Wtfquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Zout snuiven, tequila drinken en dan de citroen uitpersen in je oog.
Totaan het zout snuiven kan ik nog wel mee denk ik, maar citroen in je ogenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef utopie het volgende:
[..]
Tequila oke... maar zout snuiven en citroen in je ogen uitpersen.wuuut
Het is best wel iets wat je moet doorstaan ja. Ze zeiden dat ik het niet zou durven en toen deed ik het maar. Maar ik weet niet of ik het nog een keer zou doen.quote:
Gaat je hele neus niet naar de tering voor de komende 2/3 uren nadat je zout hebt lopen snuivenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is best wel iets wat je moet doorstaan ja. Ze zeiden dat ik het niet zou durven en toen deed ik het maar. Maar ik weet niet of ik het nog een keer zou doen.
Amy Winehouse.quote:
Dat valt op zich nog wel mee, je hebt best wel even last van je ogen maar dat trekt ook best snel weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef utopie het volgende:
[..]
Gaat je hele neus niet naar de tering voor de komende 2/3 uren nadat je zout hebt lopen snuiven?
Maar waar is dat zout snuiven en citroen leegknijpen in je oog goed voorquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog wel mee, je hebt best wel even last van je ogen maar dat trekt ook best snel weg.
Toen ik het deed riepen mensen om me heen "Bluf! Bluf!", dus dat is ongeveer het doel ervan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Maar waar is dat zout snuiven en citroen leegknijpen in je oog goed voor?
Het gaat toch om de tequila ?
Zout snuiven is niet echt zo erg, probeer maar is wasabi of peper (filmpjes op internetz vooral wasabi)quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Maar waar is dat zout snuiven en citroen leegknijpen in je oog goed voor?
Het gaat toch om de tequila ?
quote:
Gewoon vodka in je oog?quote:
Jep. Al eens gedaan. Werkt goed.quote:
Zout snuiven in ene neusgat, tequilla in ander, citroen in beide ogen, dan hoofd op tafel rammenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef juxtaposition het volgende:
Is het niet: tequilla snuiven, citroensap drinken en zout in je oog gieten?
AUch, wordt je wel wakker vanquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jep. Al eens gedaan. Werkt goed.
Ja, 1 keer. Is niet leuk en doe het ook nooit meer. Je zit de rest van de avond te kutten met je neus, je ene oog is helemaal rood en tranerig en alles wat je daarna drinkt smaakt naar tequila omdat je geen citroen hebt genomen. En tequila is gewoon ranzig zonder citroen.quote:
Dat ookquote:
Zout in je ogen lijkt me toch wat suïcidaler eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Zout snuiven in ene neusgat, tequilla in ander, citroen in beide ogen, dan hoofd op tafel rammen
Zoals al eerder gezegd, nee maar denk tomatensap nog ergerquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Zout in je ogen lijkt me toch wat suïcidaler eigenlijk.
het is toch gewoon zout snuiven, shotje tequila achterover klappen en citroen in 1 oog uitpersenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Zout snuiven in ene neusgat, tequilla in ander, citroen in beide ogen, dan hoofd op tafel rammen
Werkt dat echt goed? Gewoon shotglaasje met wodka op je oog zetten en oog open houden?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:31 schreef utopie het volgende:
[..]
het is toch gewoon zout snuiven, shotje tequila achterover klappen en citroen in 1 oog uitpersen?
Hoezo werkt goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon fles even op z'n kopquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:31 schreef dakraam het volgende:
[..]
Werkt dat echt goed? Gewoon shotglaasje met wodka op je oog zetten en oog open houden?
Nou, schenk maar eens een halve fles champagne vaginaal aan een dame, die is zo zat als iets. Geen volle fles (kan dodelijk zijn), dit omdat het direct in het bloed op wordt genomen via de vagina wandenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:32 schreef utopie het volgende:
[..]
Hoezo werkt goed? Wat werkt goed dan ? Je word er vast niet meer aangeschoten van
?
Hoofd op tafel rammen hoort er ook bij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jägermeister rechtstreeks in je slagader.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:38 schreef smegmanus het volgende:
Ik drink mijn jägermeister ook intraveneus.
Voor t stappen hang ik mezelf ook altijd aan een infuusje schrobbeler.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef dakraam het volgende:
[..]
Jägermeister rechtstreeks in je slagader.
Dat of spuit absintquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef Daaps het volgende:
[..]
Voor t stappen hang ik mezelf ook altijd aan een infuusje schrobbeler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat of spuit absint
Is verboden.Absint is inmiddels niet meer verbodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Het is toch weer terug wel verboden? ik weet dat het een tijdje van de opium lijst is gehaald (ja daar staat hij bij, drugsquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Absint is inmiddels niet meer verboden
Nee, sinds 2005 al niet meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het is toch weer terug wel verboden? ik weet dat het een tijdje van de opium lijst is gehaald (ja daar staat hij bij, drugs) Kan da tik me vergis!
En stroh 80. puur. (je hebt ook 90 trouwens) maar heeft niet het zelfde (trip) effect als Absint.
Dat is mij ook vreemd, volgens mij is dat maar onzin.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Juminelle het volgende:
Tequila suicide valt best mee op zich. Al is je oog wel fucked up de rest van de avond.
Dat van je hoofd op de tafel rammen heb ik echt nog nooit van gehoord, en dus ook niet gedaan.
Nee kijk maar naar die rus die doet het ook. En het kan zijn dat het een " bazen" toevoeging is!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is mij ook vreemd, volgens mij is dat maar onzin.
Ah geweldig! dankjewel, weet ik dat ook weer. Oh, dacht me goed voor de geest te kunnen halen die 90 op de fles, is dus 80. Wat zuigt mijn fotogeheugen weerquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, sinds 2005 al niet meer.
En Stroh 90 bestaat niet. Van Stroh 80 ga je sowieso niet trippen. Eerder dood.
Bij mij bleef er ook nog een hoop zout in mijn neus zitten. Maar volgens mij ben ik de enige als ik hier zo lees.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Juminelle het volgende:
Tequila suicide valt best mee op zich. Al is je oog wel fucked up de rest van de avond.
Dat van je hoofd op de tafel rammen heb ik echt nog nooit van gehoord, en dus ook niet gedaan.
De 2.0 versie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:58 schreef Joe-Momma het volgende:
De 2.0 versie.
Fuck de zout en citroen.
Dat is voor pussy's
Ik denk dat er weinig mensen zijn die het weten.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Bommes het volgende:
Zou niet weten waarom je dat jezelf aan doet.
Als ik het zou doen kreeg ik de rest v/d avond mijn drank gratis.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zou je dat doen?
Mensen die zich laten overhalen om dat te doen zijn gewoon een stelletje meelopers zonder zelfvertrouwen
Dan kreeg je gratis drank voor iedereen die je bij je had, dat had ik wel voor ze over.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zou je dat doen?
Mensen die zich laten overhalen om dat te doen zijn gewoon een stelletje meelopers zonder zelfvertrouwen
Echte absint is hier in Nederland niet meer te krijgen. Je word er wel goed dronken van maar meer ook niet. Absint zoals het eerst hiero op de markt was zat hallucinerende stof in, wormwood ofzo. Kan je ook zelf maken trouwens Absint en dan ga je wel echt strak!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:17 schreef utopie het volgende:
wat is dat absint nou weer dan? 1 of ander gaar suikerklontje op een lepeltje boven op het glas? wat is het precies?
De welbekende groene engel.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Echte absint is hier in Nederland niet meer te krijgen. Je word er wel goed dronken van maar meer ook niet. Absint zoals het eerst hiero op de markt was zat hallucinerende stof in, wormwood ofzo. Kan je ook zelf maken trouwens Absint en dan ga je wel echt strak!
Het punt is als ik niet op citroen zuig nadat ik tequila op heb dat dan die tequila smaak in je mond blijft hangen. Als ik dan daarna bier drink dan smaakt dat naar Corona, maar dan niet echt lekker.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:09 schreef _Fanta het volgende:
Tequila drink je gewoon puur manJe bent toch geen mietje
Andersom geeft een dramatischer effect!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:36 schreef cool15 het volgende:
je drinkt veel taquila en dan snij je je polsen door
Polsen doorsnijden en dan tequila drinken is niet handig man. xD xD :S :$ =Pquote:Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Andersom geeft een dramatischer effect!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |