quote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Zal morgen even een MP3 van de uitznding maken.
Hoe laat was Diaan ongeveer op de radio?
Wat had je precies gestuurd en wat vroegen ze?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
Die TT![]()
Tja ik had smsje gestuurd en toen belden ze heel snel... En of ik het ook op de radio wilde vertellen.
Dat zei ik vroeger ook toen ik nog colleges had. Ik viel ook letterlijk aan mijn bureau in slaap terwijl ik aan het studeren was. Maar het kan dus anders.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:03 schreef MaJo het volgende:
Helaas is de vermoeidheid bij mij wat heftiger, zo erg dat ik niet eens fulltime zou kunnen werken, dan stort ik gewoon inEn wellicht is 's middags niet tukken inderdaad wel beter ja maar ik heb het helaas echt nodig.
Hmm, er zijn wel mensen die zo'n soort syndroom hebben, maar het is allemaal wat vaag.quote:Ik heb laatst eens zitten lezen over het Chronisch Vermoeidheid Syndroom en ik heb er best wat symptomen van. Met name dat ik nooit bijgeslapen ben en ik lang last heb van een periode waarin ik slaap tekort ben gekomen.
Mooiste concert in Rome, tekst van lied op trouwkaart en in trouwzaal...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat had je precies gestuurd en wat vroegen ze?
Ik werd ook heel snel gebeld
OK, dan kan ik het morgen wel terugvinden...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik was rond 23:10 op de radio denk ik. Misschien iets later... Eerst was er iemand voor mij.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wanneer zouden we Radio LaBla krijgen?
Of 'Wie weet waar Wyccie wever woont'quote:
Als ik geen wekker zet dan slaap ik 12 uur per nacht, dat is toch niet normaal? Sowieso ben ik echt altijd moe, of ik nou veel heb geslapen of niet. Wakker worden is ook echt een hel. Het is niet zomaar een beetje moe, het is moeilijk uit te leggen. En niet tukken heb ik ook wel geprobeerd maar het maakt allemaal toch niks uit eigenlijk...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook toen ik nog colleges had. Ik viel ook letterlijk aan mijn bureau in slaap terwijl ik aan het studeren was. Maar het kan dus anders.
Fulltime werken is misschien te hoog gegrepen, maar bijvoorbeeld wel gewoon 5 dagen, van 9 tot 3 of zo. In ieder geval geen onderbreking, anders ga je op die ene dag bijslapen en heb je nog geen structuur.
[..]
Hmm, er zijn wel mensen die zo'n soort syndroom hebben, maar het is allemaal wat vaag.
En daarbij, dat niet goed bijslapen en lang last hebben is ook best logisch als je al een B12-tekort hebt en een slecht ritme.
Ik ben er nooit zo'n fan van om jezelf zo'n etiket op te plakken en er daar maar naar leven omdat je eenmaal zoiets hebt. Je kunt er ook actief iets mee/tegen doen, anders kom je ook geen steek verder. Dus hup, niet meer tukken. Kun je best.
Er is ooit al eens een topic met zo'n soort titel geweest toen ik een paar maanden in het buitenland was en daarom niet op Fok te vinden was. Van mij hoeft het niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of 'Wie weet waar Wyccie wever woont'
Ik heb de hele dag de radio aanstaan. In de keuken of op m'n werk. Zonder vind ik erg stil...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is ooit al eens een topic met zo'n soort titel geweest toen ik een paar maanden in het buitenland was en daarom niet op Fok te vinden was. Van mij hoeft het niet.
De enige beetjes radio die ik hoor is wanneer mijn wekker afgaat en dan nog hoor ik de radio nauwelijks omdat er een 'toet toet toet' doorheen schalt.
Gelijk Google aangeslingerd om te kijken of ik dat topic kon vinden. Het antwoord daarop is nee, maar dit topic staat al wel in de resultatenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is ooit al eens een topic met zo'n soort titel geweest toen ik een paar maanden in het buitenland was en daarom niet op Fok te vinden was. Van mij hoeft het niet.
De enige beetjes radio die ik hoor is wanneer mijn wekker afgaat en dan nog hoor ik de radio nauwelijks omdat er een 'toet toet toet' doorheen schalt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En met het woord bosbessenderrie zijn wij zometeen het enige resultaat
Ik snap wat je bedoelt, want ik heb het ook allemaal gehad. Alleen zet ik nooit niet de wekker, omdat ik het zonde van mijn tijd vind als ik op zondag pas om 3 uur wakker word.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef MaJo het volgende:
Als ik geen wekker zet dan slaap ik 12 uur per nacht, dat is toch niet normaal? Sowieso ben ik echt altijd moe, of ik nou veel heb geslapen of niet. Wakker worden is ook echt een hel. Het is niet zomaar een beetje moe, het is moeilijk uit te leggen. En niet tukken heb ik ook wel geprobeerd maar het maakt allemaal toch niks uit eigenlijk...
Mooi zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gelijk Google aangeslingerd om te kijken of ik dat topic kon vinden. Het antwoord daarop is nee,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |