Deels wel, maar na wat dragen gaat die wel weer wat glimmen. Wel wat minder als eerst, maar dat is begrijpelijk.quote:Op maandag 26 december 2011 13:50 schreef Subsonik het volgende:
Als je een thin finn black coated uitwast, gaat die glimmende laag dan eraf? Die wil ik er namelijk ophouden maar hij is nu wel erg smerig geworden.
En het is weer kassa hoor..quote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef Phantomesse het volgende:
Maar, vinden jullie het stiekem niet ontzettend nasty om een half jaar in dezelfde denim te lopen? Ik zou me er echt niet gerust bij voelen als ik al een paar maanden een kledingstuk draag en er dan mensen in mijn buurt komen, dat gaat muf ruiken toch op een gegeven moment.
Ik kom niet haten, dan had ik wel gepost hahaha jullie stinken, o.i.d.quote:
Als er niet eens in de zoveel tijd iemand komt wordt het ook saai he.quote:
Je hebt kans dat hij gaat krimpen. Ik heb een hele ouwe coated slim jim die na een tig keer wassen bijna een long john is..quote:Op maandag 26 december 2011 13:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Deels wel, maar na wat dragen gaat die wel weer wat glimmen. Wel wat minder als eerst, maar dat is begrijpelijk.
Koop er een om het te checken danquote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik kom niet haten, dan had ik wel gepost hahaha jullie stinken, o.i.d.
Mja, broeken kan ik nooit langer dan een paar maanden dragen omdat veel beweging en dikke reet dus veel slijtage.
Dus nu de volgende vraag:
Hoe lang doen jullie dan met zo een broek?
Nee hoor, Draai_kont is ook een dame volgens d'r profiel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Koop er een om het te checken dan![]()
Volgens mij zou je dan de eerste chick op fok zijn in dry denim.
Ik zeg doen.
@draaikont: pics!
M'n vriendin heeft een dry Nudie en die is wel 2x gewassen maar ook te groot geworden. Voor de rest wast ze haar broeken ook weinig sinds ze mij kent hahah.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nee hoor, Draai_kont is ook een dame volgens d'r profiel.
Waar preciesquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:10 schreef Skywalker88 het volgende:
Ik was vandaag in de stad in Rotterdam, zag ik dat er in het oude postkantoor aan de Coolsingel een of andere outlet tijdelijk is gevestigd. Bleek het een men at work outlet te zijn. Aardig wat broeken waren slechts(!) 15 euro, wel oude collectie maar toch wel erg mooie prijs. Uiteindelijk een nudie broek Bootcut Barry: Used Electric Indigo (collectie 2008 volgens mij) gekocht voor 15 euro. Toch wel lekkere deal lijkt me, gewoon voor om af en toe te dragen naast me andere mooiere broeken
Volgens mij was dat een aantal jaar geleden in een kelder op de nieuwe dijk. Tegenover de footlocker.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo'n winkel zit of zat ook ergens in een stoffige kelder in de Kalverstraat geloof ik.
Zelf trouwens een nieuwe dry Big Bengt gekocht in de sale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |