Wat is film toch mooiquote:Op maandag 27 februari 2012 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Van de perspresentatie.
[ afbeelding ]
mooi dingquote:Op maandag 27 februari 2012 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Van de perspresentatie.
[ afbeelding ]
Geen thuiswinkel waarborg zoals de meesten maar het webshop keurmerk en inderdaad niets over te vinden. Voor een dergelijke aankoop, zou ik wat meer zekerheid willen. Maar toch 200 euro...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:39 schreef Danny het volgende:
[..]
mooi ding
iemand ervaring met camera4u.nl, want daar is de D800 ¤ 220,- goedkoper dan elders. Kan alleen nergens ervaringen met die shop vinden.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Muhhik wil de 50mm 1.8 G lens. Hopelijk lukt het ze snel om ze weer te leveren. Mijn D90 voelt zich lonely.
Bij ringfoto staat-ie helaas voor 2899,-quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:03 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Geen thuiswinkel waarborg zoals de meesten maar het webshop keurmerk en inderdaad niets over te vinden. Voor een dergelijke aankoop, zou ik wat meer zekerheid willen. Maar toch 200 euro...
Maar nu lees ik dat ze zijn aangesloten bij "Ring foto, Europa's grootste". Of die dezelfde aanbieding geven, geen idee maar een winkel is toch altijd fijner dan een geheel onbekende webshop.
ligt eraan wat. ik zie veel shops die gewoon voorraad hebben van een flink aantal bodies en lenze e.d.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Iemand een idee wanneer Nikon weer een beetje kan leveren na de overstromingen in Thailand?
Ik wil misschien een D5100 kopen maar die is momenteel heel slecht leverbaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ligt eraan wat. ik zie veel shops die gewoon voorraad hebben van een flink aantal bodies en lenze e.d.
http://www.digicamshop.nl/product/129972/nikon-d5100-body.htmlquote:Op zondag 11 maart 2012 15:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik wil misschien een D5100 kopen maar die is momenteel heel slecht leverbaar.
niet uitverkocht?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
zo. de eerste D4 tjes zijn de deur al weer uit.
D800 komt volgende week vrijdag in relatief grote aantallen binnen.
Nikon gebruikt toch gewoon weer sony sensors?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
Overigens doet Canon het wel ietsje beter met de 5DIII. Die wordt in 2 tot 3 keer grotere hoeveelheden aangeleverd ... Maar dat zal door de sensor komen die voor Canon makkelijker te produceren is.
Jah dat las ik al op NR idd. Ik ga in eerste instantie voor de D800, maar ga later misschien m'n D3s toch nog inruilen voor een D4 (of de D3s los verkopen, whichever het meest oplevertquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
Bij de D4 worden momenteel overigens gratis 16gb xqd kaart en usb3 kaartlezer meegeleverd.
Ja.. precies. Nikon Thailand was 90% DSLR camera productie van Nikon (alles wat DX en flitsers doet)... en Sony stond ernaast met 100% productie. Zelfde probleem dusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Nikon gebruikt toch gewoon weer sony sensors?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |