Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens sorry van gister Pierre, ik was pas laat thuis en moest daarna naar de MM en F1 spielen!
Misschien kan ik dit weekend wel naar Tilburg komen ofzo? Leg ik het dan uit, in ruil voor een erdingert
Please sir. When moon? When Mustang?
Jezus, wat een gezeik had je toen met die luiquote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef KneusTeun het volgende:
Thompson = ruk
I know because of my learningz
Dit lijkt wel een post van Bozz.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:01 schreef tliciouz het volgende:
Lig je een keer bij een vrouw in bed word je nog wakker van al het gesnurk
?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een post van Bozz.
heb em niet besteld.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ok, vraagje.
Heb BF3 nog niet besteld, waar hebben jullie dit gedaan?
Gisteren thuis gekomen na een reis van 28 uur, thuis ff maffen en gisteravond naar pa. Die is 60 geworden, veel biertjes en nu meteen kater
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
kijk ff bij tweakers pricewatch.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ok, vraagje.
Heb BF3 nog niet besteld, waar hebben jullie dit gedaan?
Gisteren thuis gekomen na een reis van 28 uur, thuis ff maffen en gisteravond naar pa. Die is 60 geworden, veel biertjes en nu meteen kater
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat GoW3 maar een schijtgame is
Kuchquote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat GoW3 maar een schijtgame is
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
als ik meta zie, dan denk ik aan telekids metamafosa (of hoe je het ook schrijft) en dus niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kuch
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/gears-of-war-3
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MooiPost ik hem op die manier
Maakt niet uit, was toch druk met oprachten bouwen. Dit weekend ben ik als mentor mee op introkamp van mijn studie, even een weekend schreeuwen, zuipen en chicks van 18 in bikini checken hihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens sorry van gister Pierre, ik was pas laat thuis en moest daarna naar de MM en F1 spielen!
Misschien kan ik dit weekend wel naar Tilburg komen ofzo? Leg ik het dan uit, in ruil voor een erdingertHalf bezopen is weggegooid geld.
Kan ik ook ff langskomen?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was toch druk met oprachten bouwen. Dit weekend ben ik als mentor mee op introkamp van mijn studie, even een weekend schreeuwen, zuipen en chicks van 18 in bikini checken hihihihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |