Hajje!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo , uit eten en wandelen, later
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef Qwea het volgende:
Ben ik bij de kapper... zie ik al een heel bekend meisje staan (zag alleen de achterkant maar toch) maar goed, zoals ik altijd ben zit ik te diep in mijn computerblad te bladeren wat op tafel ligt. Dus dat meisje en haar mama gaan afrekenen... en ik kijk zo richting hun beide naar de kassa. Zo langs hun heen.
Zit die moeder me echt aan te kijken... zegt ze ineens "Ja jij ziet ook echt nooit wat he?" Ooh hoi Senesta en Samara
Ze is gewoon arrogantquote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef senesta het volgende:
Je keek echt gewoon naar me maar je zag me gewoon niet. Ik stond te wachten op het moment van herkenning of dat je me uberhaubt zag Haha
Ja of ze wilde me gewoon niet zienquote:
Gewoon stommerdje spelen inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja of ze wilde me gewoon niet zien
Zo van ik doe alsof ik niets en hoop dat het weggaat
Iets wat bijna niet bestond door een werk crisis.quote:
Ja, het werkte nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja of ze wilde me gewoon niet zien
Zo van ik doe alsof ik niets Zie en hoop dat het weggaat
Ik zag je idd ook echt nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef senesta het volgende:
Je keek echt gewoon naar me maar je zag me gewoon niet. Ik stond te wachten op het moment van herkenning of dat je me uberhaubt zag Haha
Er ging veel af!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag je idd ook echt nietIk was veelste druk met de mediaplayers
Samara heeft een knap kapsel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |