Moet je een land kiezen waar dat nog niet mogelijk is. En dan later aanpassen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig IMAP
En Google isomdat tegenwoordig verificatie vie mobiele teefoon bij aanmaak van nieuw emailadres.
Oh echt? Geen last van gehad. Sinds wanneer?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig IMAP
En Google isomdat tegenwoordig verificatie via mobiele telefoon bij aanmaak van nieuw emailadres.
Ze kunnen nu al dequote:Op woensdag 21 september 2011 11:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet je een land kiezen waar dat nog niet mogelijk is. En dan later aanpassen.
Zijn de eindelijk over naar IMAP? Dat werd wel eens tijd na 20 jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig IMAP
En Google isomdat tegenwoordig verificatie vie mobiele teefoon bij aanmaak van nieuw emailadres.
Geen idee, maar i bedenk me nu wel dat ik al een paar maanden irritante schermen te zien krijg als ik uitgelogd ben geweest en weer inlog.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh echt? Geen last van gehad. Sinds wanneer?
Mijn telefoonnumer gaat ze geen zak aanquote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zijn de eindelijk over naar IMAP? Dat werd wel eens tijd na 20 jaar
Ik vind die telefoon verificatie eigenlijk wel prima. Hadden ze eerder moeten doen. Maar Google begint mij wel steeds meer 'tegen te staan'. Het lijkt net alsof er niets vernieuwends meer vandaan komt itt een aantal jaar terug. Ze beginnen een beetje op Microsoft te lijken met copy & paste gedrag
.
die was tofquote:Op woensdag 21 september 2011 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook zoiets. In ieder geval sinds de Hi Swing 200. Dus dat is al even geleden.
quote:
dat is mooi! Kan je dan even langs komen? Ben me brood vergetenquote:Op woensdag 21 september 2011 10:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alles prima hoor. Enne, nee bedankt! Ik heb een rugzak vol eten bij me.
Al 12 jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 10:53 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al negen jaar hetzelfde nummer.
Ik kreeg netjes bericht over Deliciousquote:Op woensdag 21 september 2011 11:06 schreef Tegan het volgende:
Yahoo heeft in de afgelopen jaren tientallen subsites opgedoekt, meeste zonder reden/aankondiging.
Nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:06 schreef ook_gek het volgende:
dat is mooi! Kan je dan even langs komen? Ben me brood vergeten
Ik had al vroeg een goede smaak.quote:
Moet je nagaan, ik was 18quote:Op woensdag 21 september 2011 11:08 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg een telefoon op mijn 13e verjaardag. Eerste drie jaar nauwelijks gebruikt.
Ik moest er een want mijn zussen hadden hem ook dat jaar gehad. Zij waren alleen al 15 en 17 oidquote:
Mijn zus had er ook eentje gekocht, zij was toen 22.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moest er een want mijn zussen hadden hem ook dat jaar gehad. Zij waren alleen al 15 en 17.
Ik heb het over 2002. Jij?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus had er ook eentje gekocht, zij was toen 22.
Generatiekloof
Ja, die. na een jaar al stuk en netjes een nieuwe gekregen van HTC. Goed spulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |