abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2011 @ 19:08:34 #276
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102269394
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Nirak het volgende:

[..]

Nog ff volhouden! Maar waarom ga je dan ook 5 uur lopen? Dat lukt mij al weken niet meer zonder dat ik verrek van de pijn.. Je moet het ook niet opzoeken he (eigenwijs ding)!
Ja dat stukje snapte ik ook niet helemaal :D
Maar Sandous, je bent er bijna. Nog eventjes op je tanden bijten en positief blijven. Bijna je beebje in handen O+

Luxaja, hopelijk zet het door...

oeke, dat zeef zijn herken ik :Y
Jammer dat je weer moest overgeven :{

Ons wiegje is zelfgemaakt en daardoor groter dan een standaard wieg. Ik heb er dus gewoon ledikantdekens en lakens in. In de kinderwagen een laken en een dekentje, maar ik heb ook wel eens een omslagdoek als dekentje gebruikt.
In Harry's bed ligt een matras, dan moltonhoeslaken en dan gewoon hoeslaken (afhankelijk van seizoen). In wiegje ligt een stuk schuimrubber, molton onderlegger, hoeslaken (afhankelijk van seizoen) en een hydrofiel luier op het hoofdeinde.
pi_102269961
Asinyur en Nirak hehe jullie hebben gelijk. Bedoelde was 5 uur buiten, maar heb veeeel gezeten, speeltuintjes, coffeecompany en broodje eten. Trams reden eerst niet, heb dus maar 3 haltes gelopen. Toen ze reden mocht ik er niet in. Zaten al veel kinderwagens in, tjah amsterdam.

Maar idd nog fftjes en de beeb is er <3

Susie: ik ga even jollein kijken. Zal zeker mooi zijn!
  donderdag 22 september 2011 @ 19:35:30 #278
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102270612
Volgens mij heeft NTS er ook een, maar dan andere kleur. Zijn maar 25 euro! ^O^
http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=2217&merk=3605
Plaatje copieren/plakken lukt niet....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102273327
Die heb ik ook in het turquoise! Lekker warm!

Thanx bitterend :*
pi_102274372
Die van jollein heb ik hier ook maar dan in aqua!
pi_102275399
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef Kyara het volgende:
Die heb ik ook in het turquoise! Lekker warm!

Thanx bitterend :*
\
Je bent very welkom! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102276079
Ik Vraag me af hoe het met scorp z'n vrouw is?

Verder ben ik kei goe bezig: waskamer grote opruim en schoonmaakbeurt aan t geven :)
Alle rekken, dozen en kratten eruit, alles poetsen en nu rustigaan terug aan t zetten.
2 zakken kleren voor in de kledingcontainer en nu ben ik moe en doet mn rug nog meer pijn :')
Maar t voelt goed :D

Morgen naar de gyn, dan ben ik op 1 dag na 36 weken. Iemand enig idee wanneer de inwendige onderzoeken komen?
Want dan moet ik nog eens wat extra aandacht besteden aan mn bikinilijn, en dat valt niet mee als je er niets meer van ziet :')
pi_102276233
Nirak *O* :D

ik vraag me af wanneer ik ook schoonmaak woede krijg...het is hier een bende :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102276306
De nesteldrang is hier nooit in gekickt hoor :N
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102276367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Nirak het volgende:
Ik Vraag me af hoe het met scorp z'n vrouw is?

Verder ben ik kei goe bezig: waskamer grote opruim en schoonmaakbeurt aan t geven :)
Alle rekken, dozen en kratten eruit, alles poetsen en nu rustigaan terug aan t zetten.
2 zakken kleren voor in de kledingcontainer en nu ben ik moe en doet mn rug nog meer pijn :')
Maar t voelt goed :D

Morgen naar de gyn, dan ben ik op 1 dag na 36 weken. Iemand enig idee wanneer de inwendige onderzoeken komen?
Want dan moet ik nog eens wat extra aandacht besteden aan mn bikinilijn, en dat valt niet mee als je er niets meer van ziet :')
Ik had pas inwendige onderzoeken toen ik aan het bevallen was.
*poef* nu is het weg
pi_102276386
sandous hopelijk begint het voor je afspraak om te strippen.

Kaarr nog altijd met baby. Mag nu ook komen hé.

Evenstar fijn dat je geen suiker hebt. En hopelijk geen opname.

Hier spijtig genoeg allés weer stil in buik. We wachten maar geduldig af. Moest wel eten traan weg pinken toen ik L en J ging halen op school. L haar gezicht sprak echt boekdelen. Ze was teleurgesteld mij aan de poort te zien.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  donderdag 22 september 2011 @ 21:29:49 #287
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102276557
Haha Nirak heel herkenbaar al dat gepoets en opgeruim. Ons appartement is nog nooit zo schoon en gestructureerd geweest.
En al weer 36 weken :D
Enne inwendige onderzoeken? :o Waarom is dat, ik wist helemaal niet dat die eraan zaten te komen tegen die tijd.
Ik dacht dat ze pas bij de bevalling eens gingen kijken of vlak ervoor

Ik heb het topic wel doorgelezen/bijgelezen maar pff veel om te reageren.
sproetje? als ik het goed heb , een goede echo ondanks de bloedingen. Weten ze ook waardoor dat komt?
Een nieuwe zwangere, gefeli *O*
Kleurdoos :{ wat een raar gewroet/gedoe van die artsen. Je gaat er toch vanuit dat ze weten wat ze doen.
Scorpio ik hoop dat de bbevalling van je vrouw snel begint, wie weet is ze al bezig :+
:* knuffels voor degene die moeten overgeven of ergens "pijntjes" hebben ;) en die ik vergeten ben
Meer kon ik niet onthouden :@
Rayen 2½ jaar!
pi_102276680
Nja, geen idee eigenlijk of t erbij hoort.. Daarom vraag ik ernaar. En ben zwanger dankzij IVF, dus ben eigenlijk gewend een kijkdoos te hebben ;)
  donderdag 22 september 2011 @ 21:39:32 #289
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102277086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef Nirak het volgende:
Nja, geen idee eigenlijk of t erbij hoort.. Daarom vraag ik ernaar. En ben zwanger dankzij IVF, dus ben eigenlijk gewend een kijkdoos te hebben ;)
Oh oops sorry, haha het is blijkbaar al te laat voor mij. Lees ik iets ga ik er gelijk vanuit dat ze gaan kijken :P
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 22 september 2011 @ 21:52:26 #290
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102277903
Nee joh, niemand gaat graven in je doos totdat je daadwerkelijk aan het bevallen bent :D
Maar je bikinilijn alvast bewerken kan geen kwaad natuurlijk. Je weet nooit wanneer de bevalling begint ;)

Nesteldrang (in de vorm van schoonmaken) is hier ook altijd weggebleven hoor, DML :D

Luxaja, jammer. Maar het duurt niet lang meer...
pi_102277988
Asy + DML fijn dat ik niet de enige ben hihi :D
pi_102278231
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef Asyniur het volgende:
Nee joh, niemand gaat graven in je doos totdat je daadwerkelijk aan het bevallen bent :D
Maar je bikinilijn alvast bewerken kan geen kwaad natuurlijk. Je weet nooit wanneer de bevalling begint ;)

Nesteldrang (in de vorm van schoonmaken) is hier ook altijd weggebleven hoor, DML :D

Luxaja, jammer. Maar het duurt niet lang meer...
Ik heb altijd al van die buien gehad, dus denk niet dat t perse nesteldrang is.. Had t voorheen altijd als ik ongesteld was, dus t is al best ff geleden :')

En dat bikinilijn bijwerken doe ik minimaal eens per week, maar nu vaker want ik wil geen harige doos bij mn bevalling :D
pi_102278612
Opruimwoede is hier vorige week binnengekomen. Vandaag het op een ma laatste vertrek in huis gedaan: de woonkamer. Alle kussens van de negenzits bank gehaald en weer in model gebracht, onder de bank gezogen en gedweild, al liggend op mijn zij en met een paar stukken duck-tape alle kattenharen uit de bekleding gehaald. Morgen het wandmeubel weghalen, doppen en opnieuw indelen en de trap soppen en dan zaterdag alleen nog maar de badkamer *O*

Het is hier nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest. Ik maak me nu trouwens wel druk over wat ik de resterende 10 weken van mn zwangerschap moet doen...
pi_102278795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef SummerBreeze het volgende:

Het is hier nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest. Ik maak me nu trouwens wel druk over wat ik de resterende 10 weken van mn zwangerschap moet doen...
Uhhh, bij mij langskomen en verder gaan met die schoonmaakwoede? :D
  donderdag 22 september 2011 @ 22:16:11 #295
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102279383
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:53 schreef bitterend het volgende:
Asy + DML fijn dat ik niet de enige ben hihi :D
hier nog een hoor... Of het moet nog komen??
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102279498
Ik wil nu wel poetsen, maar nu kan ik het niet :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102280003
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef Susie het volgende:

[..]

hier nog een hoor... Of het moet nog komen??
Wie weet DML zegt dat het bij haar nooit is gekomen :D

Arme vlindur :*
pi_102280694
Bij Rienk had ik er ook geen last van. Nu ook niet. Maar zelfs het standaard noodzakelijke is al te veel. Was vanavond de keuken aan het doen, aanrecht, kookplaat, u weet, maar ik zakte bijna door mn hoeven :o Ik herken het ook helemaal niet van de zwangerschap van Rienk. Zo raar, dat je benen/heupen gewoon dienst weigeren :X Dus heb alles afgeragd en ben op de bank geploft, Hopla voor Rienk aan zodat ik niks hoefde te doen en rusten maar. Na wat kraken en rusten ging het weer. Heel vreemd en eng -O-

Maar ach, ik rust nu wel goed uit :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102281372
Herkenbaar Vlindur: Ik lig nu in een warm bad met een krakende onderrug en vraag me af hoe ik er in godsnaam zometeen uit ga komen :')
pi_102281396
Nirak, zo hey jij bent bezig geweest vandaag! Was ook fanatiek een paar weken terug. Nu probeer ik alles bij te houden. Heb toen ook zakken aan kleding en onzin weggegooid.

Werd bijna een sport, zoveel dingen de deur uit.

Asinyur, gewoon bijhouden om de paar dagen. Je weet nooit wanneer ze willen ploegen daar onderin.

Luxaja, jammer dat t weer rustig is, maar kwestie van dagen (en dat zeg ik :o)

Vlindur, rustig aan! wat niet kan kan niet.. lekker je rust nemen hoor. Heb besloten morgen thuis te blijven en niks te doen behalve bankhangen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')