tuurlijk staat bianca een kussen te schudden in de gang en hoort ze hetquote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Sjoerd praat hard genoeg om te zorgen dat zijn ouders het horen.
Helaas van korte duur...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie is opeens verstandig geworden
Dat wil Ricky niet. Maar ik vind dat rik en charlie gewoon dat kind kunnen adopteren. Ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef amaranta het volgende:
maareh, hoezo MOET het kind anders ter adoptie...
Ik ken wel een tienermoeder die haar kinderen zelf opvoed, maar ook enorm veel bijstand krijgt vandr ouders
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom kan Rikki dat kind gewoon niet zelf krijgen en het laten opvoeden door Rik en Charlie?
Ik vind dat Rikkie niet had moeten neuken en nu dus op de blaren moet zitten.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat wil Ricky niet. Maar ik vind dat rik en charlie gewoon dat kind kunnen adopteren. Ofzo.
Ludo is weer goed bezig
Jef ziet er ook weer wat levender uit
Nu verbergen ze ook dat Rikki zwanger is, dan kunnen ze dan toch ook doen en dan doen alsof Rik en Charlie ergens een kind vandaan hebben geadopteerd uit pure menslievendheid bijvoorbeeld.quote:
Rik en menslievend? Dat is overtuigendquote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu verbergen ze ook dat Rikki zwanger is, dan kunnen ze dan toch ook doen en dan doen alsof Rik en Charlie ergens een kind vandaan hebben geadopteerd uit pure menslievendheid bijvoorbeeld.
Dat dus idd.. Het is zo makkelijk in dit land om maar te zeggen "Ik wil het kind niet" en "ik wil het kind helemaal niet opvoeden". Tuurliijk het is maar een soap, maar toch snap ik niet waarom Rikkie niet accepteert dat ZIJ zwanger is, en Rik en Charlie haar heus wel willen helpen opvoeden.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind dat Rikkie niet had moeten neuken en nu dus op de blaren moet zitten.
Eh......ja waarom niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Rik en menslievend? Dat is overtuigend
Inderdaad. De pubers in GTST voeren al jaren de boventoon en ouders kruipen in alle hoeken en gaten voor hun kroost, maar dit is echt het dieptepunt. Wie is er nou zwanger? Rikki en Sjoerd moeten de lasten ook maar dragen. Wat een slappe ouders.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat dus idd.. Het is zo makkelijk in dit land om maar te zeggen "Ik wil het kind niet" en "ik wil het kind helemaal niet opvoeden". Tuurliijk het is maar een soap, maar toch snap ik niet waarom Rikkie niet accepteert dat ZIJ zwanger is, en Rik en Charlie haar heus wel willen helpen opvoeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hij is een zakquote:Op woensdag 21 september 2011 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eh......ja waarom niet?
ik ben pro neuken dus ben het niet met je eensquote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind dat Rikkie niet had moeten neuken en nu dus op de blaren moet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |