SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.
→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
Denkt het ook.. Negers, Belgen alles..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef Fopje het volgende:
Dit topique wordt 1 grote rassenoorlog.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef Akkerr het volgende:
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?Origineel, wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt._!
Zo is dat.
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.![]()
Run rabbit, run.
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?Goeie mang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.
Die ga ik morgen op school vertellen.Moet je eens zien hoe populair ik word!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?eerste gedeelte kende ik wel maar die van 3 weken later nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.
Maar sowieso te grof
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ლ(ಠ益ಠლ)
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.Trotse Belg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is zwart en knapperig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Run rabbit, run.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Totaal niet grof, maar wel grappigquote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef Martijn93 het volgende:
hee deze vond ik op internet leuk he
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Oke.
Wat is kaal en 10 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is kaal en 3 meter lang?Dit gaat echt te ver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grover ken ik niet echt.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:04 schreef SpermaDonor het volgende:
Wanneer mag een Marokkaan legaal met een mes rond lopen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwaliteits-mop.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef SpermaDonor het volgende:
Een vrouw ligt in het ziekenhuis voor een bevalling..
De weeën zijn zover maar het kindje ligt dwars...
Met spoed word ze voor een keizersnee naar de operatie kamer gebracht.
Eenmaal terug in de ziekenzaal ligt mevrouw daar...
De dokter komt eraan gelopen met het kindje in zijn armen...
De dokter struikelt over de drempel en laat zo het kindje uit zijn klauwen vallen stuiterend tegen de venster bank waarna het kindje uit het openstaande raam valt..
De vrouw helemaal in paniek, en dokter wat doet u...
Waarop de dokter zeg, "grapje, het kindje was al dood"
Je klikt toch echt zelf op de spoiler vrindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |