SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op zondag 25 september 2011 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
"That was ALL THE WAY back in 2009!"
Niiiiice! M'dam toch?quote:
Lijkt mij alleen maar logisch dat er betaald gaat worden voor het eten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
met onbekenden gaat er wel betaald worden voor het eten
Verder vind ik het best.
Huis is groot zat voor een man of 15 dus dat zal het probleem niet zijn.
Correctquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 00:44 schreef Hooidraad het volgende:
Ik hoop dat Assunçaõ net zo pumped is als bij de weigh ins
[ Bericht 11% gewijzigd door slashdotter3 op 25-09-2011 01:57:16 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |