Ja dat stukje snapte ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nog ff volhouden! Maar waarom ga je dan ook 5 uur lopen? Dat lukt mij al weken niet meer zonder dat ik verrek van de pijn.. Je moet het ook niet opzoeken he (eigenwijs ding)!
\quote:Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef Kyara het volgende:
Die heb ik ook in het turquoise! Lekker warm!
Thanx bitterend
Ik had pas inwendige onderzoeken toen ik aan het bevallen was.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Nirak het volgende:
Ik Vraag me af hoe het met scorp z'n vrouw is?
Verder ben ik kei goe bezig: waskamer grote opruim en schoonmaakbeurt aan t geven![]()
Alle rekken, dozen en kratten eruit, alles poetsen en nu rustigaan terug aan t zetten.
2 zakken kleren voor in de kledingcontainer en nu ben ik moe en doet mn rug nog meer pijn
Maar t voelt goed
Morgen naar de gyn, dan ben ik op 1 dag na 36 weken. Iemand enig idee wanneer de inwendige onderzoeken komen?
Want dan moet ik nog eens wat extra aandacht besteden aan mn bikinilijn, en dat valt niet mee als je er niets meer van ziet
Oh oops sorry, haha het is blijkbaar al te laat voor mij. Lees ik iets ga ik er gelijk vanuit dat ze gaan kijkenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef Nirak het volgende:
Nja, geen idee eigenlijk of t erbij hoort.. Daarom vraag ik ernaar. En ben zwanger dankzij IVF, dus ben eigenlijk gewend een kijkdoos te hebben
Ik heb altijd al van die buien gehad, dus denk niet dat t perse nesteldrang is.. Had t voorheen altijd als ik ongesteld was, dus t is al best ff geledenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef Asyniur het volgende:
Nee joh, niemand gaat graven in je doos totdat je daadwerkelijk aan het bevallen bent
Maar je bikinilijn alvast bewerken kan geen kwaad natuurlijk. Je weet nooit wanneer de bevalling begint
Nesteldrang (in de vorm van schoonmaken) is hier ook altijd weggebleven hoor, DML
Luxaja, jammer. Maar het duurt niet lang meer...
Uhhh, bij mij langskomen en verder gaan met die schoonmaakwoede?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef SummerBreeze het volgende:
Het is hier nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest. Ik maak me nu trouwens wel druk over wat ik de resterende 10 weken van mn zwangerschap moet doen...
hier nog een hoor... Of het moet nog komen??quote:Op donderdag 22 september 2011 21:53 schreef bitterend het volgende:
Asy + DML fijn dat ik niet de enige ben hihi
Wie weet DML zegt dat het bij haar nooit is gekomenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef Susie het volgende:
[..]
hier nog een hoor... Of het moet nog komen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |