Ik zou niet 2 upsizen. Je kunt je huidige maat proberen en uit laten lopen rond de waist. Rond vanaf het topblock is er al snel een flinke taper. Als je een maat groter neemt wordt die te wijd rond je waist.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:21 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb het wel eens eerder gevraagd, alleen weet ik het antwoord niet meer.
Ik wil graag een Thin Finn, maar dan niet zo'n ontzettend strakke, gewoon eentje die ongeveer net zo als een Slim Jim Dry valt. 31/32 is voor mij perfect, alleen als ik ongeveer dezelfde fit wil hebben voor een Thin Finn, moet ik dan 33/32 nemen?
Slechts de Dry's van Slim Jim vind ik te pruimen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je wil een Thin Finn met het model van een Slim Jim, omdat je Slim Jims niet mooi vindt. Mind blown...
Ik wil een VW Polo in het model van een Golf, want ik vind de kleuren van de Golf niet mooi.
Dank.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou niet 2 upsizen. Je kunt je huidige maat proberen en uit laten lopen rond de waist. Rond vanaf het topblock is er al snel een flinke taper. Als je een maat groter neemt wordt die te wijd rond je waist.
Ik heb er 3 en de TFDBC is m'n favoriet. Die heeft imo de beste fit van de drie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:06 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Slechts de Dry's van Slim Jim vind ik te pruimen.
[..]
Dank.
Dat ja;), maar dat betekent dat het faden toch langzamer gaat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef M1stral het volgende:
Wat is er zo speciaal aan dan? Zijn toch gewoon coated/waxed.
Sterk...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:03 schreef TC03 het volgende:
Als ie dry is gaat ie faden, punt. Hoe snel dat gaat hangt af van hoe vaak je hem draagt en wat je ermee doet.
Hmmm, en het middel wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef BigSmurf het volgende:
Thighs stretchen in het algemeen bijna niet, dus misschien is het je fit gewoon niet.
Jep, die altijd. Hoeveel is afhankelijk van de denim, maar ga uit van 1 inch, iets meer als er veel druk op staat.quote:
Mwua, keertje soaken en modder eraf spoelen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef M1stral het volgende:
Gewoon doordragen, als de bikkel die je bent.
Wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Mwua, keertje soaken en modder eraf spoelen kan geen kwaad.
Slim fit kan prima hoor, heb zelf ook een GTDRS. Die is nu ondertussen wel twee maten groter geworden maar mijn hemel wat zit hij goedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:28 schreef M1stral het volgende:
Wat is dat toch... Mensen met "grote" bovenbenen en dan toch slim/skinny fits aan willen?
Is er bij lopen als een product van de slager mode ofzo?
Maar zoals Smurf al zei. Thighs stretchen niet. Je zal dus een cut moeten vinden met een vollere thigh. Geen Jims dus.
True story bro.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef M1stral het volgende:
GT is taper, SJ is straight. Dat ziet er niet uit als je zoiets skintight koopt wanneer je zelf vrij fors geproportioneerd bent in je bovenbenen. Een taper complimenteerd dat daarintegen.
Ah oke, goede uitlegquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef M1stral het volgende:
GT is taper, SJ is straight. Dat ziet er niet uit als je zoiets skintight koopt wanneer je zelf vrij fors geproportioneerd bent in je bovenbenen. Een taper complimenteerd dat daarintegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |