ik ben nog niet in die tak echt bezig geweest, maar ik weet dat de moeder van mn opa een nicht was van de baron (?) van Voorst tot Voorstquote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En verder nog aparte dingen van verder terug?
2,85 meer dan 40 euroquote:
da's ook wel logischquote:
Bank kom ik 1 keer in de 100 jaar (wat heb ik daar zo vaak te zoeken?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
best vaak bij de bank, pakketje ophalen, werk, etc
dude. Jij zei INCLUSIEF FOTO'S . niet dus. Inclusief foto's is het 'ongeveer' 55 euro. Dat scheelt toch weer 15 euro, weet je wel niet wat je kan doen voor dat geld?quote:
Muziek, films, lekker eten en drinken, uitzicht, kaasje, hippiebank en wat er verder te genieten valt hangt van een hoop dingen af.quote:
Sjiek de friemelquote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben nog niet in die tak echt bezig geweest, maar ik weet dat de moeder van mn opa een nicht was van de baron (?) van Voorst tot Voorst
Klooooon. Wacht. Jij zit nog in Deutschland?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muziek, films, lekker eten en drinken, uitzicht, kaasje, hippiebank en wat er verder te genieten valt hangt van een hoop dingen af.
Precies, net als die vingerafdrukken in je paspoortquote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De identificatieplicht die ons land zoveel veiliger heeft gemaakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3 gram kaas?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude. Jij zei INCLUSIEF FOTO'S . niet dus. Inclusief foto's is het 'ongeveer' 55 euro. Dat scheelt toch weer 15 euro, weet je wel niet wat je kan doen voor dat geld?
Ja. Dus nu snap ik waarom mijn aderen blauw door mijn huid heen schijnen. Ik heb BLAUW bloedquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sjiek de friemel
is op zich wel leuk om dat soort dingen te weten
Om en nabijquote:
Ja, wat denk jij? Ik wilde zondag even overkomen uit Colombia?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klooooon. Wacht. Jij zit nog in Deutschland?
Met een beetje geluk 5 biertjes kopenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude. Jij zei INCLUSIEF FOTO'S . niet dus. Inclusief foto's is het 'ongeveer' 55 euro. Dat scheelt toch weer 15 euro, weet je wel niet wat je kan doen voor dat geld?
1,5 gram AK47. Wat een heerlijke kaas.quote:
Dan zit je hier in het zuiden goed. Of woon je niet meer in het zuiden des lands?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muziek, films, lekker eten en drinken, uitzicht, kaasje, hippiebank en wat er verder te genieten valt hangt van een hoop dingen af.
ik moest ook mijn vingerafdruk inscannen voor mijn idkaart. Ik was het er eigenlijk niet zo mee eensquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies, net als die vingerafdrukken in je paspoort
ik doe ook alles met rijbewijs dat is bijna altijd genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bank kom ik 1 keer in de 100 jaar (wat heb ik daar zo vaak te zoeken?)
Pakketje heb je genoeg aan legitimatie.
Werk > Moet je maar niet elk jaar van baan wisselen
Genoegquote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dure supermarkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met een beetje geluk 5 biertjes kopen
nee, ik was nog niet klaar. Maar jij moet iets zoeken voor mijquote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij? Ik wilde zondag even overkomen uit Colombia?
Owh, dat heb ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dus nu snap ik waarom mijn aderen blauw door mijn huid heen schijnen. Ik heb BLAUW bloed![]()
Tijn,quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Genoegmaar in 5 jaar was is dan die 15 euro? 3 euro per jaar. En dat is niet veel meer. Voor sommige mensen is dat inderdaad veel
En terechtquote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moest ook mijn vingerafdruk inscannen voor mijn idkaart. Ik was het er eigenlijk niet zo mee eens
Das helemaal waar,maar toch ongeveer wel dezelfde instelling schat ik zo inquote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik was nog niet klaar. Maar jij moet iets zoeken voor mij
Precies mijn puntquote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik doe ook alles met rijbewijs dat is bijna altijd genoeg.
[..]
Genoegmaar in 5 jaar was is dan die 15 euro? 3 euro per jaar. En dat is niet veel meer. Voor sommige mensen is dat inderdaad veel
Die opgeslagen werden bij een Frans commercieel bedrijf. Dat moet wel veilig zijn, de overheid heeft immers zijn zaakjes prima voor elkaar wat ICT betreft!. Wauw! Wat een veilig gevoel!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies, net als die vingerafdrukken in je paspoort
In de kroeg boefjequote:
Jij bent een kloon van iemand?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Das helemaal waar,maar toch ongeveer wel dezelfde instelling schat ik zo in
L-E moet gewoon haar rijbewijs halenquote:
http://www.ahoj-brause.de/quote:
Wat heb ik ermee te maken?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
L-E moet gewoon haar rijbewijs halen
Wat zoek je daar als je al een vent hebt?quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou er verder over op. Word er zo verdrietig vanquote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die opgeslagen werden bij een Frans commercieel bedrijf. Dat moet wel veilig zijn, de overheid heeft immers zijn zaakjes prima voor elkaar wat ICT betreft!. Wauw! Wat een veilig gevoel!![]()
Dat is ook nog wel de moeite waard om voor zo'n stukje plastic te betalen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
L-E moet gewoon haar rijbewijs halen
Prikdrank? Grappig! Nooit gezien, dus ik weet niet of ik je kan helpen...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
http://www.ahoj-brause.de/
Die !
Kroegen zijn er alleen om mannen te ronselen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zoek je daar als je al een vent hebt?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die had ik vroeger altijd (dacht dat ze van de zeeman kwamenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prikdrank? Grappig! Nooit gezien, dus ik weet niet of ik je kan helpen...
Ik ben meer van huisfeestjes en goed stappen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kroegen zijn er alleen om mannen te ronselen?
Een kloon,niet dat ik weet...vanwaar die vraagquote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van iemand?
Ja, grappig. En waar moeten ze dat verkopen? Ik heb geen 10 uur om te shoppen... Ik shop echt NOOIT in Aachen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die had ik vroeger altijd (dacht dat ze van de zeeman kwamen)
maar dat is poeder wat je oplost in water en dat word priklimonade
Maar je kunt toch stappen in de kroeg?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben meer van huisfeestjes en goed stappen.
Een onheldere ingeving.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Een kloon,niet dat ik weet...vanwaar die vraag
oeps ik bedoel GvsEquote:
ja, geen flauw idee, daar ben jij duitser voor om dat uit te zoeken natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, grappig. En waar moeten ze dat verkopen? Ik heb geen 10 uur om te shoppen... Ik shop echt NOOIT in Aachen.
Stappen = dansen = uit je dak gaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je kunt toch stappen in de kroeg?
Of ben ik echt te oud om het nog te begrijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop