abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_102200515
Heyz,

Ik kan s'nachts niet goed slapen omdat mijn bovenburen dan nogal actief zijn. Ik wil oordopjes die lang meegaan, dus dat ik niet om de haverklap nieuwe hoef te halen. Ik keek naar die dingen van Alpine. Zijn die een beetje goed? Is het het geld waard? Of kan ik beter andere oordopjes halen?

Tips zijn welkom :)

Glennz
pi_102200589
Ga eens langs bij beter horen of schoonenberg oid. Die kunnen je wel goed helpen
pi_102200728
JIJ kunt niet slapen door je bovenburen en gaat dus oordopjes kopen? Ga eerst eens bij ze lang om te vragen of het wat zachter kan.. :{
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:41:13 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_102200923
Volgens mij kun je ze dan het beste op maat laten maken.
pi_102200927
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
JIJ kunt niet slapen door je bovenburen en gaat dus oordopjes kopen? Ga eerst eens bij ze lang om te vragen of het wat zachter kan.. :{
Nja, ze kunnen er niet echt wat aan doen. Het is hier supergehorig en ik word wakker van de kleinste geluidjes.
pi_102200956
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Ga eens langs bij beter horen of schoonenberg oid. Die kunnen je wel goed helpen
Hmm.. goed idee. :)
pi_102200969
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef Glennz het volgende:

[..]

Nja, ze kunnen er niet echt wat aan doen. Het is hier supergehorig en ik word wakker van de kleinste geluidjes.
Ah ok. :)
pi_102201155
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef TNA het volgende:
Volgens mij kun je ze dan het beste op maat laten maken.
Dat is een duur grapje volgens mij. M'n broertje had laatst ook oordopjes op maat laten maken, dat had ie nodig voor z'n werk. Werd wel vergoed. Hij zei dat dat echt heel duur was als ie het zelf zou moeten betalen. Hoe duur weet ie niet precies.
pi_102201249
ik heb deze: http://shop.conrad.nl/ger(...)ordopjes/832223.html een doos met 200 paar voor 38 euro.
is ff investeren, maar je kunt voorlopig vooruit, en ze werken echt heel goed.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_102201305
De oordoppen die ik op maat heb laten maken waren ongeveer 130 euro. Deze waren echter speciaal voor muziek etc, dus met 'n beetje geluk vallen zo'n simpele oordoppen die jij nodig hebt wat goedkoper uit.

Maar het beste wat je kunt doen is inderdaad gewoon even langs een gehoorzaak gaan :) .
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:48:17 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_102201318
Ik ben altijd bang dat ik dan de rookmelders ook niet hoor :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:48:32 #12
351760 Adrenalini
Amazing Adrenalini Brothers
pi_102201339
Om mee te slapen kan je het beste gewoon naar de kruidvat of iets dergelijks gaan en daar goedkopen oordopjes halen. Die dure, speciaal op maar gemaakte laten namelijk best veel geluid door en die zitten een stuk minder tijdens het slapen (spreek uit ervaring).
pi_102201365
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef Mirjam het volgende:
ik heb deze: http://shop.conrad.nl/ger(...)ordopjes/832223.html een doos met 200 paar voor 38 euro.
is ff investeren, maar je kunt voorlopig vooruit, en ze werken echt heel goed.
Soortgelijke heb ik ook een paar keer gebruikt, het werkt op zich goed, maar ik heb ze snachts zeker 3x opnieuw in moeten omdat ik ze verloor.
pi_102201738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef Adrenalini het volgende:
Om mee te slapen kan je het beste gewoon naar de kruidvat of iets dergelijks gaan en daar goedkopen oordopjes halen. Die dure, speciaal op maar gemaakte laten namelijk best veel geluid door en die zitten een stuk minder tijdens het slapen (spreek uit ervaring).
Interessant. Ik heb m'n oordoppen ook af en toe in tijdens het slapen, maar als ik ze eenmaal in heb vergeet ik snel genoeg dat ze er in zitten.

Die ik heb zullen het geluid waarschijnlijk ook niet zo goed blokkeren als die normale goedkope oordoppen, maar dat komt er door dat ze het geluid moeten dempen zonder het te laten vervormen.
Als je simpele oordoppen laat maken met als enige doel het geluid blokkeren, dan verwacht ik zeker dat ze beter uit zullen vallen dan zo'n goedkope dingen, aangezien op maat gemaakte oordoppen het geheel toch beter afsluiten dan zo'n kleine tampons.

Dan blijft alleen de vraag over of ie er het geld voor over heeft :) .
pi_102201932
Ik zal morgen eens even informeren bij beter horen :)
Deze nacht moet ik het nog maar even doen met m'n cheap otalgan wasbolletjes. :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:59:42 #16
351760 Adrenalini
Amazing Adrenalini Brothers
pi_102201949
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:55 schreef Xylon het volgende:

[..]

Interessant. Ik heb m'n oordoppen ook af en toe in tijdens het slapen, maar als ik ze eenmaal in heb vergeet ik snel genoeg dat ze er in zitten.

Die ik heb zullen het geluid waarschijnlijk ook niet zo goed blokkeren als die normale goedkope oordoppen, maar dat komt er door dat ze het geluid moeten dempen zonder het te laten vervormen.
Als je simpele oordoppen laat maken met als enige doel het geluid blokkeren, dan verwacht ik zeker dat ze beter uit zullen vallen dan zo'n goedkope dingen, aangezien op maat gemaakte oordoppen het geheel toch beter afsluiten dan zo'n kleine tampons.

Dan blijft alleen de vraag over of ie er het geld voor over heeft :) .
Daarom raad ik TS aan om te starten met de goedkope oplossing :) Goed klein maken en een goed in je oren duwen en ze vallen er niet uit en je hoort zo goed als niks meer.
pi_102202150
Ik heb het met van die wegwerp dopjes geprobeerd, maar dat was 3x niks. Nu heb ik voor 130 euro op maat gemaakte en die doen het prima en van een eventueel brandalarm wordt je wel nog gewoon wakker ;).
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:26:59 #18
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_102203207
Ohropax.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_102203613
Haal de mijne bij de apotheek, in een felgekleurd doosje, staat moldex op.

Heb er al veel uitgeprobeerd maar deze werken t beste voor me. Blijven goed zitten, geven geen irritatie, dempen goed maar Sluiten niet compleet af. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_102210151
Ik gebruik al jaren de Alpine Sleepsoft dopjes (o.a. Kijkshop), naar tevredenheid. Slaap er prima mee en gaan tussen de 1 en 2 jaar mee (wel regelmatig reinigen).

Van de wekker word ik prima wakker, maar snurk/bonk geluiden filteren ze prima.
Na jaren kan ik nu niet eens meer zonder slapen... :z
'summer is a state of mind'
pi_102210455
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:05 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Ik gebruik al jaren de Alpine Sleepsoft dopjes (o.a. Kijkshop), naar tevredenheid. Slaap er prima mee en gaan tussen de 1 en 2 jaar mee (wel regelmatig reinigen).

Van de wekker word ik prima wakker, maar snurk/bonk geluiden filteren ze prima.
Na jaren kan ik nu niet eens meer zonder slapen... :z
ik heb ook last van mijn bovenburen, maar de Alpine slaap doppen helpen mij juist niet. Die dingen zijn gemaakt zodat je wakker wordt van wekker en huilende kinderen etc, terwijl huilende kinderen (van de bovenburen) juist onderdeel van het probleem zijn.

Beste werkt tot nu toe van die wasbolletjes gewoon te koop bij kruidvat
pi_102225207
Vanochtend toch maar de Alpine Sleep Soft gehaald. Voor een 10tje :)
Ze zijn makkelijk in te brengen en met dat bijbehorende plastic buisje kan ik ze er lekker diep in drukken. Vannacht maar eens even testen en morgen mijn mening posten :)
pi_102276154
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef Glennz het volgende:
Vanochtend toch maar de Alpine Sleep Soft gehaald. Voor een 10tje :)
Ze zijn makkelijk in te brengen en met dat bijbehorende plastic buisje kan ik ze er lekker diep in drukken. Vannacht maar eens even testen en morgen mijn mening posten :)
En hoe waren ze?
We fear that which we cannot see
pi_102276211
Ik heb die ook gehad, maar die waren veel te groot voor mijn oren :P. Ik heb formaat kinderoortjes.
pi_102277851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

En hoe waren ze?
Ik ga ze deze nacht voor het eerst testen. Sliep afgelopen nacht bij m'n girl. Vannacht worden ze getest, k verwacht wel dat het goed zal bevallen:)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')