ik ben nog niet in die tak echt bezig geweest, maar ik weet dat de moeder van mn opa een nicht was van de baron (?) van Voorst tot Voorstquote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En verder nog aparte dingen van verder terug?
2,85 meer dan 40 euroquote:
da's ook wel logischquote:
Bank kom ik 1 keer in de 100 jaar (wat heb ik daar zo vaak te zoeken?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
best vaak bij de bank, pakketje ophalen, werk, etc
dude. Jij zei INCLUSIEF FOTO'S . niet dus. Inclusief foto's is het 'ongeveer' 55 euro. Dat scheelt toch weer 15 euro, weet je wel niet wat je kan doen voor dat geld?quote:
Muziek, films, lekker eten en drinken, uitzicht, kaasje, hippiebank en wat er verder te genieten valt hangt van een hoop dingen af.quote:
Sjiek de friemelquote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben nog niet in die tak echt bezig geweest, maar ik weet dat de moeder van mn opa een nicht was van de baron (?) van Voorst tot Voorst
Klooooon. Wacht. Jij zit nog in Deutschland?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muziek, films, lekker eten en drinken, uitzicht, kaasje, hippiebank en wat er verder te genieten valt hangt van een hoop dingen af.
Precies, net als die vingerafdrukken in je paspoortquote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De identificatieplicht die ons land zoveel veiliger heeft gemaakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3 gram kaas?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude. Jij zei INCLUSIEF FOTO'S . niet dus. Inclusief foto's is het 'ongeveer' 55 euro. Dat scheelt toch weer 15 euro, weet je wel niet wat je kan doen voor dat geld?
Ja. Dus nu snap ik waarom mijn aderen blauw door mijn huid heen schijnen. Ik heb BLAUW bloedquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sjiek de friemel
is op zich wel leuk om dat soort dingen te weten
Om en nabijquote:
Ja, wat denk jij? Ik wilde zondag even overkomen uit Colombia?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klooooon. Wacht. Jij zit nog in Deutschland?
Met een beetje geluk 5 biertjes kopenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude. Jij zei INCLUSIEF FOTO'S . niet dus. Inclusief foto's is het 'ongeveer' 55 euro. Dat scheelt toch weer 15 euro, weet je wel niet wat je kan doen voor dat geld?
1,5 gram AK47. Wat een heerlijke kaas.quote:
Dan zit je hier in het zuiden goed. Of woon je niet meer in het zuiden des lands?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muziek, films, lekker eten en drinken, uitzicht, kaasje, hippiebank en wat er verder te genieten valt hangt van een hoop dingen af.
ik moest ook mijn vingerafdruk inscannen voor mijn idkaart. Ik was het er eigenlijk niet zo mee eensquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies, net als die vingerafdrukken in je paspoort
ik doe ook alles met rijbewijs dat is bijna altijd genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bank kom ik 1 keer in de 100 jaar (wat heb ik daar zo vaak te zoeken?)
Pakketje heb je genoeg aan legitimatie.
Werk > Moet je maar niet elk jaar van baan wisselen
Genoegquote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dure supermarkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met een beetje geluk 5 biertjes kopen
nee, ik was nog niet klaar. Maar jij moet iets zoeken voor mijquote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij? Ik wilde zondag even overkomen uit Colombia?
Owh, dat heb ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dus nu snap ik waarom mijn aderen blauw door mijn huid heen schijnen. Ik heb BLAUW bloed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |