Hopelijk krijgen we een nieuwequote:Op zondag 25 september 2011 03:26 schreef skudkind het volgende:
[..]
bij mij is die ook vastgelopen na Crocodile Dundee!
quote:
Buy itquote:Op zondag 25 september 2011 03:35 schreef roepdeman het volgende:
Nog een linkje aub mijne vliegt er nu uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit er een ronde naast![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het topic is nog niet vol, Taz zal ook wel denken van: Wat is hier aan de hand?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na, dat valt in principe wel tegen... (Maar ¤119,-)quote:Op zondag 25 september 2011 03:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon veel geld en koopt kwaliteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6/10 goed.
mmaplayground uitslagen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeg me idd af waarom het topic nog niet vol was
Dana over Koscheck vs. HughesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is trouwens up met deze headline:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of begrijp ik hem gewoon niet..
[ Bericht 11% gewijzigd door Tazmaniac op 25-09-2011 14:02:48 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Gister een parlay van 9 gehit1 euro -> 52,75.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 15:20 schreef Geo3kant het volgende:
Doe het dan goed en wed $100 dan was het nu leuk geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 15:20 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 15:29 schreef Fenomeno het volgende:
[..]Heel lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Post fight conf: http://uk.ufc.com/news/ufc-135-post-fight-press-conference![]()
Was helaas niet allemaal voor mijquote:Op zondag 25 september 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heel lekker!![]()
Post fight conf: http://uk.ufc.com/news/ufc-135-post-fight-press-conference![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 15:24 schreef Fokski het volgende:
[..]
Doe het dan goed en wed $100 dan was het nu leuk geweest.ik wacht nog altijd op je eerste semi intelligente en serieuze opmerking.
![]()
Ah, ik zag wel je post in WOS, niet zoveel succes gister. (kan het missen hebben ik snap die units nog altijd niet)quote:Op zondag 25 september 2011 15:34 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Was helaas niet allemaal voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: