Wtfquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Zout snuiven, tequila drinken en dan de citroen uitpersen in je oog.
Totaan het zout snuiven kan ik nog wel mee denk ik, maar citroen in je ogenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef utopie het volgende:
[..]
Tequila oke... maar zout snuiven en citroen in je ogen uitpersen.wuuut
Het is best wel iets wat je moet doorstaan ja. Ze zeiden dat ik het niet zou durven en toen deed ik het maar. Maar ik weet niet of ik het nog een keer zou doen.quote:
Gaat je hele neus niet naar de tering voor de komende 2/3 uren nadat je zout hebt lopen snuivenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is best wel iets wat je moet doorstaan ja. Ze zeiden dat ik het niet zou durven en toen deed ik het maar. Maar ik weet niet of ik het nog een keer zou doen.
Amy Winehouse.quote:
Dat valt op zich nog wel mee, je hebt best wel even last van je ogen maar dat trekt ook best snel weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef utopie het volgende:
[..]
Gaat je hele neus niet naar de tering voor de komende 2/3 uren nadat je zout hebt lopen snuiven?
Maar waar is dat zout snuiven en citroen leegknijpen in je oog goed voorquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog wel mee, je hebt best wel even last van je ogen maar dat trekt ook best snel weg.
Toen ik het deed riepen mensen om me heen "Bluf! Bluf!", dus dat is ongeveer het doel ervan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Maar waar is dat zout snuiven en citroen leegknijpen in je oog goed voor?
Het gaat toch om de tequila ?
Zout snuiven is niet echt zo erg, probeer maar is wasabi of peper (filmpjes op internetz vooral wasabi)quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Maar waar is dat zout snuiven en citroen leegknijpen in je oog goed voor?
Het gaat toch om de tequila ?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |