Die originele Winston zou veel leuker geweest zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 11:47 schreef loezzzje het volgende:
Leuke aflevering weer. Schmidt & Nick waren wel weer bazen
De stukjes met Winston vond ik niet zo.
Heb je die ook gehad he.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:11 schreef Tegan het volgende:
Wel jammer dat ze dat standaard zwanger-plot hebben gebruikt.
Ik vind deze Winston meestal wel grappig. Alleen in deze aflevering niet zo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:13 schreef Class het volgende:
[..]
Die originele Winston zou veel leuker geweest zijn
Ik zou hem geven.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:31 schreef Goofoyou het volgende:
Nick![]()
Ik vind hem gewoon zo geweldig/ grappig. Hoe hij doet + die rauwe stem + de dingen die hij zegt
Mwoh, toen hij eruit ging dacht ik kut, maar hij heeft de oude wel doen vergeten hoor. In deze serie dan, over het algemeen is die gast uit Happy Endings natuurlijk gewoon een baas!quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:13 schreef Class het volgende:
[..]
Die originele Winston zou veel leuker geweest zijn
Jess wanted the passion, now she got it. Inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:17 schreef Yesse het volgende:
OK duidelijk: Nick en Jess eindigen samen. Al vind ik ze stiekem wel heel leuk samen. Vond de aflevering leuk, maar niet heel bijzonder... Ik vond het een beetje een rommelige ep vooral..
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weer ff verder kijken...
Volgens mij is het niet haar zus, maar gewoon een ander model waarmee ze samenwoont. Die modellen wonen vaak samen met meer in één huis, net als studenten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |