De een is bruin, de ander zwartquote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is een zichtbaar verschil?Sorry.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De een is bruin, de ander zwart
Leer je elke dag toch ietsquote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
In de herkansing dan maar:
[ afbeelding ]
Inderdaad, wel mooi.quote:
Ik heb vandaag nog niet echt iets nieuws geleerd geloof ik..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, wel mooi.Was al bang dat ik vandaag niet meer iets ging leren na mijn oh zo productieve schooldag.
Ez=0,5*m*v2quote:Op woensdag 21 september 2011 20:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet echt iets nieuws geleerd geloof ik..
Simpele natuurkunde?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ez=0,5*m*v2
Zo, heb je ook weer wat geleerd.
Dinges?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef Beach het volgende:
Tijd om te gaan voordat dinges hier terug is van de winkel.
hOI HEB JE LEKKER GEGETEN?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Boterbartje het volgende:
hALLO BEN IK WEER IK HEB GEGETEN
Dat kende je al?quote:
jA HET WAT HEERLIJK! wE ATEN CHINEESquote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dinges?
En daag![]()
[..]
hOI HEB JE LEKKER GEGETEN?
Who doesn't? kerel wij hebben die 6 kutjaren al allemaal achter de rug hequote:
Latersssquote:Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef Beach het volgende:
Tijd om te gaan voordat dinges hier terug is van de winkel.
Tuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat kende je al?
Rijkste man ooit: John D. Rockefeller.
Topquote:Op woensdag 21 september 2011 20:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jA HET WAT HEERLIJK! wE ATEN CHINEES
De mensen van het vmbo of diegene met een pretpakket niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Who doesn't? kerel wij hebben die 6 kutjaren al allemaal achter de rug he
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik ben ruimvoldoende geslaagd voor natuurkunde zonder wat ervoor te doen![]()
Wist ik ook al.
[..]
Die bestaan niet, iedereen op FOK! is super slimquote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
De mensen van het vmbo of diegene met een pretpakket niet.
HE MAN, LEKKER IN JE SAS?quote:
Pretpakket VWO is nog steeds 6 jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
De mensen van het vmbo of diegene met een pretpakket niet.
Moet ik dat ruiken of zo?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik ben ruimvoldoende geslaagd voor natuurkunde zonder wat ervoor te doen![]()
Wist ik ook al.
Kies er maar eentje uit.quote:Wist je dat -89,2 °C de laagste buitentemperatuur ooit gemeten is?
Wist je dat 57,7 °C de hoogste buitentemperatuur ooit gemeten is?
Wist je dat alleen vrouwelijke muggen steken?
Wist je dat als je een goudvis in een donkere kamer opsluit, hij wit wordt?
Wist je dat als je je rechteroog sluit nooit over je rechterschouder kunt kijken?
Wist je dat Bill Gates in 2010 en 2008 niet de rijkste man is?
Wist je dat Coca-Cola oorspronkelijk groen was?
Wist je dat Coca-Cola vroeger cocaïne bevatte?
Wist je dat dat de meeste vrouwen het vaak kouder hebben dan mannen?
Wist je dat dat een varken fysiek niet in staat is om naar de lucht te kijken?
Wist je dat dat net zoals de vingerafdruk ook de tongafdruk bij ieder mens uniek is?
Wist je dat de aansteker al werd uitgevonden voor de lucifers?
Wist je dat de aarde ongeveer 6 000 000 000 000 000 000 000 000 kilogram weegt?
Wist je dat de gemiddelde chauffeur 15.250 keer toeterd in zijn leven?
Wist je dat de hoogste golf ooit gemeten 64 meter boven de zeespiegel uitkwam?
Wist je dat de Kolibrie achteruit kan vliegen?
Wist je dat de langste hartstilstand die iemand overleefde 4 uur duurde?
Wist je dat de Nijl de langste rivier ter wereld is?
Wist je dat de omtrek van de aarde wel 40.000 kilometer is?
Wist je dat de oudste boom ter wereld meer dan 4700 jaar oud is?
Wist je dat de rijkste man aller tijden John D. Rockefeller is?
Wist je dat de sterkste spier van het menselijk lichaam de tong is?
Wist je dat de strepen van een zebra voor verkoeling zorgen?
Wist je dat de totale lengte van je bloedvaten wel 100.000 kilometer is?
Wist je dat de zandtijgerhaai zijn broers en zussen op eet voordat hij geboren wordt?
Wist je dat de zon vlammen uitstoot van 20 tot 50 miljoen graden?
Wist je dat dieren ook humor hebben?
Wist je dat dolfijnen en walvissen met één oog open slapen?
Wist je dat Donald Duck strips verboden waren in Finland, omdat hij geen broek draagt?
Wist je dat een blinde geen hoogtevrees kan hebben?
Wist je dat een giraffe net zoveel nekwervels heeft als een mens?
Wist je dat een kakkerlak 9 dagen in leven kan blijven zonder zijn hoofd?
Wist je dat een kat meer dan 32 spieren in elk oor heeft?
Wist je dat een krokodil zijn tong niet kan uitsteken?
Wist je dat een meerval ruim 27000 smaakpapillen heeft?
Wist je dat een mens gemiddeld 6000 scheten per jaar laat?
Wist je dat een slak drie jaar kan slapen?
Wist je dat een vlo 350 maal zijn lichaamslengte kan springen?
Wist je dat een vrouw gemiddeld 2 jaar van haar leven in een badkamer doorbengt?
Wist je dat een worm maar liefst 10 harten heeft?
Wist je dat een zeester geen hersens heeft?
Wist je dat er 0,3 procent van de Sahara nodig is om Europa te voorzien van stroom?
Wist je dat er gemiddeld 100 mensen per jaar stikken in een balpen?
Wist je dat er niet één normaal Nederlands woord rijmt op het woord twaalf?
Wist je dat er op zijn minst 9 miljoen mensen jarig zijn op dezelfde dag als jij?
Wist je dat heet water sneller bevriest dan koud water?
Wist je dat het absolute nulpunt -273 graden is?
Wist je dat het bekende spel "Tetris" in 14 dagen is gemaakt?
Wist je dat het grootste zwembad ter wereld wel 1013 meter lang is?
Wist je dat het hart bij de mens in het midden van de borstkas zit en niet links?
Wist je dat het langste woord dat je kunt typen op de linkerhelft van je tobo Verbeteraarsters is?
Wist je dat het langste woord dat je met de bovenste rij letters kunt maken topprioriteit is?
Wist je dat het oog van een struisvogel groter is dan zijn hersens?
Wist je dat het woord 'van' de meeste betekenissen heeft?
Wist je dat ijsberen linkspotig zijn?
Wist je dat je in de morgen langer bent dan in de avond?
Wist je dat je niest met een luchtsnelheid van ruim 150 kilometer per uur?
Wist je dat je niet je ellebogen kunt likken?
Wist je dat je voet even groot is als de binnenkant van je onderarm?
Wist je dat meer dan 50 procent van de wereldbevolking nog nooit heeft getelefoneerd?
Wist je dat mensen die jongleren grotere hersens hebben?
Wist je dat mensen met rood haar meer pijn voelen?
Wist je dat Mohammed de meest voorkomende naam is in de wereld?
Wist je dat olifanten de enige dieren zijn die niet kunnen springen?
Wist je dat olifanten elkaar vanaf 5 kilometer afstand kunnen ruiken?
Wist je dat ratten en paarden niet kunnen overgeven?
Wist je dat rechtshandigen gemiddeld 9 jaar langer leven dan linkshandigen?
Wist je dat Slechts 20 procent van de Sahara uit zand bestaat?
Wist je dat te hard niezen kan resulteren in een gebroken rib?
Wist je dat verdrinking het grootste gevaar is in de woestijn?
Wist je dat Vlinders met hun poten proeven?
Wist je dat vrijdag de 17e een ongeluksdag is in Italië?
Wist je dat vrouwen bijna twee keer zoveel met hun ogen knipperen als mannen?
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik dat ruiken of zo?
[..]
Kies er maar eentje uit.
Bron en meer uitleg: http://www.knups.nl/wist_je_dat.php
Ja, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pretpakket VWO is nog steeds 6 jaar
Vertel.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb nu die nieuwe van Zanger Rinus in mijn kop
Misschien wel, is een vrij standaard formulequote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel.Maar die weten waarschijnlijk niet dat Ez=0,5*m*v2
Ik ben geniaal, geef het opquote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit wordt wel heel moeilijk zo.![]()
Ik heb klasgenoten die die formule nog niet uit hun hoofd weten.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Misschien wel, is een vrij standaard formule
Ik geef het op, maar geef niet toe dat je geniaal bent.quote:[..]
Ik ben geniaal, geef het op
Geef maar op, dit win je gewoon nietquote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Misschien wel, is een vrij standaard formule
[..]
Ik ben geniaal, geef het op
Noooooooooooo....quote:
Dat zeg ik dan ook niet, ik zeg dat ze dan andere kennis hebben dan degene die natuurkunde hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geef maar op, dit win je gewoon niet![]()
Ze is heel slim maar als ze fout wint ze als nog.. kracht van de vrouwen ofzo denk ik![]()
Tevens; pretpakket VWO betekent niet gelijk dat je achterlijk bent he
Is je huiswerk af?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef coban het volgende:
Hey, ga je mee?
Als je dat wil hoor je bij ons (bij ons)
Slecht..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb klasgenoten die die formule nog niet uit hun hoofd weten.
[..]
Ik geef het op, maar geef niet toe dat je geniaal bent.
Luister naar deze manquote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geef maar op, dit win je gewoon niet![]()
Ze is heel slim maar als ze fout wint ze als nog.. kracht van de vrouwen ofzo denk ik![]()
Tevens; pretpakket VWO betekent niet gelijk dat je achterlijk bent he
Nee, ik ga niet mee, ga lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef coban het volgende:
Hey, ga je mee?
Als je dat wil hoor je bij ons (bij ons)
Ja ongeveer alleen die presentatie, de rest doe ik nietdenk ik.quote:
Hallooquote:
Ga je huiswerk maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef coban het volgende:
WINXXX voel de magische verbaaaaaand
Winxxx de magische winnnnxxxx vlieg met ons dooor de luchtttttttt
WINXXXXXX
BBQ.quote:
Ik wilde koekjes en chocolaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dames en heren. Ik heb snoepjes, dropjes, kauwgomballen, lolly's, jellybeans, aarbeienhartjes, een pak wijn, een zak chips, een tv, zoeten popcorn, cola ballen, opgerolde kauwgum, jawbreakers en een verassingsei!voor jullie allemaal
Die heb ik ookquote:
Jeeejquote:Op woensdag 21 september 2011 20:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Die heb ik ookheb ik die niet opgeschreven ?
heb ze wel
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dames en heren. Ik heb snoepjes, dropjes, kauwgomballen, lolly's, jellybeans, aarbeienhartjes, een pak wijn, een zak chips, een tv, zoeten popcorn, cola ballen, opgerolde kauwgum, jawbreakers en een verassingsei!voor jullie allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn de ergste..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb trouwens pas na mijn vwo natuurkunde gedaan.
3 jaar in 1 jaar ingehaald.
Had eerst een soort NG+CM combipakket![]()
[..]
Halloo
WTF ik moest nog betalen voor dat kregnquote:Op woensdag 21 september 2011 20:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeeej![]()
Vanaf donderdag toch weer betalen voor id-kaart
Dit is ook stom, ik heb nog geen ID kaart aangevraagd..
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE had ik er maar 1 aangevraagdquote:Op woensdag 21 september 2011 20:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeeej![]()
Vanaf donderdag toch weer betalen voor id-kaart
Dit is ook stom, ik heb nog geen ID kaart aangevraagd..
Lekker hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga voor de chips, tv, popcorn, en het verassingsei. Ik gun de rest ook wat.
Geeft snoep aan BBQtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAhahaha ik zei tje en je bent helemaal niet tje hahaha hihihsnapjem
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Ik had NT met spaans en aardrijkskunde erbijquote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb trouwens pas na mijn vwo natuurkunde gedaan.
3 jaar in 1 jaar ingehaald.
Had eerst een soort NG+CM combipakket![]()
[..]
Halloo
Gaat het goed jongeman?quote:
Wat?quote:
Geloof dat je dan nog je geld terug kan vragen..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
WTF ik moest nog betalen voor dat kregn
gaan ze op alles bezuinigen geven dat ding ineens gratis![]()
trieste wereld dit
Zelfde gevoel..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE had ik er maar 1 aangevraagd
Ik NG met frans, kunst en aardrijkskundequote:Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had NT met spaans en aardrijkskunde erbij
Ik heb NG met M&O en economie. Daar heb ik nu spijt van.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had NT met spaans en aardrijkskunde erbij
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
* PamSwynfordDeBeaufort Geeft een wijntje aan Tjsobie
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 21 september 2011 20:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Geeft snoep aan BBQtje
HAhahaha ik zei tje en je bent helemaal niet tje hahaha hihihsnapjem
Ik had in de 4e NG met economie, natuurkunde en wiskunde B, toch maar even het jaar daarop wat makkelijker voor mezelf gemaaktquote:Op woensdag 21 september 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb NG met M&O en economie. Daar heb ik nu spijt van.
Oh ik heb ook nog wel alcholvrije liggen van de xenos speciaal voor jouquote:
hiiihiiiquote:Op woensdag 21 september 2011 20:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
jij bent grappig
Ik vind economie en M&O niet moeilijk of zo, alleen zijn mijn leraren een stelletje kneuzen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had in de 4e NG met economie, natuurkunde en wiskunde B, toch maar even het jaar daarop wat makkelijker voor mezelf gemaakt
Ik had zegmaar NT met duits, biologie en economie en dan nog extra spaans en aardrijkskunde. WiB was gewoon echt kutquote:Op woensdag 21 september 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had in de 4e NG met economie, natuurkunde en wiskunde B, toch maar even het jaar daarop wat makkelijker voor mezelf gemaakt
Yeeyquote:Op woensdag 21 september 2011 20:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh ik heb ook nog wel alcholvrije liggen van de xenos speciaal voor jou
[..]
hiiihiii
Fixed.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
IK WIL EEN GRATIS verblijfsvergunning
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom mag je niet drinken ? Een klein beetje is niet erg hoor
Ik kon mijn economieleraar niet verstaan, dan is het ook moeilijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind economie en M&O niet moeilijk of zo, alleen zijn mijn leraren een stelletje kneuzen.
Ohja, wij mochten geen extra vakken..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had zegmaar NT met duits, biologie en economie en dan nog extra spaans en aardrijkskunde. WiB was gewoon echt kut
Wiskunde A is ook niet altijd even leuk.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had zegmaar NT met duits, biologie en economie en dan nog extra spaans en aardrijkskunde. WiB was gewoon echt kut
Mensen die bijv. een N&T profiel kiezen met daarbij vervolgens tekenen & Ak... (en niet 'sprokkelen')quote:Op woensdag 21 september 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Geloof dat je dan nog je geld terug kan vragen..
[..]
Zelfde gevoel..
[..]
Ik NG met frans, kunst en aardrijkskunde
Het blijft schadelijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je kan ook drinken zonder dronken te worden
Hoiquote:Op woensdag 21 september 2011 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
Hier moet ik gepost hebben SV UDOWU Topik!
Hoi btw
Flikker eens op jij zak. Ik heb gewoon een Nederlands paspoort, Nederlands id-kaartje, Nederlandse zorgverzekering en Nederlands rijbewijs.quote:
Schadelijk ?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
[..]
Het blijft schadelijk.
Maar eh, stopt argo nou ofzo?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 21 september 2011 20:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ga nu mijn verassingsei open maken ik zal zo vertellen wat er in zit
kom skype kom buitenspelenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Flikker eens op jij zak. Ik heb gewoon een Nederlands paspoort, Nederlands id-kaartje, Nederlandse zorgverzekering en Nederlands rijbewijs.
Jij achterlijke kneus dat je bent
ik krijg het plastic ding niet openquote:
jup snap wat je bedoelt. maar dan doe je ook echt iets fout als je dat doet denk ikquote:Op woensdag 21 september 2011 20:51 schreef Daaps het volgende:
[..]
Mensen die bijv. een N&T profiel kiezen met daarbij vervolgens tekenen & Ak... (en niet 'sprokkelen')
Als je dan later een vervolgopleiding wil gaan doen blijkt dat je bij heel veel dingen 1 a 2 vakken tekort komt... Sta je dan.Kun je nog niet wat je wilt doen na 6 jaar.
Ik heb al veel mensen meegemaakt die dit probleem hebben.
Ik had dus alleen nog natuurkunde nodig.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:51 schreef Daaps het volgende:
[..]
Mensen die bijv. een N&T profiel kiezen met daarbij vervolgens tekenen & Ak... (en niet 'sprokkelen')
Als je dan later een vervolgopleiding wil gaan doen blijkt dat je bij heel veel dingen 1 a 2 vakken tekort komt... Sta je dan.Kun je nog niet wat je wilt doen na 6 jaar.
Ik heb al veel mensen meegemaakt die dit probleem hebben.
Hooiquote:
Dit keer troll ik niet. Wat is er mis met een klein beetje alcohol drinkenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef coban het volgende:
VRAAG:
Trolt PZ mij nou of is hij echt dom
Al gehoord over dat lijstje van de OP?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik krijg het plastic ding niet open
Ik wil ook biomedische wetenschappen gaan studeren (waarschijnlijk) en ik heb alle vakken ervoor. Nu maar hopen dat ik door de loting kom (over twee jaar).quote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had dus alleen nog natuurkunde nodig.
Dus lekker een tussenjaar genomen om dat bij te leren en verder een basisjaar kunstacademie gedaan![]()
Wilde eerst biomedische wetenschappen of psychobiologie gaan doen en uiteindelijk is het piloot geworden![]()
[..]
Hooi
Boeien neem je tas mee en ga nr buiten prop alles daarin en sneak naar boven zeg dt je boeken nog in je fietstas zat.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
Shit man, heb ik dus 5 zakken borrelnootjes, en een bus pringles gekocht, maar die liggen dus in mn fietstas (HAHAHA HIJ HEEFT EEN FIETSTAS HAHAHA, Ok.). En nu kan ik ze dus niet pakken want dan zien mijn ouders dat en die lopen dan weer te klagen en te kutten dat ik daar wel geld voor heb, en dat ik weer zo ongezond doe, en dat ik dan weer troep maak op mn kamer, enzo.
Nog bij m'n ouders wonen
Ouders
FML
Die bijten dat ding altijd kapot, deed ik ook altijd.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
EN DIT MOETEN KINDEREN OPEN MAKEN MET KLEUTERVINGERRSSSSSSSSSS ?!?!?!?!?![]()
![]()
![]()
shitshitshit, doe je dat echt?!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus lekker een tussenjaar genomen om dat bij te leren en verder een basisjaar kunstacademie gedaan![]()
Wilde eerst biomedische wetenschappen of psychobiologie gaan doen en uiteindelijk is het piloot geworden![]()
[..]
Hooi
Ja, maar, ict opleiding enzo.. geen boekenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Boeien neem je tas mee en ga nr buiten prop alles daarin en sneak naar boven zeg dt je boeken nog in je fietstas zat.
Oh ik heb heel lang geknepen enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die bijten dat ding altijd kapot, deed ik ook altijd.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit keer troll ik niet. Wat is er mis met een klein beetje alcohol drinken?
Alcohol is schadelijk voor lichaam aapquote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit keer troll ik niet. Wat is er mis met een klein beetje alcohol drinken?
Oh leukquote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil ook biomedische wetenschappen gaan studeren (waarschijnlijk) en ik heb alle vakken ervoor. Nu maar hopen dat ik door de loting kom (over twee jaar).
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Al gehoord over dat lijstje van de OP?
Ik vond het geen leuk garpjenquote:
Ja , vreselijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef coban het volgende:
[..]
Alcohol is schadelijk voor lichaam aap
Ik was pannenkoeken eten, hoe kon ik dat nou weten?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaIk heb toen zelfs nog op jou gereageerd.
Aantekeningen. Ze gaan heus niet moeilijk doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar, ict opleiding enzo.. geen boeken![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh ik heb heel lang geknepen enzo
Hij is heel lief
Ik heb begrepen dat als je hoger dan een 8,5 gemiddeld haalt, dat je meer kans hebt om uitgeloot te worden. Dus ik ga vanaf nu dus ook echt leren en huiswerk maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
En komt vast wel goed
Lijkt wel een steeds populairdere studie te worden
Piloot? Gaaf.. ik ga mss bij de luchtmacht. Die 'normale' opleiding kost iets van 150.000 euro.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Hooi
ok ik maak fotoquote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat werkt af en toe ook wel.
Pics van je Pluto trouwens
Ja, gewoon teruglezen, en spytool man. Wie gebruikt dat nou nietquote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik was pannenkoeken eten, hoe kon ik dat nou weten?
Je bedoelt ingelootquote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat als je hoger dan een 8,5 gemiddeld haalt, dat je meer kans hebt om uitgeloot te worden. Dus ik ga vanaf nu dus ook echt leren en huiswerk maken.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
@ coban : Blijf je dan ook binnen omdat de lucht niet schoon genoeg is ?
quote:
Oh ja, dat ja.quote:
Ik zeg altijd gewoon: 'Oké, leuk, doei.'quote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie dit ook dat je vader 1000 vragen achter elkaar stelt over werk ditjes en datjes?
Dit gaat al heel de avond door..
Mijn antwoord is heel de tijd ja of nee
Ik mag hopen dat je ingeloot wil worden?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat als je hoger dan een 8,5 gemiddeld haalt, dat je meer kans hebt om uitgeloot te worden. Dus ik ga vanaf nu dus ook echt leren en huiswerk maken.
Oh wat tofquote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Daaps het volgende:
[..]
Piloot? Gaaf.. ik ga mss bij de luchtmacht. Die 'normale' opleiding kost iets van 150.000 euro.En dan als ik uit dienst kan voor burger luchtvaard werken.
En biomedische wetenschappen spreekt me ook aan.
(Ik heb overigens iets van 6 opties open staan...)
Ja. Straks gebeurt er nog iets met mijn tedere longetjes.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
@ coban : Blijf je dan ook binnen omdat de lucht niet schoon genoeg is ?
1x 7.gif postenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef coban het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om goed te maken?
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je ingeloot wil worden?
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, dat ja.Ligt eraan vanaf welke kant je het bekijkt.
Toch?
Ik word er knettergek van, en als ik zeg van stop nou eens met tegen me te praten word die chagerijnigquote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon: 'Oké, leuk, doei.'Dat werkt (meestal).
Dan ken je mijn ouders nog nietquote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef coban het volgende:
[..]
Aantekeningen. Ze gaan heus niet moeilijk doen.
Of zeg dat je vest ofzo daarin lag ofzo.
Hahahha ze gaan vast niet je hele lichaam en tas onderzoeken zoals douane
Terechte klachtquote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Straks gebeurt er nog iets met mijn tedere longetjes.
Je bedoelt ligtquote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, dat ja.Licht eraan vanaf welke kant je het bekijkt.
Al verbeterd, ik let echt niet op vandaag.quote:
Ja, en idd, gewoon kortaf reageren, ben je er het snelst van af.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie dit ook dat je vader 1000 vragen achter elkaar stelt over werk ditjes en datjes?
Dit gaat al heel de avond door..
Mijn antwoord is heel de tijd ja of nee
Ja..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je ingeloot wil worden?
[..]
Oh wat tof![]()
Ik ga wel een normale opleiding doen à 104.000 euro..
haha wat breed allemaal.
Ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Ik drink best wel veel alcolhol, wat nu?
AA.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Doedan naar binnen lopen doneer hun een zak nootjes van hier ik ben lieve zoon en de rest neem je mee nr boven.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan ken je mijn ouders nog niet![]()
Mijn vader kijkt me dan echt zo na, zo van, hé, wat ga jij doen? En dan kijkt ie uit het raam, en dan wacht hij tot ik uit de schuur kom met wat ik heb gepakt, en dan kom ik binnen, en loop ik langs, blijft hij naar me kijken, en zoekt ie naar de plek waar ik iets heb verstopt, of vast heb, en dan komt het verhaal.
Ja dat doe ik ook altijd,quote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en idd, gewoon kortaf reageren, ben je er het snelst van af.
Ik drink laatste tijd ook teveel eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
je bedoelt verbeterdquote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al verbetert, ik let echt niet op vandaag.
Nee naar 7e hemelquote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ik drink wel eens alcohol , ga ik nu naar de hel?![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al verbeterd, ik let echt niet op vandaag.
Ik ook soms in het weekendquote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik drink laatste tijd ook teveel eigenlijk.
Ook nog 40% spul enzo
Wat een schatjequote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hier issie
[ afbeelding ]
Mag ik hem hebbunquote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hier issie
[ afbeelding ]
Ja hequote:
Nee, want hij betekend nu al veel voor mij.quote:
Ja, nou, het gaat ze het meeste om de troep die ik achter laat (valt heus wel meequote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef coban het volgende:
[..]
Doedan naar binnen lopen doneer hun een zak nootjes van hier ik ben lieve zoon en de rest neem je mee nr boven.
Wrm zo moeilijk eigenlijk? Mijn ouders doen zo:coban eet gezond ipv troep
En dan klaar
Ik niet, ze doen af en toe het zelfde bij mij.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook altijd,
Maar soms heb ik beetje medelijden als ik hem negeer ofzo..
Hoef je dan niet te werken ofzoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ook soms door de week
Oké.quote:
Oh zo troepquote:Op woensdag 21 september 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, nou, het gaat ze het meeste om de troep die ik achter laat (valt heus wel mee), en dat ze zeggen dat ik andere dingen moet kopen, maar ik gebruik als excuus wel eens dat ik het niet kan betalen.
En dan kan ik dit dus wel betalen.
Maar ik ga hun geen zak doneren, ik heb van alle smaken 1, en ik heb die nieuwe, russian roulette, dus ik wil alles proeven.
Neequote:Op woensdag 21 september 2011 21:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoef je dan niet te werken ofzo
Wat lievv,quote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hier issie
[ afbeelding ]
voltooid deelwoord > verbeterd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.
Maar is het nou verbeterd of verbetert?
Hij ligtquote:Op woensdag 21 september 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat lievv,![]()
En mijn post op de achtergrond
Z'n achterpoten staan wel een beetje raar trouwens.
Goed planquote:Op woensdag 21 september 2011 21:05 schreef coban het volgende:
[..]
Oh zo troep
Hahah ga gwn halen en zeg ik heb gestolen
Dat zuigtquote:Op woensdag 21 september 2011 21:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Neeen ook niet naar school.
Ik ben chronisch ziek
In het weekend heb ik geen remmen, behalven als ik mijn 17e verjaardag na ga doenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Doordeweeks drink ik zelden, als ik al drink doordeweeks dan zijn het 4-5 biertjes max.
In het weekend ga ik helemaal los
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat zuigt
[..]
In het weekend heb ik geen remmen, behalven als ik mijn 17e verjaardag na ga doen
Absinth, het smaakt een beetje naar mintquote:
bij het avond eten. chinees met koud grolsche isquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Absinth, het smaakt een beetje naar mint
Die shit die brand als een fikkende hulpsint
Alleen bazen kunnen deze shit aan
cellofaan
Oja, da's waar ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij ligt
Ja hij is heel lief ja ik denk ik moet bewijs doen
Jaaaa van mickeyquote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook.Maar het is wel pluto van Micky toch? Niet van Goofy
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
bij het avond eten. chinees met koud grolsche is
Sowieso, matties 4 life .quote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef coban het volgende:
[..]
[..]
Drm zijn we matties healtijd helpen enzo
De AW SNAP melding?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oeps! Google Chrome kan forum.fok.nl niet vinden
Dit had ik net
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
Ik denk dat ik maar eens bijlessen Nederlands ga aanvragen als ik wil dat ik een 8,5 gemiddeld voor mijn vwo-diploma haal.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef coban het volgende:
[..]
[..]
Drm zijn we matties healtijd helpen enzo
MJA! mickey is baasquote:Op woensdag 21 september 2011 21:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dan is het goed, Want Goofy is stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Nederlands is mijn enige slechte vak ja.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
Bijlessen Nederlands om hoge hoge cijfers te halen is sneu
Net als kerst man met in z'n reet een keu
Daar gaat het nu helemaal niet om, ik dwaal weer af
Massagraf
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
MJA! mickey is baas
Mickey is een echte baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar Goofy is de verlepte crackverslaafde versie van Mickey, die hoort er gewoon echt niet bij.![]()
Koude koffie is vet ranzigquote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik nam net een slok van me koffie
Was het al koud
okquote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mickey is een echte baas.
Ja, maar Goofy is de verlepte crackverslaafde versie van Mickey, die hoort er gewoon echt niet bij.
Je gaat weer helemaal losquote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Koude koffie is vet ranzig
Toch die slok nemen is erg parmantig
Je bent nu een held, dat zeg ik je nu
Sodeju
Ik ben niet zo heel gek op kauwgomballen, maar omdat je het zo lief aanbied, ja lekker!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
Ook een kauwgomballetje?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel gek op kauwgomballen, maar omdat je het zo lief aanbied, ja lekker!
HEY WE PESTEN GEEN KLEINE MENSEN HEquote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok ik normaal ook niet hoogstens 1 keer per jaar
Nog kleine mensen uitgelachen vandaag ?
Hey rustig ik zei mensen, ik zei niet fokkersquote:Op woensdag 21 september 2011 21:15 schreef coban het volgende:
[..]
HEY WE PESTEN GEEN KLEINE MENSEN HE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Oud.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
Go insaaane go insanee throw some glitter make it rain lemme see them handsappppkesha
![]()
![]()
Een kauwgombal kauwen maakt je helemaal de bomquote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
Ook een kauwgomballetje?
[ afbeelding ]
Lol deze zijn niet calorie arm denk k dr zit suiker in.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Een kauwgombal kauwen maakt je helemaal de bom
En is ook al geaccepteerd in het christendom
Alleen slik je het door is het slecht voor je darm
Caloriearm
Spuug je hem weer uit?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lol deze zijn niet calorie arm denk k dr zit suiker in.
ben het nu al zat
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
BoleroPower als er straks een mod langskomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Hallon mijn naam is Rezania ik ben mijn wachtwoord kwijt.
gr gr
Ja zo *fwop!*quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hey rustig ik zei mensen, ik zei niet fokkers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
1 keer per jaar is wel te doen ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok ik normaal ook niet hoogstens 1 keer per jaar
Nog kleine mensen uitgelachen vandaag ?
Hier ook bij de C1000quote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
1 keer per jaar is wel te doen ja.![]()
Nouja, toevallig toen ik naar de winkel ging, waren er van die kleine stomme kindertjes die mij meneer noemden, en mij om GoGo's vroegen, maar die heb ik keihard genegeerd, en toen later liep ik naar hun toe, pakte ik mijn GoGo's, gooide ik ze op de grond en ging ik er keihard op stampen. En toen zeiden ze zovan; waarom doe je dat, en toen zei ik, ja, maar ze zijn toch van mij, ik heb ze gekregen bij wat ik heb gekocht. HAHA! En toen pakte ik ze weer op en gooide het in de prullenbak.
Ik moest echt lachen joh, geweldig.
Oude grap, standbeeld, vlooienmarkt etc.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
1 keer per jaar is wel te doen ja.![]()
Nouja, toevallig toen ik naar de winkel ging, waren er van die kleine stomme kindertjes die mij meneer noemden, en mij om GoGo's vroegen, maar die heb ik keihard genegeerd, en toen later liep ik naar hun toe, pakte ik mijn GoGo's, gooide ik ze op de grond en ging ik er keihard op stampen. En toen zeiden ze zovan; waarom doe je dat, en toen zei ik, ja, maar ze zijn toch van mij, ik heb ze gekregen bij wat ik heb gekocht. HAHA! En toen pakte ik ze weer op en gooide ze in de prullenbak.
Ik moest echt lachen joh, geweldig.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
Eenmaal boterbartje bezig is
Is hij niet te stoppen
Zijn lines komen aan in croppen
Wheelie hoppen
Wees gerust, timmmmm hangt hier verder nooit rond, alleen als er hier blauwtjes rondhangen.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
Coban waarom raakt jou naam de mijne aan
Wheelie in de volvo v70quote:
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet eens een rijbewijs.
Oh, ja zo kan het ook iddquote:Op woensdag 21 september 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hier ook bij de C1000
haha ik geef ze altijd lief en dan zeggen ze dankjewel mevrouw en dan kussen ze mijn voeten en dan loop ik verder.*like a boss*
Je let in elk geval niet op de kleintjes neequote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ja zo kan het ook iddIk vind het alleen leuker als ze dan met de tranen in hun ogen toekijken hoe die voor hun zo geliefde (misschien wel heel zeldzame) GoGo's helemaal aan gort worden getrapt.
Ik kan niet rijmen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
dikke bluf dat we straks een heel topic vol alleen rijmen in onze posts
Ik heb het toch voor betaald?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ja zo kan het ook iddIk vind het alleen leuker als ze dan met de tranen in hun ogen toekijken hoe die voor hun zo geliefde (misschien wel heel zeldzame) GoGo's helemaal aan gort worden getrapt.
Wel een goeie stille hint ik word nu ook een beetje verliefdquote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ehh. Ja nou,![]()
kijk ik ben eigenlijk helemaal verliefd op je weetje maar wilde zo stille hint geven maar ikdacht dat je het nooit door zou hebben omdat ik maar een onbelangrijk meisje ben hihi
![]()
Deze rijmelarij in dit topicquote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wat zijn we hier in Udowu nu aan het stichten
Door in onze posts enkel nog te dichten
Zijn we hier aan het oefenen voor sinterklaas
zodat je dan kan rijmen als een eckte baas?
Dan kan ik niet meer posten, ik kan namelijk niet dichten.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
dikke bluf dat we straks een heel topic vol alleen rijmen in onze posts
Iedereen kan rijmen en dichtenquote:
Omgomg ik ben nu helemaal rood van blozen enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel een goeie stille hint ik word nu ook een beetje verliefd
Jij bent ook heel belangerijk hoor, zonder jou is UDOWU incompleet
Je bent eigenlijk de Baas boven baasbaas van de baas bazende bazen baas
Hihi
Ver weg hoop ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Waar is ConscienceNL gebleven ?
:&
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je let in elk geval niet op de kleintjes nee
Ja deze idd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het toch voor betaald?
Serieus, hou daar mee op.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
[..]
Omgomg ik ben nu helemaal rood van blozen enzo![]()
![]()
HOREN JULLIE DIT SUKKELTJES
Serieus ik voelde me echt niet aangesproken hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Serieus ik voelde me echt niet aangesproken hoortok tok tokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Gelul.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
inb4 BoleroPower die de lapo pakt en P_z die dan een TR maakt.
Volkomen terecht, die TR.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
inb4 BoleroPower die de lapo pakt en P_z die dan een TR maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |