oooh jaquote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef Qwea het volgende:
And the cats in the cradle and the silver spoon!
Ja! Of Hard To Say I'm Sorry van hunquote:
Ja, maarquote:
ooh wacht, zelfmoord dacht je van nietquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh wacht, zelfmoord dacht je van niet
Je wordt trouwens bedankt. want nu heb ik nothing compares aan en die zit de hele nacht in mijn hoofd dan![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Sjon
Die heeft ongetwijfeld de avond van z'n leven gehad.
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:42 schreef Maes het volgende:
![]()
oh-oh!
Ik heb Bob wel eens bij de achterdeur laten staan, die ging alleen niet blaffen maar heel zielig piepenwel pas na een kwartier ofzo
![]()
Oh gelukkig! Ik dacht misschien dat Kees en Karel de boel op stelten zetten thuis en dat ze daarom mee moestenquote:Op donderdag 22 september 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
We gaan strakjes vanuit hier eten met een vriend en dan wandelen op de Sint Pietersberg.
Als ik naar huis wandel neem ik ze ook allemaal mee.
Karel vindt het eindelijk leuk hier dus why not
Wordt ze er mooier op dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Kees is gewoon echt een dikke luie draak die denkt dat het leven 1 groot schoonheidsslaapje is
Oooooh wat een gaaf gezichtquote:Op donderdag 22 september 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen hier bij de deur
Dat mocht ze willen , tis een chihuahua hoor, daarom heeft ze ze zo hard nodigquote:
Thnx!quote:Op donderdag 22 september 2011 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooooh wat een gaaf gezicht
quote:
OMG, echt Gaylord Fokkerquote:
Yupsquote:
Bwahaha wat?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Frits zn topper was die drol boven op Chico zn kuif een keer
Tja, best knap hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |