Dat dergelijke mensen eens een gigantische realitycheck moeten krijgen. En een mega trap onder hun kont, gewoon omdat ze het verdienen met zulk gejank.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat dergelijke mensen eens een gigantische realitycheck moeten krijgen. En een mega trap onder hun kont, gewoon omdat ze het verdienen met zulk gejank.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat dergelijke mensen eens een gigantische realitycheck moeten krijgen. En een mega trap onder hun kont in hun ballen, gewoon omdat ze het verdienen met zulk gejank.
Naar mijn mening heb je met een huishouden "ruim onder modaal" ,en dus in aanmerking komend voor ongeveer alle toeslagen die er te bedenken zijn, een verkeerd beeld van het gewicht van je eigen belastingbijdrage.quote:
Dan nog 3200 euro netto is erg veel en moet je echt niet zeuren dat je niet rond komt hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens is 2 keer modaal niet 3700 netto. Vergeet niet dat je in een iets hogere belastingschijf komt bij bepaalde inkomens.
Maar goed, het is wel rond de 3200,-
Ja, ik zeg toch nergens dat dat niet veel is?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:54 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dan nog 3200 euro netto is erg veel en moet je echt niet zeuren dat je niet rond komt hoor.
genoeg gezinnen die het op veel minder netto moeten doen. 3200 euro vind ik eigenlijk nog een redelijk hoog bedrag hoor.
Dan kan je erg luxe doen volgens mij.
Als je twee inkomens hebt, elk ter hoogte van modaal kom je ergens tussen 3400 en 3600 netto uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens is 2 keer modaal niet 3700 netto. Vergeet niet dat je in een iets hogere belastingschijf komt bij bepaalde inkomens.
kloptquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch nergens dat dat niet veel is?
3178,38 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:57 schreef quo_ het volgende:
[..]
Als je twee inkomens hebt, elk ter hoogte van modaal kom je ergens tussen 3400 en 3600 netto uit.
Niet waar. Wij beiden 2 x modaal en komen netto boven de 4.000 uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |