abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102255305
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:45 schreef Blistering het volgende:
Ik vind het hele principe van ganken gewoon in en in triest. Laat elkaar lekker met rust, ik mind my own business, jij het jouwe.

Maar goed, ik neem WoW ook iets serieuzer dan de gemiddelde persoon van 12 omdat ik het al sinds de release speel.
Mja voor mensen die er zo over denken zijn er dus PvE servers :P.......
pi_102255319
Ach als je geganked word gewoon een andere alt gaan spelen. Zit zo'n idioot lekker te wachten :)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_102255324
Jammer genoeg speelt iedereen die ik ken op Auchindoun :7. PvE server is dus ook geen optie.

edit: Idd Boris.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_102255329
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Dit dus, ik ram gewoon iedereen die ik tegen kom. Ookal zijn ze level 12.
IK ben nog maar level 5 ;(
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_102255364
Low levels moet je gewoon een DoT geven en nonchalant weglopen :') ^O^
  donderdag 22 september 2011 @ 11:50:53 #156
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_102255368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

IK ben nog maar level 5 ;(
Ik zou je raken :o
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  donderdag 22 september 2011 @ 11:51:18 #157
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_102255381
Dude... serieus. In een ECHTE oorlog. :')

Het is WoW... geen echte oorlog... Zie je nu wat ik bedoel met "Get a life."

Anyways, ik vind PvP best leuk hoor, als ik in een BG zit. Niet als ik maar 30 minuten heb voor mijn dailies en een twaalfjarige dikke pukkelige nerd die geen leven heeft, mijn tijd zit te verspillen met ganken, zonder enig goede reden, behalve dan "For teh lulz."
pi_102255387
Oja gisteren een media center PC besteld, van het weekend hoop ik hem binnen te zetten en alles in elkaar zetten.

Draait WoW trouwens op Linux :D ?
Dan kan ik relax gamen op de TV :P
pi_102255415
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:51 schreef Silmarwen het volgende:

Anyways, ik vind PvP best leuk hoor, als ik in een BG zit. Niet als ik maar 30 minuten heb voor mijn dailies en een twaalfjarige dikke pukkelige nerd die geen leven heeft, mijn tijd zit te verspillen met ganken, zonder enig goede reden, behalve dan "For teh lulz."
Nja horde en alliance zijn in het spel toch vijanden :) ?
Als je koesie koesie met elkaar wil doen ga je maar naar een PVE server, vind ik :)
pi_102255421
quote:

Amen Sil.

Dat denk ik dan dus ook. Ongelooflijk dat mensen plezier putten uit het doelloos non-stop ganken van iemand die geen kans heeft. Dat soort gasten moeten IRL wel gepest worden ofzo :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2011 @ 11:52:21 #161
159966 lifeblind
pi_102255422
quote:
19s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja gisteren een media center PC besteld, van het weekend hoop ik hem binnen te zetten en alles in elkaar zetten.

Draait WoW trouwens op Linux :D ?
Dan kan ik relax gamen op de TV :P
Yup, ik heb 't op Ubuntu voor elkaar gekregen in ieder geval.
pi_102255453
quote:

WoW is "For teh lulz"... Het is een spel :')
pi_102255493
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:53 schreef TwyLight het volgende:

[..]

WoW is "For teh lulz"... Het is een spel :')
En ik vind het leuk om mensen te irriteren :)

En hoezo zou een GM hier iets tegen doen ?
Het is toch niet verboden lijkt mij :') ?
  donderdag 22 september 2011 @ 11:54:40 #164
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_102255505
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef Blistering het volgende:

[..]

Amen Sil.

Dat denk ik dan dus ook. Ongelooflijk dat mensen plezier putten uit het doelloos non-stop ganken van iemand die geen kans heeft. Dat soort gasten moeten IRL wel gepest worden ofzo :D
Ik word niet gepest ofzo maar het is gewoon grappig, vooral als mensen boos worden om dit. Ga anders gewoon verkleed als elfje RP spelen :P
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_102255541
Vind ik ook wel leuk ja, maar ik zou nooit iemand een uur lang corpse campen. Op Executus was kende iedereen mij in trade omdat ik zo'n troll was :')
pi_102255584
quote:
19s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

En ik vind het leuk om mensen te irriteren :)

En hoezo zou een GM hier iets tegen doen ?
Het is toch niet verboden lijkt mij :') ?
Het is niet netjes, aardig en vriendelijk :)
pi_102255616
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het is niet netjes, aardig en vriendelijk :)
Ga dan Hello Kitty world spelen ofzo :')
pi_102255675
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ga je enkel poep blijven praten? Want zulke opmerkingen slaan kant noch wal. Kom met concrete argumenten waarom het verantwoord is iemand een half uur lang non-stop te ganken. Dus killen, speler laten ressen, gelijk weer sappen & killen, rinse & repeat. Wat is daar ''leuk'', ''aardig'' of ''vriendelijk'' aan?
  donderdag 22 september 2011 @ 12:02:24 #169
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_102255758
WoW vind ik niet gewoon een spel. Tetris op Facebook is een spel. Tis mijn hobby en daar steek ik tijd en geld in. Het is toch ook niet jolig als iemand weken werkt aan een modelvliegtuigje en jij even voor de lulz een propellor eraf jenst?

Ik vind het ook niet grappig moedwillig een half uur te zitten neten omdat jij dat zo leuk vindt. Ik vind dat moedwillig treiteren. Zoals een kindje steeds maar uitlachen om rood haar "WANT HIJ REAGEERT ZO LEUK!!! KIJK NOU HIJ MOET HUILEN AHAHAHAHA!" Dat is toch triest? Ik haal daar geen lol uit.

In BG's vind ik het geoorloofd, is een korte periode, met gelijke kansen en dan sta ik ook wel eens op een graveyard iedereen neer te maaien. Maar dat is wel 10 vs 10 met hetzelfde lvl.

Maar goed, ik speel op een PVE-RP server om die reden. Weinig mensen onder de 18, best wat serieuze raiding guilds, en RP bestaat niet op WoW.
pi_102255766
quote:
18s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:59 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ga je enkel poep blijven praten? Want zulke opmerkingen slaan kant noch wal. Kom met concrete argumenten waarom het verantwoord is iemand een half uur lang non-stop te ganken. Dus killen, speler laten ressen, gelijk weer sappen & killen, rinse & repeat. Wat is daar ''leuk'', ''aardig'' of ''vriendelijk'' aan?
Als je de rest van mijn posts leest zul je zien dat ik dat ook niet normaal vind, omdat dat gewoon griefing is maar een pvp server is een pvp server en daar is het gewoon toegestaan om de tegenstander in de rug te steken "for teh lulz". En dat kan je 1, 2 of 3 keer doen en dan is het ook wel weer leuk geweest. als je daar een uur voor uittrekt is dat niet meer normaal nee maar je moet ook niet huilen als je gedood wordt een paar keer op een pvp server
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 september 2011 @ 12:03:58 #171
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_102255800
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Trolololol
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_102255820
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:02 schreef Silmarwen het volgende:
WoW vind ik niet gewoon een spel. Tetris op Facebook is een spel. Tis mijn hobby en daar steek ik tijd en geld in. Het is toch ook niet jolig als iemand weken werkt aan een modelvliegtuigje en jij even voor de lulz een propellor eraf jenst?

Ik vind het ook niet grappig moedwillig een half uur te zitten neten omdat jij dat zo leuk vindt. Ik vind dat moedwillig treiteren. Zoals een kindje steeds maar uitlachen om rood haar "WANT HIJ REAGEERT ZO LEUK!!! KIJK NOU HIJ MOET HUILEN AHAHAHAHA!" Dat is toch triest? Ik haal daar geen lol uit.

In BG's vind ik het geoorloofd, is een korte periode, met gelijke kansen en dan sta ik ook wel eens op een graveyard iedereen neer te maaien. Maar dat is wel 10 vs 10 met hetzelfde lvl.

Maar goed, ik speel op een PVE-RP server om die reden. Weinig mensen onder de 18, best wat serieuze raiding guilds, en RP bestaat niet op WoW.
Op een PvE-RP server kan dat dus ook niet, daar is die server voor. Heel veel mensen vinden het wél leuk om de tegenstander aan te kunnen vallen zonder dat hij dat "aan" moet zetten en spelen dus op een PvP server.
pi_102255837
:')
Krijgen we deze discussie weer.
Als je een alt speelt op Auch en je wordt geganked, gewoon even roepen. Wubdor is mijn 85 Rogue.
pi_102255846
quote:
9s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Trolololol
Niks trollen aan, als je omhoog scrolld ben ik het gewoon eens met Blistering dat hij daar een ticket voor aan kan maken, maar ik vind niet dat je moet huilen als je een keerof twee dood gemaakt wordt door de tegenstander.
pi_102255866
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:05 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Niks trollen aan, als je omhoog scrolld ben ik het gewoon eens met Blistering dat hij daar een ticket voor aan kan maken, maar ik vind niet dat je moet huilen als je een keerof twee dood gemaakt wordt door de tegenstander.