Ik bij anderen ook niet, wel super zombies, als ik granaten over heb gebruik ik die wel. Denk dat je de riot zombies echt zelf moet opruimen.quote:
Ga je nog zeker twee keer moeten doenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
heb ook al een keer dagboekbladzijdes gezocht
vrees van wel jaquote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bij anderen ook niet, wel super zombies, als ik granaten over heb gebruik ik die wel. Denk dat je de riot zombies echt zelf moet opruimen.
dat ken ik,heb genoeg touw, maar kan je niks sturenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga je nog zeker twee keer moeten doen![]()
Heb nu vooral touw nodig, maar geen saleszombies, alleen meer zombies waar ik weinig aan heb om crafted weapons mee te maken.
truste muis, ik ben ook wegquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ga nu hier afsluitenmorgen weer tot-10-tel-dagje nummer 4 en ik moet nog zombies afschieten
trusten en slaap
truste muis.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ga nu hier afsluitenmorgen weer tot-10-tel-dagje nummer 4 en ik moet nog zombies afschieten
trusten en slaap
erg hé, heb jij ook zo''n hekel aan de winter?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
wat is het trouwens al weer vroeg donker hè,
ik vind dit nog wel gaan, maar straks als je in het donker je bed uit moet 's ochtends en in het donker van je werk thuis komt, dat vind ik helemaal niks
had door je vorige info al begrepen dat hij heel erg ziek geweest is. Kan me voorstellen dat hij daar zichtbaar van geleden heeft.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
vandaag trouwens geskyped met m'n vader en moeder.
Ik ben wel geschrokken van mijn vader hoor. Het gaat volgens mijn oom en tante echt goed met hem, ze zijn vandaag ook met hem mee op controle geweest in het ziekenhuis. Maar hij heeft echt een flinke tik gehad, zeker qua gewicht. Ik denk dat mijn vader hooguit 70 kilo woog voor ie op vakantie ging (altijd al zo geweest hoor, helaas heb ik het postuur niet van hem geërfd) maar ik denk dat ie minstens 10 kilo is afgevallen. Ingevallen gezicht enzo en vel over been. Ziet er ineens heel erg oude opa-achtig uit nu. Ik hoop dat dat met eten goedkomt
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
erg hé, heb jij ook zo''n hekel aan de winter?
moet je inderdaad niet doen. Maar is denk ik wel een trekje van de huisvrouw. Zeker als je ook nog een baan hebt.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:11 schreef Ceetje.. het volgende:
ben trouwens knap kapot. Vandaag en morgen vrij, dus vandaag het huis eens goed onder handen genomen. Iets te goed, ik heb er spierpijn van
(ik doe het dan ook altijd meteen overdrijven, dan wil ik ook achter kasten schoonmaken, bedden van z'n plaats halen enzo, moet ik eigenlijk gewoon niet doen)
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
moet je inderdaad niet doen. Maar is denk ik wel een trekje van de huisvrouw. Zeker als je ook nog een baan hebt.
Als ik bedenk hoe ik altijd gerageerd heb op gebeurtenissen/problemen, zou het ook met de toestand met je vader te maken kunnen hebben. Bezig zijn, om niet te hoeven denken..quote:
mooi toch,quote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kut, dan ben ik een huisvrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |