SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
lolquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Ceetje.. het volgende:
hahaha, die TT, ik had ook zoiets, Gelderse Faalworsten
niet aan de was vandaagquote:
Die had wel leuk geweestquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Ceetje.. het volgende:
hahaha, die TT, ik had ook zoiets, Gelderse Faalworsten
Haha, ja ik had er niet op gerekend dat ik lapo had dus moest gauw wat verzinnenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die had wel leuk geweest
ik kon alleen niet tellen, dacht dat ik de laatste hadquote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die had wel leuk geweest
Deze is ook goed hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ja ik had er niet op gerekend dat ik lapo had dus moest gauw wat verzinnen![]()
En dat gaat zelfs niet goed? (bij Lars dan...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kon alleen niet tellen, dacht dat ik de laatste had![]()
Lars mag de oven al aanzetten
Dat kan mijn dochtertje van 6 ook
krijgen we een prijs voor de origineelste TT danquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ja ik had er niet op gerekend dat ik lapo had dus moest gauw wat verzinnen![]()
Wellicht voor de volgende. Beter worden ze toch nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kon alleen niet tellen, dacht dat ik de laatste had![]()
Lars mag de oven al aanzetten
Dat kan mijn dochtertje van 6 ook
Zelfs dat deed 'ie verkeerdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
als ik Lars was, dan had ik maar opgegeven. Hij mag de kaas raspen
He, dat is een heel belangrijke taak hoor. Het ondergeschoven kindje!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
als ik Lars was, dan had ik maar opgegeven. Hij mag de kaas raspen
ik vind het wel zielig worden eerlijk gezegdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
dodelijk zijn de chefs deze week....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |