VVV - Heerenveen live op EL1quote:Dinsdag 20 september
Montfoort - Sparta Rotterdam (17.00 uur). Scheidsrechter: Otto. Assistent-scheidsrechters: Vandeursen en De Wit.
VVV-Venlo - sc Heerenveen (18.45 uur). Scheidsrechter: Wegereef. Assistent-scheidsrechters: Meenhuis en Jansen. Vierde official: Van den Hurk.
Feyenoord - AGOVV (19.45 uur). Scheidsrechter: Liesveld. Assistent-scheidsrechters: Schiphorst en Strijker. Vierde official: Bax.
Cambuur Leeuwarden - FC Zwolle (20.00 uur). Scheidsrechter: Wiedemeijer. Assistent-scheidsrechters: Goossens en Geutjes.
Bennekom - Roda JC (20.00 uur). Scheidsrechter: Honig. Assistent-scheidsrechters: Diks en Lapar.
Harkemase Boys - Willem II (20.00 uur). Scheidsrechter: Janssen. Assistent-scheidsrechters: Bexkens en Buijk.
IJsselmeervogels - FC Dordrecht (20.00 uur). Scheidsrechter: Bekebrede. Assistent-scheidsrechters: De Vries en Dobre.
Go Ahead Eagles - Helmond Sport (20.00 uur). Scheidsrechter: Blom. Assistent-scheidsrechters: Siebert en Langkamp.
Fortuna Sittard - N.E.C. (20.00 uur). Scheidsrechter: Ketting. Assistent-scheidsrechters: Mulder en Schuitemaker.
WKE - FC Den Bosch (20.00 uur). Scheidsrechter: Sanders. Assistent-scheidsrechters: Kleinjan en Steinhauser.
Sparta Nijkerk - Staphorst (20.00 uur). Scheidsrechter: Dieperink. Assistent-scheidsrechters: Steur en Willems.
Zwaluwen’30 - GVVV (20.00 uur). Scheidsrechter: Wijbenga. Assistent-scheidsrechters: Terol en Vijftigschild.
EVV - FC Oss (20.00 uur). Scheidsrechter: Gerritsen. Assistent-scheidsrechters: Bluemink en Balder.
Excelsior’31 - Excelsior (20.00 uur). Scheidsrechter: Kamphuis. Assistent-scheidsrechters: Hoekstra en Van Zuilen.
ARC - MVV (20.00 uur). Scheidsrechter: Van den Heuvel. Assistent-scheidsrechters: Van der Heijden en Stuifzand.
Vitesse - NAC Breda (20.45 uur). Scheidsrechter: Van Boekel. Assistent-scheidsrechters: Droste en Slot. Vierde official: Van de Graaf.
Woensdag 21 september
Scheveningen - ADO Den Haag (17.00 uur). Scheidsrechter: Van Hulten. Assistent-scheidsrechters: Boonman en Van Dongen.
VVSB - PSV (17.00 uur). Scheidsrechter: Higler. Assistent-scheidsrechters: Schenkels en Grosveld.
HBS - FC Lisse (17.00 uur). Scheidsrechter: Pérez. Assistent-scheidsrechters: Zoutendijk en Van Galen.
Noordwijk - Ajax (18.45 uur). Scheidsrechter: Bossen. Assistent-scheidsrechters: De Vree en Hoksbergen. Vierde official: Van der Lip.
Zwaluwen - FC Twente (20.00 uur). Scheidsrechter: Van Sichem. Assistent-scheidsrechters: Inia en Polman.
sc Genemuiden - HSC’21 (20.00 uur). Scheidsrechter: Martens. Assistent-scheidsrechters: Boland en Huisman.
Argon - Almere City FC (20.00 uur). Scheidsrechter: Van den Kerkhof. Assistent-scheidsrechters: Brondijk en Hubers.
JVC Cuijk - Heracles Almelo (20.00 uur). Scheidsrechter: Nijhuis. Assistent-scheidsrechters: Van Roekel en Janson.
De Treffers - HHC (20.00 uur). Scheidsrechter: Oostrom. Assistent-scheidsrechters: Jaspers en Vermeer.
UNA/Brinvast - FC Volendam (20.00 uur). Scheidsrechter: Abbink. Assistent-scheidsrechters: De Nas en De Smalen.
Berkum - sc Veendam (20.00 uur). Scheidsrechter: Boot. Assistent-scheidsrechters: Nanninga en Zwagemaker.
Barendrecht - RKC Waalwijk (20.00 uur). Scheidsrechter: Heida. Assistent-scheidsrechters: Zijlstra en Matthijssen.
FC Eindhoven - FC Emmen (20.00 uur). Scheidsrechter: Van de Graaf. Assistent-scheidsrechters: Olde Olthof en Rutgers.
De Graafschap - FC Utrecht (20.45 uur). Scheidsrechter: Kuipers. Assistent-scheidsrechters: Zeinstra en Simons. Vierde official: Otto.
Donderdag 22 september
Achilles’29 - Telstar (20.00 uur). Scheidsrechter: Mulder. Assistent-scheidsrechters: Meints en Van der Werff.
AZ - FC Groningen (20.45 uur). Scheidsrechter: Braamhaar. Assistent-scheidsrechters: Lobbert en Gerritsen. Vierde official: Lindhout.
Noordwijk maakt gehakt van Real Madridquote:Op woensdag 21 september 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
VVSB is zwak vergeleken met Noordwijk, onderschat Noordwijk niet.
Product van jouw naam, maar dan met een I.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef Ancest het volgende:
[..]
Ik erger me hier dus echt mateloos aan. Om die irritante schreeuwende aapjes.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef maickeltje het volgende:
[..]
waar kijk je? op livescore staat nog 0-0 jonge
Teletekst jonge.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef maickeltje het volgende:
[..]
waar kijk je? op livescore staat nog 0-0 jonge
Dat is iets wat zeker is.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Product van jouw naam, maar dan met een I.
oke dan jonguhquote:Op woensdag 21 september 2011 20:28 schreef maickeltje het volgende:
[..]
BAM JONGE! op livescore staat nog 0-1 dat is echt ene kut progamma jonge!
Precies het zelfde bij mijquote:Op woensdag 21 september 2011 20:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vooraf verwachtte ik niets van deze pot, en het valt alsnog tegen
HAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAquote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
lol, de bal is uit het stadion geschopt.
Is het nou 3 of 2-0 (wat livescore aangeeft)quote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
lol, de bal is uit het stadion geschopt.
FC Twente radio melde 0-3.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is het nou 3 of 2-0 (wat livescore aangeeft)
Was net even weg, ik heb de 0-4 gemist merk ik net.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vreemd
vi geeft ook 2-0 aan
neequote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef Paul het volgende:
Ben ik de enige die kijkt naar de graafschap Utreg?
neequote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef Paul het volgende:
Zolang ze maar winnen dankzij Lyon heb ik geen joker meer in mijn rijtjequote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef Paul het volgende:
jaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef Paul het volgende:
Ze durven.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef Paul het volgende:
Utrecht speelt een keer in het roze shirt
Waarom zenden ze dat ook uitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
We hebben de wedstrijd Noordwijk - Ajax gezien
dat is het probleem
![]()
![]()
de gifbeker zeker?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed planquote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef Paul het volgende:
NOU KOMT ER NOU NOG WAT VAN GAAT UTRECHT NOG WAT DOEN OF WAT ZIEDEND BEN IK KEIBOOS IK GOOI MIJN COMPUTER UIT HET RAAM
rustig Paulie.. leg je er nou maar bij neerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef Paul het volgende:
NOU KOMT ER NOU NOG WAT VAN GAAT UTRECHT NOG WAT DOEN OF WAT ZIEDEND BEN IK KEIBOOS IK GOOI MIJN COMPUTER UIT HET RAAM
IK BEN ECHT BOOS ECHT BOOSquote:Op woensdag 21 september 2011 21:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
rustig Paulie.. leg je er nou maar bij neer
Lijkt me een goed plan, Paul.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef Paul het volgende:
Goede bal Kali! Talenten bij Utrecht!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
IK BEN ECHT BOOS ECHT BOOS!!!!1!11
Happel moet je gewoon negerenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:15 schreef Paul het volgende:
En komt Happel er ook nog bij
Kan wel janken, weet je dat?
Kan wel janken
Doel je nou op FC Utrecht?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef TLC het volgende:
Dat is toch zinloos die amateurclubs in de beker
Hey Paul! Hij heeft het over onze FC !quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef TLC het volgende:
Why ?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef TLC het volgende:
Dat is de charme van de beker. Hoe anders moet je als ama-club tegen een eredivisie ploeg spelen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef TLC het volgende:
Klopt. Laat echte clubs gewoon later instromen ofzo, hier doe je niemand een plezier mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef TLC het volgende:
Kijk de uitslagen van de laatste jaren, ze kunnen toch veel beter een eigen bekercompetitie houden.quote:
GMTAquote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hey Paul! Hij heeft het over onze FC !
Dat we hetzelfde dachten, ik zei het namelijk 1 post boven jequote:
ahh great minds think alike.. keek over je post heenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat we hetzelfde dachten, ik zei het namelijk 1 post boven je
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Utrecht bakt er weer weinig van![]()
Als PSV uit met 8 tegen 0 wint en UNA is thuis kansloos tegen Volendam (quote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is de charme van de beker. Hoe anders moet je als ama-club tegen een eredivisie ploeg spelen?
Ajax verliest wellus van de amateursquote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef TLC het volgende:
:
[..]
Als PSV uit met 8 tegen 0 wint en UNA is thuis kansloos tegen Volendam () wat is dan de charme van de beker ?? laat die amateurs lekker in de voorbereiding tegen de profs spelen
Tegen wie praat je nou heequote:Op woensdag 21 september 2011 21:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En ze kunnen wel eens voor een stuntje zorgenmooi zo laten !
kom op zeg, het is toch gewoon prachtig voor ze. De voorbereiding, de regio die weer een uitje heeft en noem het maar op.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef TLC het volgende:
:
[..]
Als PSV uit met 8 tegen 0 wint en UNA is thuis kansloos tegen Volendam () wat is dan de charme van de beker ?? laat die amateurs lekker in de voorbereiding tegen de profs spelen
Ja, vind alleen wel dat ze moeten regelen dat amateurteams altijd thuis spelen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is toch mooi voor amateurclubs dat ze tegen eredivisieclubs kunnen spelen?
is in deze ronde toch ook altijd? of ze moeten al tegen elkaar spelenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, vind alleen wel dat ze moeten regelen dat amateurteams altijd thuis spelen.
Nee, wordt altijd geloot.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
is in deze ronde toch ook altijd? of ze moeten al tegen elkaar spelen
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze doen het iig beter dan Heracles
Iets met vorig jaar en Achilles'29quote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Heracles wint wel, wees daar maar niet bang voor.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Iets met vorig jaar en Achilles'29
Deze ronde spelen alle amateurclubs thuis, volgende rondes wordt gelootquote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
dus het is puur toeval dat alle amateurs thuis spelen tegen de profclubs?
ohquote:Op woensdag 21 september 2011 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik probeer je alleen maar gerust te stellen, dat het straks 2-1 staat weet ik ook wel.
![]()
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 21 september 2011 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Deze ronde spelen alle amateurclubs thuis, volgende rondes wordt geloot
De boeren hebben al jaren een schopploeg. Vorig jaar schopte Frankel Demouge ook al uit de wedstrijd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef OmniRocket het volgende:
Utrecht had een pingel moeten krijgen, en die verdediger rood
Gefeliciteerd, mag een verrassing genoemd worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VOLGENDE RONDEEE WOEHOEEEE
Zeker weer die dwaas die elke wedstrijd aan iedereen moet laten zien dat 'ie een G op z'n hele rug heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik dacht dat de harde kern van de graafschap achter het goal zat...
Heeft de Graafschap een harde kern?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik dacht dat de harde kern van de graafschap achter het goal zat...
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft de Graafschap een harde kern?![]()
Dat zijn zeker ruige kerels met hooivorken in hun hand
Staan altijd een paar gasten met van die vissershoedjesquote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft de Graafschap een harde kern?![]()
Dat zijn zeker ruige kerels met hooivorken in hun hand
2-2, penalty's.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Paul het volgende:
Utreg gaat winnen met 1-2 ik heb zo'n gevoel
Ook in het Haarlem Stadionquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Overigens hadden ze vroeger goeie broodjes bal in Doetinchem.
De broodjes beenham bij Twente zijn ook niet misquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Overigens hadden ze vroeger goeie broodjes bal in Doetinchem.
Haha, die zijn goed te eten inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef Allrounder het volgende:
[..]
De broodjes beenham bij Twente zijn ook niet mis.
Ja, die mogelijkheid is er inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef Biogarde het volgende:
En dan zie ik Utrecht weer een eredivisieclub loten, mochten ze dit winnen
Doelen niet breed genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Heeft Utrecht pech of spelen ze gewoon kut?
Het is gewoon een zaadpot.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Heeft Utrecht pech of spelen ze gewoon kut?
Hoop het niet, ik wil de samenvattingen optijd zienquote:
Ik nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoop het niet, ik wil de samenvattingen optijd zien
Moet je slapen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoop het niet, ik wil de samenvattingen optijd zien
quote:
En niet omdat ik het niet wil, ik slaap gewoon nauwelijksquote:
Kom eens in je fantopicquote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
En niet omdat ik het niet wil, ik slaap gewoon nauwelijks
Eredivisie Live 1quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waar kan ik de samenvattingen zien?
Bij je mama?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oh, jammer,geen zin om weer helemaal beneden te gaan zitten
Paul heeft alleen een doosquote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef Biogarde het volgende:
Kijk, Paul en ik hebben een eigen huis, decoder, Poolse wiebelsletten en sjips.
Je bedoeld Oar?quote:
Straks worden de penals aan de andere kant genomen kunnen ze weer de andere kant op lopenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
Wtf, zapte even. Verplaatst iedereen zich naar de andere kant ofzo?
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Ik ga stuk als de penalty's aan de andere kant zijn.
De utrecht fans zitten ook aan de linkerkantquote:Op woensdag 21 september 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Ik ga stuk als de penalty's aan de andere kant zijn.
Oja, dat is waar.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De utrecht fans zitten ook aan de linkerkant
Is het dan automatisch aan die kant?quote:
Ik neem niet aan dat Utrecht de penals gaat nemen aan de andere kantquote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Is het dan automatisch aan die kant?
Ja, waarom zou je dan aan de andere kant pingels willen nemen als supporters van beide clubs aan dezelfde kant staan.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Is het dan automatisch aan die kant?
Mag Utrecht de kant kiezen dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat Utrecht de penals gaat nemen aan de andere kant
het staat 1-1quote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand de penaltys weergeven, wie neemt en raakt/mist enzoben benieuwd
Dat.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand de penaltys weergeven, wie neemt en raakt/mist enzoben benieuwd
Op de lijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:31 schreef Paul het volgende:
Herhaal nou die penalty die op de lijn of wel/niet in was!!
Maar goed, dit was typisch gevalletje doellijn camera om het helemaal zeker te wetenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
Scheelde niet veel, maar hij was er niet helemaal overheen.
Op het moment zelf wel, maar tijdens die replay was het wel duidelijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het ging ook veel te snel om het te zien
Maar dat kan een scheids nooit gezien hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op het moment zelf wel, maar tijdens die replay was het wel duidelijk.
Precies, en laat de fifa nou beginnen met doellijn camera's met strafschoppen. Tenminste een begin.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op het moment zelf wel, maar tijdens die replay was het wel duidelijk.
Fifa? UEFA.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Precies, en laat de fifa nou beginnen met doellijn camera's met strafschoppen. Tenminste een begin.
De FIFA moet toch de regeling doorvoeren? Niet de UEFA lijkt me. Die kan het overnemen van de fifaquote:
Echt?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Precies, en laat de fifa nou beginnen met doellijn camera's met strafschoppen. Tenminste een begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |