Thanksgiving gooit sowieso altijd het hele schema om.. Dat gebeurt elk jaar met elke serie. New Girl heeft gewoon pech dat er al meer van dit soort 'evenementen' tussen heeft gezeten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef JDx het volgende:
Weer geen ep... beetje rommeltje bij New Girl.
Ik had juist het tegenovergestelde.. Justin Long is een van mn favorieten maar dit keer vond ik hem een beetje tegenvallen. Het begon wel leuk met het 'there's two of them!'. Daarna begon hij een beetje op de achtergrond te verdwijnen en was de hele aflevering een beetje langzaam.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond dit de beste aflevering. De dalende lijn die toch wel in de serie zat de laatste weken is nu doorbroken. Hopelijk blijft Justin Long nog een tijdje. Goede toevoeging
Ik vind Schmidt ook steeds leuker wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:45 schreef fwokker het volgende:
Ik vond die geïmproviseerde reparaties leuk en Schmidt is een van de betere personages op tv, vooral als hij boos is. HOW ARE YOU GONNA FIX A DEAD SCHMIDT??
Misschien wel zo handig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef JDx het volgende:
Moeten we dit topic niet even omgooien tot US topic, we zijn namelijk al verder dan de serie in NL.
rtl 5, gister eerste afl geweest geloof ikquote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef Tegan het volgende:
Welke zender gaat dit uitzenden in NL dan?
Afl 1 + 2quote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
rtl 5, gister eerste afl geweest geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |