quote:
quote:
quote:
De ohohcherso-afzeikers zijn weer gearriveerd?quote:
Ik denk hetquote:Op woensdag 21 september 2011 00:06 schreef s0k het volgende:
Wat gebeurde er nou precies met die poot op starbeach? Die kreeg een emmer kots over zich heen?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:59 schreef Doodloper het volgende:
Ze zijn echt dik geworden allemaal
haha ben je dr eindelijk?quote:Op woensdag 21 september 2011 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
shitprogramma dit. Alleen maar volksvervuiling en een stukje meevoering voor het taalgebruik van de jongeren
kijk dan niet ofzo , of ga je ieder kut programma toch kijken en vervolgens op internet zeuren hoe kut je het betreffende programma wel niet vind.quote:Op woensdag 21 september 2011 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
shitprogramma dit. Alleen maar volksvervuiling en een stukje meevoering voor het taalgebruik van de jongeren
Ik had wel een bijdehante opmerking van Wyczynski verwacht, maar hij liet het een beetje over zich heen komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:23 schreef JiggyJ het volgende:
Prachtig programma...
grappig ook dat lelyke dikke wief dat tony er op wijst dat hij zelf een beetje dik is geworden .
hier had ie vantevoren geen rijmtje voor bedachtquote:Op woensdag 21 september 2011 16:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik had wel een bijdehante opmerking van Wyczynski verwacht, maar hij liet het een beetje over zich heen komen.
Ik wist niet eens dat ze weer bij elkaar warenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
Zo, ben benieuwd of Roos en Vincent uit elkaar gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |