Waarom spelen ze met basis 11? Moeten ze niet rust krijgen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
Fabianski, Jenkinson, Miquel, Djourou, Gibbs, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Frimpong, Benayoun, Park, Chamakh.
Subs: Martinez, Yennaris, Boateng, Ozyakup, Aneke, Ryo, Watt.
Dat zijn niet de basis elf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom spelen ze met basis 11? Moeten ze niet rust krijgen?
Voor Arsenal wel ja, iig de leeftijden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat zijn niet de basis elf.
Niet voor Arsenal, dé kans op een prijs.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef TLC het volgende:
Mijn God, dat is toch een cup van niks zeg
Lol inderdaad, nu met die goal ook, rustig verhaaltje vertellen OH WAIT GOAL!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
Alleen audio is veel te spannend
Landgenoot? Klinkt Turks.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
ozyakup, onze landgenoot erin
rood gekregen.quote:
Wel sneu voor Ruiz.. Die beslissende penalty die hij nam.. lat - stuiter - lat..quote:Op donderdag 22 september 2011 11:43 schreef sylvietjoo het volgende:
Chelsea dus op penalty's door? Everton ook door geloof ik. Toch nog een beetje spannend
Ook wel een lekker goaltje van Suarezquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een missers van Suarez zeg(Nu op BBC)
Is de samenvatting nog niet aan toe gekomen, sterker nog Stoke maakt net 1-0quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:28 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ook wel een lekker goaltje van Suarez
Have fun!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef sylvietjoo het volgende:
East Stand, bovenin ergens...
Dit wordt mijn eerste keer, vooral omdat de kaartjes maar 10 pond kostten... Uitendelijk 20 per kaartje omdat ik plaatsen naast elkaar wou, maar het valt evengoed mee
Tof! Veel plezier!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef sylvietjoo het volgende:
East Stand, bovenin ergens...
Dit wordt mijn eerste keer, vooral omdat de kaartjes maar 10 pond kostten... Uitendelijk 20 per kaartje omdat ik plaatsen naast elkaar wou, maar het valt evengoed mee
Djourou speelt in plaats van Eastmond. Voor de rest klopt de opstelling.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
Line-up: Fabiański; Eastmond, Squillaci, Koscielny, Miquel; Chamberlain, Frimpong, Coquelin, Benayoun; Park, Chamakh.
Line-up Man city volgt.
Miquel linksback. Is toch een centrale verdediger?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ach, ben er van overtuigd dat wij dit jaar toch geen prijs gaan winnen. Vind de carling cup alleen de moeite waard om eens wat andere spelers te zien spelen. Line-up is op zich niet erg slecht - behalve Eastmond die niet eens rechtsback is - maar als je dat vergelijkt ten opzichte van wat Man City kan neerzetten is dat wel wat anders ja.
Mis Ryo. Hij had nu al 10 wedstrijden voor Feyenoord kunnen spelen dit seizoen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Inderdaad, foutje.
Hier de juiste line-up inclusief bank:
Arsenal Team:
Fabianski, Djourou, Squillaci, Koscielny, Miquel, Frimpong, Coquelin, Benayoun, Oxlade-Chamberlain, Park, Chamakh.
SUBS: Mannone, Yennaris, Vermaelen, Eastmond, Ozyakup, Gervinho, Arshavin.
Heeft een blessure opgelopen. Is er een tijdje uit helaas...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Mis Ryo. Hij had nu al 10 wedstrijden voor Feyenoord kunnen spelen dit seizoen...
Heldquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
Held
Ik ging dus bijna Chelsea - Liverpool kijken op een klein sopcast schermpje
Sport1 HD ftw.
Aantal b-spelers bij Liverpool valt wel mee hoor. Reina, Carragher, Enrique, lucas, Henderson en de laatste tijd ook Bellamy starten meestal in de premier league. En Carrol kan je moeilijk een b-speler noemen als die voor ¤40 miljoen gekocht is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef YazooW het volgende:
Chelsea toch nog met een aardige lineup, o.a Lampard, David Luiz, Malouda en Torres.
Liverpool daarentegen toch met wat meer "b-spelers".
Ik het al 40 miljoen pondquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe duur was nou die Andy Caroll kan geen eens een penalty nemen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
wat een schot van A O-C met links
Sinds Belgiequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef YazooW het volgende:
Krijg nou de tieten.
Sinds wanneer zendt sport1 league cup uit?
Nou, ik vind het ze nog eens niet zo slecht doen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef chufi het volgende:
Wel duidelijk dat een vPersie mist bij Arsenal ...
nogal..quote:
Was dat die gemiste kans van Chamakh?quote:
yupquote:Op woensdag 30 november 2011 11:55 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Was dat die gemiste kans van Chamakh?
nog steeds gelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:32 schreef sylvietjoo het volgende:
Zo dat was snel. ManU zal toch wel aan 't winnende eind trekken
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hahaha let op de speler van man u
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hahaha let op de speler van man u
Arsenalquote:Op donderdag 1 december 2011 09:55 schreef msnk het volgende:
Man Utd, gaat slecht in alle competities, geweldig!!!Even alle successupporters uitlachen
beginnend bij mijn neef
Op BBC 1 te bekijken vanaf 20:30quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vanavond Liverpool tegen Man City. Kick-off @ 20:45
En op Sport1quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:47 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Op BBC 1 te bekijken vanaf 20:30
Nice, thanks voor de tip.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:47 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Op BBC 1 te bekijken vanaf 20:30
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
basiselftal deze match dus een soort van B-team?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Man City: Hart, Richards, Savic, Lescott, Clichy, Barry, de Jong, A. Johnson, Milner, Balotelli, Aguero.
Subs: Pantilimon, Zabaleta, Kolarov, Onuoha, Hargreaves, Nasri, Dzeko.
Wat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
basiselftal deze match dus een soort van B-team?
Uitzetten in het menu van je decoder/tv.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:36 schreef truedestiny het volgende:
Wat is er mis met mijn tv. Gaat die een beetje Engelse ondertiteling geven.
Eerst ging dat nog met één druk op het knopje. Nu zoek ik dat hele menu door zonder succes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
Uitzetten in het menu van je decoder/tv.
Welke merkt tv heb je.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
Uitzetten in het menu van je decoder/tv.
philipsquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke merkt tv heb je.
Met panasonic en Philips kan ik je wel helpen.
quote:
Danku. Ik was druk in de weer met een andere afstandbediening.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klik op knopje tussen plus van volume en wijzer naar beneden. Dan zie je het gelijk
Alle philips tv's van laatste 2 jaar hebben hetzelfde afstandbediening en als je niet hetzelfde hebt kan je aan de knopje zien welke ik bedoel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef YazooW het volgende:
Want alle Philips TVs hebben dezelfde afstandsbediening?
Alstuquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Danku. Ik was druk in de weer met een andere afstandbediening.
Aight, toen ik nog TVs verkocht had zo'n beetje elke Philips TV een andere ABquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle philips tv's van laatste 2 jaar hebben hetzelfde afstandbediening en als je niet hetzelfde hebt kan je aan de knopje zien welke ik bedoel.
quote:
Als het waar is, dan is het grootste faal ooit.quote:Newcastle wil Carroll wel weer terug
In de Premier League is mogelijk een bizarre transfer in de maak. Newcastle United bereidt een bod voor op spits Andy Carroll van Liverpool. Precies een jaar geleden haalden The Reds de aanvaller voor bijna vijftig miljoen euro weg uit... Newcastle. Volgens The Sun wil de club van keeper Tim Krul nu 15 miljoen euro betalen om hem terug te halen. Carroll is op Anfield geen gelukkige aankoop geweest.
Bron: AD
Ik weet is gerucht
Nu hebben alle Philips tv's eigenlijk hetzelfde functie. Alleen beeld wordt elke nieuwe model beter. Dus het is niet echt nodig om elke keer nieuwe afstandbediening te bedenken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:52 schreef YazooW het volgende:
[..]
Aight, toen ik nog TVs verkocht had zo'n beetje elke Philips TV een andere AB
12 miljoen eurootjes...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:59 schreef Bonkers. het volgende:
Die Savic loopt echt te prutsen, Aadje de Mos zou hem nu wisselen.
Barcelona is maar een amlastig clubje in vergelijking met...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:02 schreef mrstylo het volgende:
Echt wat is dit. Ze vergeleken zichzelf al met Barca terwijl ze niet eens een normale paas aan elkaar kunnen geven.
en gewisseldquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:23 schreef -Willempie- het volgende:
Super Balo zit ook niet in de wedstrijd, op zijn zachts gezegd
Ze spelen echt heel erg slecht. En de Jong staat positioneel zo absurd slecht, dat is echt ongelofelijk. Hij loopt telkens precies waar hij niet moet gaan staan. Wat een domme speler.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Positiespel van City is echt dramatisch, dit zie ik teams als Heracles wekelijks beter doen dan City vandaag. Doet gewoon pijn aan mijn ogen.
De Jong speelt diep? Vond dat zeker eind 1e helft meevallen hoor. Speelt gewoon als een extra verdediger op het middenveld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
Tactisch van liverpool juist erg goed, door stevie g zo diep te laten spelen. Barry en de Jong spelen ook diep zodat gerard veel ruimte krijgt.
Maar wat is Andy Caroll toch weer nutteloos.
ja, dus diep als middenvelder.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Jong speelt diep? Vond dat zeker eind 1e helft meevallen hoor. Speelt gewoon als een extra verdediger op het middenveld.
verdedigend/teruggezakt noemen we dat toch? Een diepe spits speelt toch ook verder van z'n eigen doel?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
ja, dus diep als middenvelder.
Wat doe je nou moeilijk? Het is toch geen waarde-oordeel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
verdedigend/teruggezakt noemen we dat toch? Een diepe spits speelt toch ook verder van z'n eigen doel?
EL toch ook nogquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
City speelt nergens meer voor? Alleen de PL nog?
derde in de poule CL ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...hoe kom ik er dan bij dat ze Europees ook al niet meer meededen?
Ze spelen nog EL, maar voor City is dat misschien wel gelijk aan uitschakeling in Europees verbandquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...hoe kom ik er dan bij dat ze Europees ook al niet meer meededen?
Grappig dat de 2 kampioenskandidaten allebei in de EL moeten spelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ze spelen nog EL, maar voor City is dat misschien wel gelijk aan uitschakeling in Europees verband
En de 3e, Spurs, is zelfs al uitgeschakeld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grappig dat de 2 kampioenskandidaten allebei in de EL moeten spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |