quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Zo ik ben ook weer bij, voor nu![]()
Arme Babs, Henry moet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat hij haar wil en niet Vienna.
Maar hij schaamt zich nog teveel denk ik.
En dat Katie zich er telkens mee bemoeit maakt het al niet veel beter![]()
Vroeger vond ik haar leuk, zeker in combinatie met Simon, maar ze hebben er echt een enorme bemoeizieke taart van gemaakt, vreselijk.
Em dat gesjouw met ElizaIn bed, uit bed, in bed, weer eruit etc, arm kind
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Zo ik ben ook weer bij, voor nu![]()
Arme Babs, Henry moet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat hij haar wil en niet Vienna.
Maar hij schaamt zich nog teveel denk ik.
En dat Katie zich er telkens mee bemoeit maakt het al niet veel beter![]()
Vroeger vond ik haar leuk, zeker in combinatie met Simon, maar ze hebben er echt een enorme bemoeizieke taart van gemaakt, vreselijk.
Em dat gesjouw met ElizaIn bed, uit bed, in bed, weer eruit etc, arm kind
lekker op dreef jij!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:22 schreef sjampoeh het volgende:
Ik loop 6 afleveringen voor dus... Het wordt echt weer leukkkkk
haha! heb je pm ontvangen hoor, je hebt 1 terug!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef sjampoeh het volgende:
yeah, wanna ? Ik ben nu de 7e aan het kijkenBen ziek dus alle tijd, alleen jammer dat je maar 1,5 afl per keer kan kijken via megavideo
nog meer foto's toegevoegd Eric Sheffer Stevensquote:Op woensdag 21 september 2011 11:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, je kunt in de OP misschien waarschuwen, en je waarschuwt hier!
Het is geen ATWT topic!!!
Voor het eerst in tijden dat ik Barbara zo verdrietig zag. Ze mag ook wel wat geluk na die 2 kwallen van James en Craig. Schijnbaar durven de schrijvers Henry en Babs toch niet echt met elkaar te koppelen en dat is jammerquote:Op woensdag 21 september 2011 09:11 schreef Miam het volgende:
Overigens mag wel even gezegd worden dat ik Babs weergaloos vond gisteravond!
ben ik helemaal met je eens. jammer.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Voor het eerst in tijden dat ik Barbara zo verdrietig zag. Ze mag ook wel wat geluk na die 2 kwallen van James en Craig. Schijnbaar durven de schrijvers Henry en Babs toch niet echt met elkaar te koppelen en dat is jammer
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
ze sterven straks beide aan bedorven Marshmallow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |