quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
Ik kijk ondertussen de 8e aflevering vanaf waar jullie naar kijken. Hoezo verslaafd![]()
![]()
Veul Reid en luke
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat belooft al de beste aflevering te worden van de afgelopen tijd.
Geen Janet, geen Jack, geen Katie, geen Chris en hopelijk geen Noah.
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat belooft al de beste aflevering te worden van de afgelopen tijd.
Geen Janet, geen Jack, geen Katie, geen Chris en hopelijk geen Noah.
ik vind m ook behoorlijk erotisch geladen! zal m`n pa leuk vinden enzo.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Weer die licht erotische reclame van Hunkemöller. Al die puberjochies natuurlijk kwijlend voor de tv.
gemist, komtie straks nog een keer?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Weer die licht erotische reclame van Hunkemöller. Al die puberjochies natuurlijk kwijlend voor de tv.
Hij komt regelmatig voorbij op RTL8.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
gemist, komtie straks nog een keer?
nee, die is altijd op summer campquote:Op woensdag 21 september 2011 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
emily mot niet zeuren. ze heeft een zoon ergens op een school.
ojaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
nee, die is altijd op summer camp
Ja kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Daniel zit toch op een kostschool? Net als JJ.
ja dat is ook zo'n mooie manier om die kinderen weg te sturen en ze praten er ook noooooit overquote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Daniel zit toch op een kostschool? Net als JJ.
Jup. "Holden" werd begraven en JJ kwam niet eens terug naar Oakdale voor de begrafenis.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat is ook zo'n mooie manier om die kinderen weg te sturen en ze praten er ook noooooit over
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef alors het volgende:
wtf is dat voor materiaal, wat een teringherrie maakt dat dekbed!!
ik kijk daar niet eens naar, tenminste ik probeer het, ondertiteling ga je altijd automatisch lezen, ook al was het chineesquote:
Wel een stuk beter dan bij de meeste soaps.quote:
passen nu wel goed bij zn neusquote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel een stuk beter dan bij de meeste soaps.
Dat kapsel van Paul staat niet bij hem. Zijn oren lijken zo heel groot.
Reid weet het nu ookquote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Miam het volgende:
Ik heb het nooit geweten, maar Luke heeft een killerbody!kudosssss
dit worden mooie tijden, beloof ik jequote:
je hoeft mij niets te beloven, ik heb alles al gezienquote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Miam het volgende:
[..]
dit worden mooie tijden, beloof ik je
is geen straf met zulks!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
je hoeft mij niets te beloven, ik heb alles al gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |