Hier ook, totale desinteressequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Meh. Mijn vrienden kijken alleen voetbal.
jammie, die 4 kippenquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:57 schreef Paxlie het volgende:
Morgenmiddag/avond gaan we het hier met 8 man kijken.
Ik grill 4 kippen, heb bier koud staan en verder patat + maismeuk.
Stuk leuker dan met een brakke harses om 3 uur in de nacht achter de pc.
Broertje en een andere gast train ik mee (kickboksen)quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Meh. Mijn vrienden kijken alleen voetbal.
Gegrillde kippen +1quote:
Mijn vrienden noemen het altijd minderwaardig KFCquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hier ook, totale desinteresse
We moeten eens een UFC meet houden
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:19 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Mijn vrienden noemen het altijd minderwaardig KFC
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:57 schreef Paxlie het volgende:
Morgenmiddag/avond gaan we het hier met 8 man kijken.
Ik grill 4 kippen, heb bier koud staan en verder patat + maismeuk.
Stuk leuker dan met een brakke harses om 3 uur in de nacht achter de pc.
Ed Loverrrrrrrrrrr!quote:
Same here... maar... mocht dit echt een keertje gebeuren in Noord Holland, laat het maar weten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik woon in NHquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Same here... maar... mocht dit echt een keertje gebeuren in Noord Holland, laat het maar weten.
Gruwelijk een keertje 's nachts met zn allen een ppv aanschaffen en van Pax' zn kippen genietenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
met onbekenden gaat er wel betaald worden voor het etenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gruwelijk een keertje 's nachts met zn allen een ppv aanschaffen en van Pax' zn kippen genieten
I'm in!
Ja tuurlijk, maar jij ben wel de griller natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
met onbekenden gaat er wel betaald worden voor het eten
Verder vind ik het best.
Huis is groot zat voor een man of 15 dus dat zal het probleem niet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |