Oh jezus. Ik was 14 in '99. Toen vond ik mensen van jouw leeftijd enorm oud.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:17 schreef MissMSX het volgende:
Ik had er een in '99. Toen was ik 22
Als ze je nummer niet zijn kwijtgeraakt omdat ze hun telefoon van toen ze 13 waren inmiddels niet allang verschwunden hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:16 schreef Tegan het volgende:
Maar mijn nummer van toen ik 13 was heb ik nog. Ik vind het een mooie gedachte dat mijn 13jarige vriendjes van toen me nu nog kunnen bellen.Voor de basisschool reunie over twintig jaar ofzo
.
Klopt. Iedereen die ieder jaar van nummer wisseltquote:Op woensdag 21 september 2011 11:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ze je nummer niet zijn kwijtgeraakt omdat ze hun telefoon van toen ze 13 waren inmiddels niet allang verschwunden hebben.
Dan zijn ze je al vergeten. Dat deze me na dag 1 al!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:16 schreef Tegan het volgende:
Maar mijn nummer van toen ik 13 was heb ik nog. Ik vind het een mooie gedachte dat mijn 13jarige vriendjes van toen me nu nog kunnen bellen.Voor de basisschool reunie over twintig jaar ofzo
.
Broekie.quote:
Ik ookquote:
LEUGENS!quote:
Detailsquote:Op woensdag 21 september 2011 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die. na een jaar al stuk en netjes een nieuwe gekregen van HTC. Goed spul
Wat?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zijn ze je al vergeten. Dat deze me na dag 1 al!
Jah, best maf. Eigenlijk. Vier jaar is niks.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent echt een hele hoop stappen verder voor maar vier jaar verschil.
Kut, eeuwtje vergist.quote:
Autocorrectquote:
Ik heb geen haastquote:Op woensdag 21 september 2011 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, het komt zoals het komt. 6 jaar terug had ik nog niet eens een relatie.
Idd.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jah, best maf. Eigenlijk. Vier jaar is niks.
Mij vergeten doe je niet snelquote:Op woensdag 21 september 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
AutocorrectIk weet meteen weer waarom ik hiervoor geen mobiel had
Kutsoftware
"Dat deden ze bij mij na dag 1 al"
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang JIJ maar gelukkig bent op deze manier. Daar hoeft niemand over te oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |