quote:Na 31 jaar stopt de Amerikaanse rockgroep R.E.M. ermee. Dat hebben de bandleden vandaag bekendgemaakt op de website en op Twitter. De groep werd in 1980 opgericht door vier jeugdvrienden: zanger Michael Stipe, gitarist Peter Buck, bassist Mike Mills en drummer Bill Berry.
R.E.M. werd bekend door nummers als Losing My Religion, Everybody Hurts, Shiny Happy People en Drive. De band werd in 2007 opgenomen in de Rock and Roll Hall of Fame.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)E-M-uit-elkaar.dhtml
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef kabelhaspel het volgende:
Het werd tijd dat de rem erop ging![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef Disorder het volgende:
It's the end of the world as we know it.
Die tweede is niet van R.E.M.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef RAVW het volgende:
toch wel een van hun beste nummer.
of dit nummer
wel jammer dat ze uit elkaar zijn
Wel een heel mooie plaat. Vandaag toevallig nog gehoord op 3fm.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die tweede is niet van R.E.M.
Boh, nieuwere werk bekoort mij niet. Van hun eighties/nineties werk heb ik daarentegen een mooie compilatie gemaakt. Hoogtepunt voor mij was Monster, wahwahquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef eight het volgende:
Jammer, m.i. een van de beste bands vd afgelopen 25 jaar.
Hun laatste album (Collapse into now 2011) was verrassend goed en een van hun betere albums van de afgelopen 10/15 jaar.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef Jahr00n het volgende:
ik baal hier echt van heb vanochtend toen het bekend werd nog even moeten huilen
Niet zo verwonderlijk. De laatste jaren waren ze volgens mij ook niet zo heel actief meer, in elk geval niet zoals in de jaren '80 en '90.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:03 schreef Kingstown het volgende:
Jeugdsentiment. Ben ze de laatste 10 jaar wat uit het oog verloren, maar vroeger zeker genoten van een aantal mooie nummers.
We're sorry
Helaas geldt dat voor zowat elke band uit de jaren '80 en '90.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:04 schreef Red_85 het volgende:
Jammer, maar hun oude niveau werd allang niet meer behaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |