Van de Hoge Raad nog wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan vraag ik me af hoe die spoedwet het argument van de rechtbank ongedaan kan maken.
En dit is sowieso natuurlijk al onmogelijk. Zou wat zijn zeg.quote:en, indien aangenomen, met terugwerkende kracht zal gelden.
Met het grote verschil dat gemeentes méér, veel meer dan de werkelijke kosten in rekening brachten. Dat graaien kan dus niet meer en bovendien zorgt dat ervoor dat gemeentes daar meer op de kostprijs gaan letten en het produceren goedkoper proberen te maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef Aestivate het volgende:
Mensen die gratis een ID kaart hebben aangevraagd.Denk je echt dat je nu voordeel hebt behaald? Ik zal je een geheimpje vertellen, alle kosten die de overheid maakt zullen uiteindelijk door de grootste sponsor
Zeg alsjeblieft dat je 'n grapje maaktquote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan vraag ik me af hoe die spoedwet het argument van de rechtbank ongedaan kan maken.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef Sh0t het volgende:
ter informatie: de juridische basis was er simpelweg niet om de lege te kunnen vragen. Die is er nu wel. Opgelost.
Tekort aan kaartenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gemeentes mogen alleen leges vragen als dat het belang van een individuele burger meer dient dan een gemeenschappelijk belang. De Hoge Raad heeft bepaald dat het individuele belang niet belangrijk genoeg is om leges te mogen vragen.
Vertel me even wat in deze wet ervoor zorgt dat het individueel belang van zo'n identiteitskaart groter wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |