemeente enzo?
ook dat ja, Wat die naam betreft, gaat bij mij om hetzelfde. zie het verschil niet. wie zegt dat als je getrouwd bent dan wel mijn kind is, en dan draagt het mijn naam en blijkt later toch van een ander te zijn, nee dan heb je het voor elkaarquote:Op donderdag 22 september 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar gaat het niet eens om, dat heeft met de achternaam van 't kind te maken blijkbaar (heb ik begrepen). Als de vader het kind dan niet erkent, krijgt 't automatisch de achternaam van de moeder, ook al zo bezopen. Je maakt toch zelf wel uit wat de achternaam van je kind wordt, waarom niet gewoon allebei, veel leuker
dat eerste was het mooist eigenlijk nog welquote:Op donderdag 22 september 2011 21:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Buiten dat voor mij het huwelijk ook nog iets zegt over" de liefde voor elkaar duidelijk maken ten overstaan van familie en vrienden", was het ook omdat ik aangereden was door de stadsdienst. Dan besef je wat er kan gebeuren. Later net ontsnapt aan een heel vervelende, misschien dodelijke ziekte, door er op tijd bij te zijn, dat wij na gingen denken. Ik woon in een huurhuis, mijn kinderen waren nog jong. Als het met mij mis was gegaan, waren de kinderen overgeleverd aan hun dronken vader en zou Marco het huis uit moeten, omdat ik de huurster was. Nu is dat allemaal van de baan
eigenlijk zouden ze verplicht een DNA test moeten doen bij al die baby's en dan pas besluiten wat de achternaam wordtquote:Op donderdag 22 september 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook dat ja, Wat die naam betreft, gaat bij mij om hetzelfde. zie het verschil niet. wie zegt dat als je getrouwd bent dan wel mijn kind is, en dan draagt het mijn naam en blijkt later toch van een ander te zijn, nee dan heb je het voor elkaar
dat eerste is dus precies wat ik bedoel, heb je daar dat briefje voor nodig? Als je dat nu alleen in de kerk zou doen, kan ik er meer meequote:Op donderdag 22 september 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat eerste was het mooist eigenlijk nog wel
Ik ken iemand die op een lab werkt en onderzoek doet naar erfelijke ziektes en het komt regelmatig voor dat moeder drager is, papa niet, maar het kind heeft wel de ziekte. Wil de echte papa opstaan.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eigenlijk zouden ze verplicht een DNA test moeten doen bij al die baby's en dan pas besluiten wat de achternaam wordt
ik ben twee keer voor de wet getrouwd (de eerste keer echt, de tweede keer vonden wij erbij horen) en de kerk was helemaal geweldig. In Den Bosch trouwens Kaatje, in de paterskerk (bij de kapucijners), getrouwd door Pater Piet, zo'n ouw klein menneke met nog zo'n bruine jute zak aan en zo'n rafelig touw eromheen. Ik heb me rotgelachen met die manquote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat eerste is dus precies wat ik bedoel, heb je daar dat briefje voor nodig? Als je dat nu alleen in de kerk zou doen, kan ik er meer mee
dat dusquote:Op donderdag 22 september 2011 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op een lab werkt en onderzoek doet naar erfelijke ziektes en het komt regelmatig voor dat moeder drager is, papa niet, maar het kind heeft wel de ziekte. Wil de echte papa opstaan.
je wilt ze de kost niet geven waar het zo gaat/is gegaanquote:Op donderdag 22 september 2011 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op een lab werkt en onderzoek doet naar erfelijke ziektes en het komt regelmatig voor dat moeder drager is, papa niet, maar het kind heeft wel de ziekte. Wil de echte papa opstaan.
ik ben daar eerlijk in. Buiten alle redenen van "alles geregeld"hebben, vind ik die liefde wel heel belangrijk. het zegt me wel iets. Mijn man toen het eenmaal zover was ook, terwijl hij de eerste jaren echt zoiets had van dat trouwen hoeft van mij niet zoquote:Op donderdag 22 september 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat eerste was het mooist eigenlijk nog wel
Daar heb je dat briefje inderdaad niet voor nodig. Wel de ceremoniequote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat eerste is dus precies wat ik bedoel, heb je daar dat briefje voor nodig? Als je dat nu alleen in de kerk zou doen, kan ik er meer mee
dat vind ik ook, als er geen sprake van liefde was geweest, was ik ook niet getrouwd met Mark, en hij ook niet met mij. Ik herinner me nog dat ie tijdens de jaarlijkse kermis hier, in een bomvolle feestzaal iedereen de dansvloer af joeg en me ten overstaan van al zijn vrienden en de rest van 't dorp ten huwelijk vroeg. Is helemaal niets voor hem om dat zo te doen, en ook wat ie erbij zei, ik krijg er weer tranen van in m'n ogen als ik er aan terugdenkquote:Op donderdag 22 september 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ben daar eerlijk in. Buiten alle redenen van "alles geregeld"hebben, vind ik die liefde wel heel belangrijk. het zegt me wel iets. Mijn man toen het eenmaal zover was ook, terwijl hij de eerste jaren echt zoiets had van dat trouwen hoeft van mij niet zo
vandaar dus dat kerkelijk huwelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar heb je dat briefje inderdaad niet voor nodig. Wel de ceremonie![]()
welterusten en een zalig pasen nog hè! See yaquote:Op donderdag 22 september 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fijne avond. Ik ga uitklokken!
het werk zit er weer opquote:Op donderdag 22 september 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
Maar weet iemand van jullie waar Muis is?
Nog nooit meegemaakt dat ze er niet is
zou ze nog op d'r werk zitten? (dat ze idd tot 10 miljoen zit te tellen ipv 10)quote:
DAt is wel een heel mooie kapel bij die kapucijners. Die hebben geld zat, denk ik. Ik moest vroeger voor mijn baas ook de brieven voor het Kerkbestuur Parochie Binnenstad tikken, hij was dat secretaris van. had ik heel vaak Pater Barnabas aan de foon, ook zo'n mooi figuurquote:Op donderdag 22 september 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben twee keer voor de wet getrouwd (de eerste keer echt, de tweede keer vonden wij erbij horen) en de kerk was helemaal geweldig. In Den Bosch trouwens Kaatje, in de paterskerk (bij de kapucijners), getrouwd door Pater Piet, zo'n ouw klein menneke met nog zo'n bruine jute zak aan en zo'n rafelig touw eromheen. Ik heb me rotgelachen met die man
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou ze nog op d'r werk zitten? (dat ze idd tot 10 miljoen zit te tellen ipv 10)![]()
houdoequote:Op donderdag 22 september 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, die was het , Pater Barnabas, die was d'r ook toen wij voor 't intake gesprek kwamen (hahahaha). Hij zei: ik wind er maar geen doekjes om, de kerk keurt samenwonen en sex voor 't huwelijk niet goed, maar wie ben ik om dat jullie te verbieden, dus biecht nou maar op al je zonden, als je er maar van genoten hebt. Ik heb me rot gelachenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
DAt is wel een heel mooie kapel bij die kapucijners. Die hebben geld zat, denk ik. Ik moest vroeger voor mijn baas ook de brieven voor het Kerkbestuur Parochie Binnenstad tikken, hij was dat secretaris van. had ik heel vaak Pater Barnabas aan de foon, ook zo'n mooi figuur
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat vind ik ook, als er geen sprake van liefde was geweest, was ik ook niet getrouwd met Mark, en hij ook niet met mij. Ik herinner me nog dat ie tijdens de jaarlijkse kermis hier, in een bomvolle feestzaal iedereen de dansvloer af joeg en me ten overstaan van al zijn vrienden en de rest van 't dorp ten huwelijk vroeg. Is helemaal niets voor hem om dat zo te doen, en ook wat ie erbij zei, ik krijg er weer tranen van in m'n ogen als ik er aan terugdenk
hij sprak die naam ook zo mooi uit. een lange r en squote:Op donderdag 22 september 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ja, die was het , Pater Barnabas, die was d'r ook toen wij voor 't intake gesprek kwamen (hahahaha). Hij zei: ik wind er maar geen doekjes om, de kerk keurt samenwonen en sex voor 't huwelijk niet goed, maar wie ben ik om dat jullie te verbieden, dus biecht nou maar op al je zonden, als je er maar van genoten hebt. Ik heb me rot gelachen
was heel lief, en emotioneel. Onze hele club stond te brullen, dat weet ik nog goed. Hij had een hele speech op papier gezet, hij las 1 zin voor, duwde het papier terug in z'n broekzak en zei, dit werkt niet, ik ben niet zo goed in lezen, ik kan het beter maar gewoon in m'n eigen woorden vertellenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
liev
.
Toen ik Marco 3 maanden kende deed hij dat ook in een heel vol (stam)café, wel met een zatte kop. Ik schaamde me kapot, maar durfde geen nee te zeggen. Dat zou voor hem ook voorschut zijn. Heb er heel lang niet meer over gesproken en hij ook niet trouwens![]()
*Ceetje smelt weer helemaal weg *quote:Op donderdag 22 september 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was heel lief, en emotioneel. Onze hele club stond te brullen, dat weet ik nog goed. Hij had een hele speech op papier gezet, hij las 1 zin voor, duwde het papier terug in z'n broekzak en zei, dit werkt niet, ik ben niet zo goed in lezen, ik kan het beter maar gewoon in m'n eigen woorden vertellen
hij stond buiten 't verkeer ook te regelen. Wij zijn op zaterdag getrouwd, dus dan is het daar nogal parkeerchaos (destijds wel in ieder geval). Hebben ons zitten bescheuren. Gingen in die kerk trouwen omdat het bij ons in 't dorp niet kon, anders kreeg de pastoor het te druk (hij moet op zaterdagavond namelijk ook nog de gewone mis doen)quote:Op donderdag 22 september 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hij sprak die naam ook zo mooi uit. een lange r en s
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
*Ceetje smelt weer helemaal weg *![]()
![]()
De pastoor moet gewoon blij zijn dat er nog mensen in de kerk willen komen.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij stond buiten 't verkeer ook te regelen. Wij zijn op zaterdag getrouwd, dus dan is het daar nogal parkeerchaos (destijds wel in ieder geval). Hebben ons zitten bescheuren. Gingen in die kerk trouwen omdat het bij ons in 't dorp niet kon, anders kreeg de pastoor het te druk (hij moet op zaterdagavond namelijk ook nog de gewone mis doen)
Nee, heb ik niet, kijk trouwens ook maar heel weinig op twitterquote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
Effe iets anders trouwens. Volgt iemand van jullie op twitter toevallig ook Koningin_NL?
Ik zit de hele dag al te schudden van 't lachen om die tweets
ikke niet. Zelfs de kerk huren (we hebben ook een pastoor in de familie namelijk) kon niet. Toen heb ik tegen die man gezegd: oja, god is er altijd en voor iedereen en gods huis is ook altijd open, behalve als de pastoor denkt dat ie overwerkt raakt omdat ie 3 uur moet werken op 1 dag ipv 1,5 uur, looft de heer, ik zoek wel een andere kerkquote:Op donderdag 22 september 2011 22:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De pastoor moet gewoon blij zijn dat er nog mensen in de kerk willen komen.![]()
vinden ze het gek dat dat minder geworden is
Ik quoot een tweetje:quote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet, kijk trouwens ook maar heel weinig op twitter
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik quoot een tweetje:
Waren voorbehoedsmiddelen in de tijd van de ouders van meneer Pechtold ook maar zo bespreekbaar geweest, denken wij soms #ABP # Pechtold
ik heb op twitter ook al zitten kijken, maar ze heeft ook niks getwatquote:
Moeten we onderhand een plek afspreken waar we elkaar terug kunnen vindenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
titel voor een boek:
MaryMouse en het mysterie van de mysterieus verdwijnende Fokkers
(ik bedoel, Drasss is ineens weg, Kahaarin taal noch teken, nu Muis)
van Drasss is het vandaag begrijpelijk, MM is er niet, dus hij is z'n TomTom kwijt, vandaar dat ie ons niet kan vinden waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Moeten we onderhand een plek afspreken waar we elkaar terug kunnen vinden
quote:
oh, oke, *Ceetje noteert paal met gele bol voor als ze de weg kwijt isquote:Op donderdag 22 september 2011 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
vergat te quoten. Verzamelplaats
veel plezier.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga iets geks zeggen, ik denk dat ik zo nog even een aflevering House ga kijken (gemist door ER maar gelukkig deze keer niet vergeten op te nemen)
ik zit nu de Diva's te kijken, daarna Supernanny. Ik probeer nog steeds tips mee te krijgen die werken. Altijd makkelijk voor als ik OOIT oma wordtquote:Op donderdag 22 september 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga iets geks zeggen, ik denk dat ik zo nog even een aflevering House ga kijken (gemist door ER maar gelukkig deze keer niet vergeten op te nemen)
dat heb ik ook wel eens.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
kon me er niet op concentreren
geen ideequote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
wat is dat voor iets, concentreren?????????????
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
wat is dat voor iets, concentreren?????????????
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
concentreren
heeft dat iets met een wasmachine te maken? Of is dat centrifugeren?
denk dat het een onderdeel van de wasmachine isquote:Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
concentreren
heeft dat iets met een wasmachine te maken? Of is dat centrifugeren?
Kokje, je hebt trouwens wel een heul stoer Poppetje in Zombiedingesquote:
jaaaaaa, nou weet ik het weer, als je concentratie kapot is dan centrifugeert ie niet meerquote:Op donderdag 22 september 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk dat het een onderdeel van de wasmachine is![]()
zo zie ik er uit jaquote:Op donderdag 22 september 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Kokje, je hebt trouwens wel een heul stoer Poppetje in Zombiedinges![]()
Naar eigen evenbeeld gecreëerd zeker![]()
ik was gisteren bij je op visite, heb nog zo'n kreng voor je platgemaaid
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaaaa, nou weet ik het weer, als je concentratie kapot is dan centrifugeert ie niet meer
truste Kaatje. Veel plezier morgenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga d'r een eind aan breien. Kijk nog ff naar Nanny en dan. Morgen ben ik er niet. bbq op het werk van Marco
, maar ja, wordt geacht mee te gaan
![]()
Truste Kaatje, veel plezier op de BBQ, zal best goedkomen (denk ik)quote:Op donderdag 22 september 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga d'r een eind aan breien. Kijk nog ff naar Nanny en dan. Morgen ben ik er niet. bbq op het werk van Marco
, maar ja, wordt geacht mee te gaan
![]()
trustequote:Op donderdag 22 september 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
Kokje, ik ga d'r ook een eind aan breien, ik ga nog effe een of twee house afleveringen kijken, met laptop erbij gaat 'm dat niet worden.
Tot morgen maar weer en een heeeeeeel fijn weekend en voor straks, slaap lekker!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
titel voor een boek:
MaryMouse en het mysterie van de mysterieus verdwijnende Fokkers
(ik bedoel, Drasss is ineens weg, Kahaarin taal noch teken, nu Muis)
geeft toch niks joh, we dachten al zoiets, en dachten dat je mss ipv tot tien tot tien miljoen had zitten tellen en nog steeds zat te tellen op je werk. Maar je was meer uitgeteld, kan gebeuren toch? Alleen het is niks voor jou dat we nergens een berichtje van je zien, vandaar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry, (te) druk op werk, ben zelfs voor ER op de bank in slaap gevallen en nu net pas weer wakker.
Drassss heeft gemeld dat hij even een tijdje afkicked van FOK! en tijd aan andere dingen gaat besteden. Weet nog niet hoelang, maar komt wel weer een keertje terug. Kahaarin is wél spoorloos op mijn radar![]()
En nu is iedereen hier slapen![]()
Was niet de bedoeling dat ik in slaap zou vallen. Had (en heb nog) koppijn, dus was even met mijn oogjes dicht gaan liggen. Werd dus bijna 5 uur later wakkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geeft toch niks joh, we dachten al zoiets, en dachten dat je mss ipv tot tien tot tien miljoen had zitten tellen en nog steeds zat te tellen op je werk. Maar je was meer uitgeteld, kan gebeuren toch? Alleen het is niks voor jou dat we nergens een berichtje van je zien, vandaar.
Goeienavond![]()
![]()
The Voice of Holland![]()
Muisje is er weer, GELUKKIG WEEKENDquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
pfffffffffffffff gelukkig eindelijk WEEKEND![]()
Denk 't wel, verder niets op tv.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Muisje is er weer, GELUKKIG WEEKEND![]()
![]()
![]()
ga je ook The Voice kijken?
het leeftquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
pfffffffffffffff gelukkig eindelijk WEEKEND![]()
quote:
met moeitequote:
Arm muisjequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
met moeite![]()
hallo Ceetje, hallo kokje
je was al vroeg agressief vandaagquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
met moeite![]()
hallo Ceetje, hallo kokje
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Arm muisje![]()
anders koppijnpilletje erin en lekker tukken
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
je was al vroeg agressief vandaag
das gewoon 8 uur per dagquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werkte toch thuis, en had al zovaak tot 10 en weer terug geteld deze week dat ik maar even zombies ben gaan afschieten.:)
Sinds zondagavond 48 uur gewerkt, en dan nog gezeik tussendoor ook
Eigenlijk moet ik weer gaan hardlopen. Dat hielp bij mij altijd goed tegen spanningshoofdpijn. Maar ik ben sinds vorig jaar denk ik een beetje lui geworden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ken 't, spanningshoofdpijn, maar dan gooi ik er toch een alieefje in hoor, werkt best
* Ceetje.. gooit een licht atoombommetje terugquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
* De_Kardinaal vuurt een magic missile in het topic
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse heeft cure (light) wounds gememorized
wat een geheimtaal allemaal zegquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
* De_Kardinaal vuurt een magic missile in het topic
pas maar op anders gaat * superkokje neutrino's afschietenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
wat een geheimtaal allemaal zeg
D_K is een Dark Sun mage die onze party aanvalt en 1d4+1 damage (als lvl 1 mage) schade aan kan brengen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
pas maar op anders gaat * superkokje neutrino's afschieten
oh, dat heb ik dan toch keurig opgelost met dat atoombommetje van mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
D_K is een Dark Sun mage die onze party aanvalt en 1d4+1 damage (als lvl 1 mage) schade aan kan brengen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
pas maar op anders gaat * superkokje neutrino's afschieten
Ik heb jullie graag in mijn partyquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk zelf maar uit, ik ga gelijk voor het betere werk, total desctruction
wij hadden jaren terug nog wel een leven, toen was die van Muis en DK al verpestquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
* Ceetje.. is dol op party'squote:Op vrijdag 23 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jullie graag in mijn party![]()
In Dark Sun hebben ze geen echte clerics!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
D_K is een Dark Sun mage die onze party aanvalt en 1d4+1 damage (als lvl 1 mage) schade aan kan brengen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In Dark Sun hebben ze geen echte clerics!
Dan daarbij 5d4+5!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
wij hadden jaren terug nog wel een leven, toen was die van Muis en DK al verpest
Dual-class! Ik ben ook Kardinaal hè!quote:
dat had ik als ik in de kroeg zat, maar sloeg die paar uur slapen overquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zaterdagmiddag beginnen, gingen soms met slechts een paar uur slaap wel door tot zondagmiddag
Vrouwke kon ook nie zingen nie!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
die eerste in TVOH zong vals, en ze zingt nog wel in musicals
Toe maar respectquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dual-class! Ik ben ook Kardinaal hè!
was geen aansprekend nummerquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwke kon ook nie zingen nie!
hier hetzelfde, alleen werkte ik in een discotheek in de weekenden, als die dicht ging en we opgeruimd hadden, stapten we met z'n allen nog in 't busje van een van de uitsmijters en gingen stappen in Amsterdam of Rotterdam ofzo. Kwam ik 's ochtends binnen, ging mijn vader werkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat had ik als ik in de kroeg zat, maar sloeg die paar uur slapen over
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat had ik als ik in de kroeg zat, maar sloeg die paar uur slapen over
Dan hadden jullie dus ook geen levenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier hetzelfde, alleen werkte ik in een discotheek in de weekenden, als die dicht ging en we opgeruimd hadden, stapten we met z'n allen nog in 't busje van een van de uitsmijters en gingen stappen in Amsterdam of Rotterdam ofzo. Kwam ik 's ochtends binnen, ging mijn vader werken
hoefde ik niet te proberen toen ik thuis woonde/ Kwam een keer om 0330 thuis, kon ik gelijk mee naar de markt en werken tot 's avonds 19.30quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier hetzelfde, alleen werkte ik in een discotheek in de weekenden, als die dicht ging en we opgeruimd hadden, stapten we met z'n allen nog in 't busje van een van de uitsmijters en gingen stappen in Amsterdam of Rotterdam ofzo. Kwam ik 's ochtends binnen, ging mijn vader werken
juist welquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dan hadden jullie dus ook geen leven
mijn ouders hebben nooit moeilijk gedaan over "thuiskomtijden". En ik kon midden in de nacht ook gerust mijn vader bellen, die kwam me altijd overal halen (en m'n vriendinnen ook)quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoefde ik niet te proberen toen ik thuis woonde/ Kwam een keer om 0330 thuis, kon ik gelijk mee naar de markt en werken tot 's avonds 19.30
pa was behoorlijk ouderwets in dat opzicht. Daarbij woonde we midden in het bos ver van het centrumquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn ouders hebben nooit moeilijk gedaan over "thuiskomtijden". En ik kon midden in de nacht ook gerust mijn vader bellen, die kwam me altijd overal halen (en m'n vriendinnen ook)
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoefde ik niet te proberen toen ik thuis woonde/ Kwam een keer om 0330 thuis, kon ik gelijk mee naar de markt en werken tot 's avonds 19.30
Moest uiterlijk 1 uur thuis zijn. Een keer huissleutel vergeten, moest dus aanbellen. Mijn vader 'was not amused' vooral niet omdat ik behoorlijk aangeschoten was. Ik was 19 maar mocht echt een maand niet stappen van mijn pa.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn ouders hebben nooit moeilijk gedaan over "thuiskomtijden". En ik kon midden in de nacht ook gerust mijn vader bellen, die kwam me altijd overal halen (en m'n vriendinnen ook)
ik was toen ook 18 of 19. Zal je zeggen ik had een hele zware dag toenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Moest uiterlijk 1 uur thuis zijn. Een keer huissleutel vergeten, moest dus aanbellen. Mijn vader 'was not amused' vooral niet omdat ik behoorlijk aangeschoten was. Ik was 19 maar mocht echt een maand niet stappen van mijn pa.
nooit meegemaakt. Maar dat kwam denk ik ook omdat ze wisten dat ik geen drank namquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Moest uiterlijk 1 uur thuis zijn. Een keer huissleutel vergeten, moest dus aanbellen. Mijn vader 'was not amused' vooral niet omdat ik behoorlijk aangeschoten was. Ik was 19 maar mocht echt een maand niet stappen van mijn pa.
heb ook wel eens de dag erna gewoon moeten werken. Maar dat ging op die leeftijd nog wel. Zou ik nu niet meer hoeven proberenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik was toen ook 18 of 19. Zal je zeggen ik had een hele zware dag toenMaar niet laten kennen, en 's avonds gewoon weer de kroeg in
![]()
(wat heb ik daar spijt van gehad de dagen erna. was kapot)
dat was niet eens de rede, vond gewoon dat tussen 12 en 1 laat genoeg wasquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nooit meegemaakt. Maar dat kwam denk ik ook omdat ze wisten dat ik geen drank nam
Pfffff, en afgeleerd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik was toen ook 18 of 19. Zal je zeggen ik had een hele zware dag toenMaar niet laten kennen, en 's avonds gewoon weer de kroeg in
![]()
(wat heb ik daar spijt van gehad de dagen erna. was kapot)
Dat dus, zolang ik thuis woonde moest ik mij aan de regels van mijn ouders houden, en een daarvan was altijd voor 1 uur 's nachts thuis zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was niet eens de rede, vond gewoon dat tussen 12 en 1 laat genoeg was
de eerste maanden dat ik "op stap" ging, vroegen ze me altijd: hoe laat gaat het dicht daar. Toen heb ik eens uitgeprobeerd wat er zou gebeuren als ik later als de sluitingstijd thuis zou komen. Nou, gewoon niks dus, vroegen alleen of 't gezellig was geweest en wie er allemaal warenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was niet eens de rede, vond gewoon dat tussen 12 en 1 laat genoeg was
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik sloeg vroeger altijd de donderdag op vrijdag nacht over ivm stappen. Dan de collegebanken in. Ik dronk nooit dus dat scheelde wel.
toen ik dat deed toen ik op mezelf woonde was het ook geen probleem, maar dan was ik om twee uur klaar met werken of hed ik nog een paar uur geslapen. Heb het nu over op vrijdag om 8 uur opstaan doorhalen tot 3.30 en dan gelijk door naar de markt met een zatte kop waar pa me het leven zuur maakte om 18.30 thuis komen en dan thuis de wagen nog ff lossen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb ook wel eens de dag erna gewoon moeten werken. Maar dat ging op die leeftijd nog wel. Zou ik nu niet meer hoeven proberen
ga steeds meer denken dat pa een dubbelleven hadquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfffff, en afgeleerd?
[..]
Dat dus, zolang ik thuis woonde moest ik mij aan de regels van mijn ouders houden, en een daarvan was altijd voor 1 uur 's nachts thuis zijn.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga steeds meer denken dat pa een dubbelleven had
dat werken in de discotheek was eigenlijk geen werk, maar hobby. Dat was gewoon het tofste weekendbaantje dat ik ooit heb gehad. Had altijd een grote vaste kliek aan de bar, kei tof was dat. Ooooooeeeee, brings back memory's. Daar heb ik ook Mark leren kennenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
toen ik dat deed toen ik op mezelf woonde was het ook geen probleem, maar dan was ik om twee uur klaar met werken of hed ik nog een paar uur geslapen. Heb het nu over op vrijdag om 8 uur opstaan doorhalen tot 3.30 en dan gelijk door naar de markt met een zatte kop waar pa me het leven zuur maakte om 18.30 thuis komen en dan thuis de wagen nog ff lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |