quote:
Op zondag 25 september 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:[..]
Hmz.. het schijnt ook zo met gluten te zijn, dat ook al heeft een kindje een intolerantie, dat ze neit reageren op melk van de moeder als zij niet glutenvrij eet, omdat de hoeveelheid te weinig zou zijn voor een reactie... Misschien dat ze zoiets in gedachte had..
ja nouja zoiets zei ze inderdaad, dat het gehalte in mijn melk nihil zou zijn en zeker weten niet genoeg voor een reactie dus het kon echt niet volgens haar.
Dat van gluten zei ze ook. Overigens hoor ik daar wel gemixte dingen over, dat er mensen zijn met een kind met heftige glutenintolerantie die wel degelijk reageert op gluten-bv.
haaai welcome back! en gefeliciteerd met je grote kleinste
@Juud oh ja dat had ik ook, tijdens de zwangerschappen en bv-periode in t begin nauwelijks last van mn allergieën. Mn huisarts moest lachen, heerlijk hè? zei ze, ze had t zelf ook gehad.

maar inmiddels zit ik weer aan mn vertrouwde doseringen pillen en neusspray

Het is inderdaad iets hormonaals schijnt.

Ik ben wel huiverig voor reacties ja maar goed, ik kan wel alles via de moedermelk testen maar dat laat toch vaak wel onduidelijkheid bestaan en dat is ook vervelend. Zo weten we nog steeds niet zeker of ze nou wel of niet op pinda's en noten reageert maar ik ga t niet direct via haarzelf testen uiteraard. Sesam was wel een hele duidelijke reactie, met dank aan die halve bak tahin die ik naar binnen heb gewerkt ooit