quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
respect. Maar ik zou de mepper pakken. Durf anders niets
Waardoor dan? Ze bijten niet, ze steken niet, ze brengen geen enge ziektes over...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet. Heb het ooit eens met de stofzuiger gedaan en deze de hele avond/nacht aan laten staan. Ik ben echt doodsbang van die dingen
alleen al hoe ze eruit zien, die krengenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
TT
[..]
[..]
Waardoor dan? Ze bijten niet, ze steken niet, ze brengen geen enge ziektes over...
http://www.hulpbijangst.nl/viewtopic.php?f=8&t=80quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
alleen al hoe ze eruit zien, die krengen
gewoon eng, akelig, alles. En ik weet ook dat ik honderdduizenden keren groter ben en dus sterker en alles, en ik weet ook wel dat ze niks terugdoen, het is gewoon een fobie
Ze zijn gewoon eng, en zo snelquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
TT
[..]
[..]
Waardoor dan? Ze bijten niet, ze steken niet, ze brengen geen enge ziektes over...
Je hebt groot gelijk, Je moet jezelf af en toe verwennenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
Zo boeken besteld, naast de snijtechnieken ook maar mijzelf trakteren op het boek van Cees Holtkamp
Ze maken hele mooie webben, en vangen daarin ander vervelend vlieggediertequote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, Je moet jezelf af en toe verwennen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Kon niet uitblijven natuurlijk
quote:
dat moet je niet zo doen, dat werkt namelijk nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik probeer jullie over je fobie heen te helpen
Heb er nu lieve spinnetjes van gemaakt (zie boven)quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat moet je niet zo doen, dat werkt namelijk niet![]()
Het heeft met de vorm van die beesten te maken, gewoon hoe ze eruit zien. Mark heeft ooit eens een vogelspin vastgehouden, ik werd er gewoon naar van en moest ervan hyperventileren.
Zelfs van namaakspinnen krijg ik de kriebels. Moeten ze me ook nooit mee komen klieren, degene die dat doet krijgt dan echt een wats van me, word ik aggressief van
leuk voor hen, maar als ik weet dat iemand zo'n ding in huis heeft, komen ze maar bij mij op visite, ik ga er niet heenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb er nu lieve spinnetjes van gemaakt (zie boven)![]()
Vogelspinnen kriebelen leuk, de pleegzoon van mijn broer heeft er een paar
Beestjes zitten gewoon in een bak hoor. Lopen niet los door het huis.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leuk voor hen, maar als ik weet dat iemand zo'n ding in huis heeft, komen ze maar bij mij op visite, ik ga er niet heen
Zo zit het bij mij ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat moet je niet zo doen, dat werkt namelijk niet![]()
Het heeft met de vorm van die beesten te maken, gewoon hoe ze eruit zien. Mark heeft ooit eens een vogelspin vastgehouden, ik werd er gewoon naar van en moest ervan hyperventileren.
Zelfs van namaakspinnen krijg ik de kriebels. Moeten ze me ook nooit mee komen klieren, degene die dat doet krijgt dan echt een wats van me, word ik aggressief van
da's leuk dan, maar niet bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beestjes zitten gewoon in een bak hoor. Lopen niet los door het huis.
Oh, maar dat was nog een gevaarlijke actie ook. Je had zo kunnen schrikken dat je van het trapje was gevallen en weet niet wat kunnen breken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zo zit het bij mij ook.
Mijn zus is wel eens een pak slaag misgelopen. Ik heb een smalle kelder waar ik niet kan draaien, moet dus achteruit terug de trap op. Ging wat uit de kelder pakken, dacht gewoon even niet aan spinnen. staat mijn zus boven aan het trapje en kriebelt heel zacht over mijn rug. Ik rilde en schrok me kapot. Was laaiend op haar, zij lachte zich kapot. Als ik op dat trapje uit had kunnen halen, dan had ze er één gehad
Ik ook niet .Snap die mensen ook niet die destijds in dat programma van Rolf? voor duizend gulden/euro? zogenaamd hun angst aangingenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leuk voor hen, maar als ik weet dat iemand zo'n ding in huis heeft, komen ze maar bij mij op visite, ik ga er niet heen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's leuk dan, maar niet bij mij in de buurt
Mijn duitse ex-zwager dacht eens leuk te zijn. Ik moest zijn baby-dochtertje een schone luier aan gaan trekken, had hij zo'n grote zwarte namaakspin in haar rompertje gestopt.
Gelukkig stond Mark vlak bij me, ik zou het kind gewoon op de grond hebben laten vallen cq gegooid van de schrik/angst
Zij dacht dat ze leuk was, verschil van humor. Mijn man doet het ook hoor, mij bang maken met spinnen en muizen, trouwens mijn zoons helpen hem daar wel mee. En lol dat ze dan hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar dat was nog een gevaarlijke actie ook. Je had zo kunnen schrikken dat je van het trapje was gevallen en weet niet wat kunnen breken.
Dat vind ik echt flauwe grappen, zal ik niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |