Het blijft leuk, dat laatste woord. Zodra ik je usernaam zie weet ik dat het komt en nog ga ik helemaal dubbelquote:Op woensdag 21 september 2011 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, want jij bent welvarend, zoals 50 cent
Jij bent helaas geboren met een mankement
Men noemt je ook wel eens chemisch experiment
Equivalent
Ik ben oldskool, dus probeer maar niks vent.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef G-High het volgende:
Ze komen met standaard rhymes, poen schoen, niks beters te doen,
Jullie bitches hebben geen flow,wat je nodig hebt is een rappershandboek,
Dientje12 en Boterbartje,jullie zijn beide fokking beginners,
als het twee tegen een was zou ik nog steeds van jullie bitches winnen
Stiekem is hij homo, maar hij valt niet op bij de flikkers.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
G-High, hierbij het vriendelijke verzoek op te flikkeren, ik wil gewoon leuke lines lezen kom jij aan met je oogziekte gevende zinnen.
dit topic is lame, maar ik maak er nog wat van dus bedank me.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:21 schreef herqwe het volgende:
[..]
Ik ben oldskool, dus probeer maar niks vent.
Je bent zo origineel, terwijl je hetzelfde als de rest bent.
Click click je bent een mc, ja je staat aan de aan de top.
Maar wanneer jij pro bent ben ik nog steeds god.
Gelijk heb je, mijn teksten hebben geen waarde, maar wat is waarde in jouw waardeloze situatie.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
dit topic is lame, maar ik maak er nog wat van dus bedank me.
Want ben ill tot op het bot, net als beenmergkanker
Je bent dramatisch, lichtelijk autistisch, je rijms hebben geen waarde.
Ik klap je mond op je anus, en laat je in jezelf praten
Nazi's feesten nooit.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef herqwe het volgende:
[..]
Gelijk heb je, mijn teksten hebben geen waarde, maar wat is waarde in jouw waardeloze situatie.
Ik klap je met teksten makkelijk als 1 2 3 en feest als een nazi.
Op die oldskool beat luister ik naar jou dat gekanker how do you call it? , muziek?
beetje wazig in m'n hoofd, maar mijn grammatica is nogsteeds correct wanneer ik jouw raps van hun leven beroof.
Niets mis met Anouk.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
Wel schattig al die kloontjes
Jawel, het zijn echt verschillende persoontjes
Stiekem luisteren ze alleen maar naar Anouk
Telefoonboek.
Kon je ook. Zoete koek zeggen. Hoef je niet meteen Anouk te dissen. Dit doet me pijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik wilde graag "Telefoonboek" posten.
Het spijt mij oprecht, voortaan zal ik een vervanging zoeken.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Kon je ook. Zoete koek zeggen. Hoef je niet meteen Anouk te dissen. Dit doet me pijn.
Het is eigenlijk al over, wanneer ik je klap tegen je ogen,.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het spijt mij oprecht, voortaan zal ik een vervanging zoeken.
Tis je vergeven.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het spijt mij oprecht, voortaan zal ik een vervanging zoeken.
Hakunamatafaka die mag ik welquote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al over, wanneer ik je klap tegen je ogen,.
ik geef je zo'n blokhoofd dat je straks in legoland kan wonen
Lompehork staat nooit in het middelpunt van de aandacht, bij chicks gooit hij ook geen hoge ogen
Tis zielig geloof me, maar wanneer alles om hem draait...... dan heeft ie gezopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |