Shannon? Doris? Rosalind? Suzanne? Mary? Lilith?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:19 schreef sjampoeh het volgende:
En kennen we Duncan nog ? In die kasteel of wat was het. Dat vond ik ook zo'n leuke verhaallijn met die vrouw, kan niet op haar naam komen
Shannon !quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Shannon? Doris? Rosalind? Suzanne? Mary? Lilith?
Inderdaad. Ik ben blij dat ik geen grote tv heb ...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
Chris voegt ook niks toe, helemaal met deze vent
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Katie wat een verschrikkelijke bemoeial en een kreng en een kutpersonage.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik haat katie meer dan Vquote:
Ze is zoo leuk en knapquote:
Neee vond haar altijd al niks aan, zo overdrevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is zoo leuk en knap![]()
maar de schrijvers maken haar nu heel erg bezitterig, zo was ze helemaal niet...
Ik had wel meer gedaan ...quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh vind het wel zielig voor Barbara. En geez als iemand me zo met mijn liefdesleven bemoeide als katie deed had ik d'r echt bitchslap gegeven
Ik ook. Ik vind hem echt afstotelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef alors het volgende:
Chris![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
word onpasselijk van zijn harses
Emily ? neuh geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had wel meer gedaan ...
Zelfs een miljoen kotssmileys zijn nog niet genoeg om mijn haat voor Katie uit te drukken.![]()
Arme Emily.
Volledig mee eensquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 09:11 schreef Miam het volgende:
Overigens mag wel even gezegd worden dat ik Babs weergaloos vond gisteravond!
Jaaa!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja ik vond het ook zielig!
Hoe zit het trouwens met die update in het Reid-topic???![]()
![]()
![]()
ach, je moet er van houden joh, dat is voor een ieder weer persoonlijk. (gelukkig)quote:Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef KWAKje het volgende:
ik word niet warm of koud van Reid. ik zie niet wat velen hier wel (in hem) zien![]()
ik zie wel dat Katie steeds van die leuke oorbellen draagt
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Miam het volgende:
Voor alle Reid fans! Eric Sheffer Stevens topic bevat nieuwe foto'senjoyyyyy
quote:
Wat mij betreft wel, je kunt in de OP misschien waarschuwen, en je waarschuwt hier!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef Miam het volgende:
[..]zijn nog niet alle foto's overigens, heb er wel meer, maar die bevatten spoilers.
weet niet of het handig is die te posten
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, je kunt in de OP misschien waarschuwen, en je waarschuwt hier!
Het is geen ATWT topic!!!
Is er ook een Simon-verlekker-topic ?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja is ook zo.ik ga vanavond meer foto's posten want moet zo weg.
wohoooo
nee! maar die mag je aanmaken want Simon is alsoquote:Op woensdag 21 september 2011 13:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Is er ook een Simon-verlekker-topic ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:53 schreef Miam het volgende:
[..]
nee! maar die mag je aanmaken want Simon is also![]()
jammer dat ie weg is ey.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Zo ik ben ook weer bij, voor nu![]()
Arme Babs, Henry moet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat hij haar wil en niet Vienna.
Maar hij schaamt zich nog teveel denk ik.
En dat Katie zich er telkens mee bemoeit maakt het al niet veel beter![]()
Vroeger vond ik haar leuk, zeker in combinatie met Simon, maar ze hebben er echt een enorme bemoeizieke taart van gemaakt, vreselijk.
Em dat gesjouw met ElizaIn bed, uit bed, in bed, weer eruit etc, arm kind
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Zo ik ben ook weer bij, voor nu![]()
Arme Babs, Henry moet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat hij haar wil en niet Vienna.
Maar hij schaamt zich nog teveel denk ik.
En dat Katie zich er telkens mee bemoeit maakt het al niet veel beter![]()
Vroeger vond ik haar leuk, zeker in combinatie met Simon, maar ze hebben er echt een enorme bemoeizieke taart van gemaakt, vreselijk.
Em dat gesjouw met ElizaIn bed, uit bed, in bed, weer eruit etc, arm kind
lekker op dreef jij!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:22 schreef sjampoeh het volgende:
Ik loop 6 afleveringen voor dus... Het wordt echt weer leukkkkk
haha! heb je pm ontvangen hoor, je hebt 1 terug!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef sjampoeh het volgende:
yeah, wanna ? Ik ben nu de 7e aan het kijkenBen ziek dus alle tijd, alleen jammer dat je maar 1,5 afl per keer kan kijken via megavideo
nog meer foto's toegevoegd Eric Sheffer Stevensquote:Op woensdag 21 september 2011 11:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, je kunt in de OP misschien waarschuwen, en je waarschuwt hier!
Het is geen ATWT topic!!!
Voor het eerst in tijden dat ik Barbara zo verdrietig zag. Ze mag ook wel wat geluk na die 2 kwallen van James en Craig. Schijnbaar durven de schrijvers Henry en Babs toch niet echt met elkaar te koppelen en dat is jammerquote:Op woensdag 21 september 2011 09:11 schreef Miam het volgende:
Overigens mag wel even gezegd worden dat ik Babs weergaloos vond gisteravond!
ben ik helemaal met je eens. jammer.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Voor het eerst in tijden dat ik Barbara zo verdrietig zag. Ze mag ook wel wat geluk na die 2 kwallen van James en Craig. Schijnbaar durven de schrijvers Henry en Babs toch niet echt met elkaar te koppelen en dat is jammer
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
ze sterven straks beide aan bedorven Marshmallow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |