Had dat nou niet gezegdquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Is niet felrood, maar meer oud-rood... Hele zachte, warme kleur.
Ik was in Edinburgh tijdens de vakantie en daar hebben ze een winkel. Mijn kuitmaat hadden ze niet, maar was zo besteld en een week later werden ze bezorgdquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Had dat nou niet gezegd
Zijn ze in Nl te koop of heb je ze via internet besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar die is niet heel duidelijk...Toffe laarzen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar die is niet heel duidelijk...Mooi hoor, mooie kleur en classy laarzen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind rood lastig om mee te combineren, maar de laars is echt tofquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik! Maar dan in hetrood
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je aan de bovenkant? Duo Boots werkt met kuitmaat, dus het zit altijd goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:49 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik vind rood lastig om mee te combineren, maar de laars is echt tof![]()
Hoe valt het aan de bovenkant?? Is het smal?
Ik ben nog niet helemaal wakker haha. Maar das waar iddquote:Op woensdag 28 september 2011 08:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe bedoel je aan de bovenkant? Duo Boots werkt met kuitmaat, dus het zit altijd goed.
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar ik mis een paar basic laarzen in mijn collectie.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:48 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik vind die laarzen bij duo boots wel heeel saai allemaal. Zo basic.
Wel mooie kwaliteit.
das wel waar. hoewel ik, als ik zo eens rondneus naar de mode van deze winter, dat prefereer boven al die gespjes en toestanden die ze nu overal opdoen.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:48 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik vind die laarzen bij duo boots wel heeel saai allemaal. Zo basic.
Wel mooie kwaliteit.
Daar ben ik ook niet zo van (soms wel, maar ik hou ook van heel klassieke schoenen). Maar toch, als ik 250 euro voor een schoen betaal, wil ik wel dat die zich onderscheidt van de standaard schoen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das wel waar. hoewel ik, als ik zo eens rondneus naar de mode van deze winter, dat prefereer boven al die gespjes en toestanden die ze nu overal opdoen.
Toevallig net gepost in het fotoboek van JackieBrownquote:Op donderdag 29 september 2011 00:20 schreef Lauren. het volgende:
Ook ik heb over-knee laarzen! Zwart leren, hoewel ik suède ook erg mooi vind natuurlijk.
Omdat zoveel mensen overknee's hebben: hoe combineren jullie ze met je outfit zonder dat het hoerig/ordinair wordt?
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:30 schreef ChicaChula het volgende:
Oh en deze rechter vind ik ergggg leuk! Zou ik zo aantrekken!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:23 schreef Danielle83 het volgende:
[..]Sowieso de hele outfit is leuk!
Ja ik had t ook over de outfitquote:Op donderdag 29 september 2011 08:23 schreef Danielle83 het volgende:
[..]Sowieso de hele outfit is leuk!
Haha, ik zit weer lekker op te letten dan. Maar met dit weer stel ik de winterlaarzen nog ff uitquote:Op donderdag 29 september 2011 11:39 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ja ik had t ook over de outfitze vroeg hoe overknees te combineren zonder dat t hoerig wordt..
Ik vind het heerlijk weer maar ik baal wel dat ik alle winterspullen nog niet aankan.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:22 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha, ik zit weer lekker op te letten dan. Maar met dit weer stel ik de winterlaarzen nog ff uit
Ik had de helft van mijn zomerkleding alweer in bakken gedaan haha.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:39 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk weer maar ik baal wel dat ik alle winterspullen nog niet aankan.
Had juist gerekend op regen en wind en alles.
Ben helemaal voorbereid, zelfs zomerkleren weer op zolder. Krijg je dit ><
Zonder de decoratie zijn ze veeeel leuker.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:24 schreef ChicaChula het volgende:
mn nieuwe laarsjes..
[ afbeelding ]
handig, de decoratie kan eraf.. heb je simpele grijze enkellaarsjes..
[ afbeelding ]
vanmiddag rond half 6/6 uur worden mn overknees bezorgd
Pfff, dames. Wat doen jullie de mannen aan?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het ook leuk. Maar 9/10 keer staat het hoerig imho.
Dit waren die van Supertrash?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:24 schreef ChicaChula het volgende:
mn nieuwe laarsjes..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
persoonlijk vind ik dit te hoerig.. komt vooral door t materiaal van de laarzen denk ik..quote:Op donderdag 29 september 2011 15:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het ook leuk. Maar 9/10 keer staat het hoerig imho.
Oohhquote:Op donderdag 29 september 2011 16:42 schreef ChicaChula het volgende:
ze zijn errrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TADAAA....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Classyquote:Op donderdag 29 september 2011 16:42 schreef ChicaChula het volgende:
ze zijn errrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TADAAA....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zow!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:42 schreef ChicaChula het volgende:
ze zijn errrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TADAAA....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:42 schreef ChicaChula het volgende:
ze zijn errrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TADAAA....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very nice!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:42 schreef ChicaChula het volgende:
ze zijn errrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TADAAA....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie heels ChicaChulaquote:Op donderdag 29 september 2011 16:42 schreef ChicaChula het volgende:
ze zijn errrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TADAAA....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke stad?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:08 schreef DarkElf het volgende:
ik wil laarzen kopen van de winter (dat is t nog lang niet maar ik neus graag vast wat rond) , maar ik word een beetje moe van alle gespen en toestanden op de gemiddelde laars in de Nederlandse winkels. Wie heeft een goeie tip waar je leuke kan kopen (en passen?) voor een normaal budget? (zo'n 150 euro max ofzo)
Manfield vind ik altijd redelijk basic en van hele mooie kwaliteit. Zelf heb ik net prachtige laarzen gekocht bij Divino, o.a. te vinden in Maastricht, Utrecht en Groningenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:08 schreef DarkElf het volgende:
ik wil laarzen kopen van de winter (dat is t nog lang niet maar ik neus graag vast wat rond) , maar ik word een beetje moe van alle gespen en toestanden op de gemiddelde laars in de Nederlandse winkels. Wie heeft een goeie tip waar je leuke kan kopen (en passen?) voor een normaal budget? (zo'n 150 euro max ofzo)
Divinoquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Manfield vind ik altijd redelijk basic en van hele mooie kwaliteit. Zelf heb ik net prachtige laarzen gekocht bij Divino, o.a. te vinden in Maastricht, Utrecht en Groningen
Lief dat je aan me denkt! Dit is idd wel ongeveer wat ik zoek.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:47 schreef ChicaChula het volgende:
Hey Danielle.. Dit is toch wat jij zocht? Nu in de aanbieding bij de dwaze dagen..
http://www.debijenkorf.nl(...)/nl_NL/categories%3C{catalog01_20}/categories%3C{catalog01_20_640}/drie_dwaze_dagen%3E{dag201;dag202}&fh_eds=%C3%9F&fh_refview=lister
oh ik heb een wijde range.quote:
Hahaha, wat stom!quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Divino![]()
Laatst schoenen gevonden daar die ik al zoo lang zocht, waren ze de linkerschoen kwijt. Die meisjes die er werkte deden alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Ja dat flikte de zara ooit bij mij! Denken die winkels dat wij achterlijk zijn ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha, wat stom!
Ik heb n keer bij de Tango meegemaakt dat ze dat hadden. En toen probeerden ze zelfs 1 schoen in 39 en 1 schoen in 38 aan me te slijten, want daar hadden ze ook maar eentje van. en dan nog zonder korting ook! Mafketels
Goede tip! Bij Cinderella krijg je vandaag 20% korting als je de nieuwe Glamour laat zienquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:55 schreef Lauren. het volgende:
Ik krijg morgen Steve Maddens van mn lieve vriend![]()
Tip voor iedereen: morgen en zondag hebben ze bij de winkels PRO, Invito, Manfield en Scapino de actie elk tweede paar gratis. Alle combinatie's mogelijk!
Wij krijgen soms ook schoenen opgestuurd van andere filialen en dan zit er alleen de linker inquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha, wat stom!
Ik heb n keer bij de Tango meegemaakt dat ze dat hadden. En toen probeerden ze zelfs 1 schoen in 39 en 1 schoen in 38 aan me te slijten, want daar hadden ze ook maar eentje van. en dan nog zonder korting ook! Mafketels
Mooimooimooiiiiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:03 schreef Lauren. het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan mijn lieve, lieve vriendje!
Oeeh die zijn chique!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:03 schreef Lauren. het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan mijn lieve, lieve vriendje!
Antisliphieltjes kopen bij de schoenmaker, kan je zo in de hiel plakken. Problem solved.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo! Ik heb een vraagje. Ik heb pas geleden pumps gekocht alleen ik schuif er uit. Ik heb al een maat kleiner geprobeerd, maar dan zijn ze weer te klein en ik heb ook een zooltje geprobeerd. Het zooltje helpt wel, maar mijn hak schuift er nog steeds uit. Is er misschien iets wat je op de hak kan plakken zodat je er niet uitschuift?
Ik heb ook al gevraagd of ze halve maten hadden, maar helaas niet.
Deze vind ik trouwens echt het leukst juist met de veters wel er op. Maar volgens mij ben ik de enigequote:Op donderdag 29 september 2011 15:24 schreef ChicaChula het volgende:
mn nieuwe laarsjes..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze ook leuk mét! Maar ik hou wel van wat stoerderquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:23 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Deze vind ik trouwens echt het leukst juist met de veters wel er op. Maar volgens mij ben ik de enige
Wow die broek.. Gaaf! Heb zelf ook net een rode broek gekocht maar geen leer.. Wel highwaistquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
I'm into red...
Ik heb eindelijk n rode leren legging besteld. Nou komt ie pas maandag binnen. Ben ik er niet, dus dinsdag dan hopelijk. En heb geen flauw idee of het wat is, maar laten we het hopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door die rood uitbarsting ben ik nu ineens helemaal gefocussed op rode schoenen. Niet om te combineren met de broek, die was alleen de oorzaak...En nu wil ik dus deze, liever nog dan de bruine laarzen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze sexy maar ook echt superschattig op n bepaalde manier.
En ze zijn ROOD(rode schoenen heb ik nog helemaal niet)
Ik ben verliefd
Oke bedankt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Antisliphieltjes kopen bij de schoenmaker, kan je zo in de hiel plakken. Problem solved.
Een rode winterjas is wel echt origineel. Wel laten zien he als je m hebtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:25 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Wow die broek.. Gaaf! Heb zelf ook net een rode broek gekocht maar geen leer.. Wel highwaisthaha.. Of ik m ooit aan doe is nog de vraag..
Ik hou btw ook echt van rood haha heb een mooi rood jurkje en een van mn winterjassen wordt ook rood dit jaarEn heb 2 paar rode high-heels.. Rood
alleen niet allemaal bij elkaar idd 1 rood kledingstuk per keer
![]()
Aiaiai, op lakpumps, dat is inderdaad minder. Valt het erg op? Anders zou ik het gewoon laten zitten. Beter dan dat je er n stuk van de lak aftrekt ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb nagellak op m'n rode lakpumps gekregen.
Gelukkig wel topcoat, dus doorzichtig. Geen flauw idee hoe dat er af moet, dus laat het nog maar even zitten, want het valt niet op.
Maar vind het zooo stom!
O gelukkig dan ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:24 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk mét! Maar ik hou wel van wat stoerder
(hoewel zonder ook gaaf is hoor!)
Hahaha ja ik denk niet dat ie hier erg in de smaak valt want het is echt een dikke ski jas haha niet echt voor met heels ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:29 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Een rode winterjas is wel echt origineel. Wel laten zien he als je m hebt
Gave rode broek!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
I'm into red...
Ik heb eindelijk n rode leren legging besteld. Nou komt ie pas maandag binnen. Ben ik er niet, dus dinsdag dan hopelijk. En heb geen flauw idee of het wat is, maar laten we het hopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door die rood uitbarsting ben ik nu ineens helemaal gefocussed op rode schoenen. Niet om te combineren met de broek, die was alleen de oorzaak...En nu wil ik dus deze, liever nog dan de bruine laarzen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze sexy maar ook echt superschattig op n bepaalde manier.
En ze zijn ROOD(rode schoenen heb ik nog helemaal niet)
Ik ben verliefd
Ehm, echt bont?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaha ja ik denk niet dat ie hier erg in de smaak valt want het is echt een dikke ski jas haha niet echt voor met heels ofzogewoon heel erg dik en warm
en er zit bont aan, dan worden veel mensen ook altijd boos enzo
voor netjes wil ik een jas van Karen Millen denk ik.. Maar ik had afgelopen winter 9 (
) winterjassen dus dit jaar moet ik echt wat selectiever gaan zijn
ik mag van mezelf die rode en nog 1 erbij wat dus wel een nette moet zijn want die rode is echt dik en groot
Ja, I'm sorry, ik weet dat veel mensen ertegen zijn en dat respecteer ik natuurlijk maar het blijft toch ieders eigen keuze.quote:
Dat kan, ik doe beide niet. Is in inderdaad ieder zijn eigen keuze, net wat je zelf belangrijk vind toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ja, I'm sorry, ik weet dat veel mensen ertegen zijn en dat respecteer ik natuurlijk maar het blijft toch ieders eigen keuze.
Ik ga niet hypocriet lopen doen en wel echt leren schoenen dragen en dan zeggen maar ik draag geen bont want dat vind ik zielig..
Vind ik echt goed van je.. Ik vind je antwoord ook serieus echt tof, meestal krijg ik gelijk een shitload over me heen dat ik onderhand zelf dood moet..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat kan, ik doe beide niet. Is in inderdaad ieder zijn eigen keuze, net wat je zelf belangrijk vind toch?
Ik heb ook al mijn make-up en douchespullen vervangen voor proefdiervrij spul, het zet vast geen zoden aan de dijk maar ik vind het gewoon een fijner idee
Ja weet je wat het is je kunt andere mensen niet opdrinken in waar je zelf voor staat. Ik vind het belangrijk dus ik moet ik daar zelf in handelen, andere vinden andere dingen belangrijk en moeten daar zelf in handelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Vind ik echt goed van je.. Ik vind je antwoord ook serieus echt tof, meestal krijg ik gelijk een shitload over me heen dat ik onderhand zelf dood moet..
Van mij mag je em postenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaha ja ik denk niet dat ie hier erg in de smaak valt want het is echt een dikke ski jas haha niet echt voor met heels ofzogewoon heel erg dik en warm
en er zit bont aan, dan worden veel mensen ook altijd boos enzo
voor netjes wil ik een jas van Karen Millen denk ik.. Maar ik had afgelopen winter 9 (
) winterjassen dus dit jaar moet ik echt wat selectiever gaan zijn
ik mag van mezelf die rode en nog 1 erbij wat dus wel een nette moet zijn want die rode is echt dik en groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het is ook wel stom want als ik er teveel over ga nadenken vind ik het weer heel zielig ( heb er 2 jaar geleden spontaan een 2 weken oude (nieuwequote:Op zondag 2 oktober 2011 19:30 schreef megamandy het volgende:
Mijn winterjas is dit jaar "roestrood"![]()
Eerst was ik echt tegen bont, de laatste jaren weet ik niet echt wat mijn standpunt isEen echte bontjas kan namelijk wel heel mooi zijn, en nepbont is nog steeds meestal veel te plastic. Daarnaast is bont en leer eigenlijk gewoon hetzelfde. Wij hebben in de winkel ook schoenen met echt haar en daar zie je eigenlijk nooit mensen moeilijk over doen.
Leuk!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zooo mooiAlleen jammer van die peeptoe
![]()
Hoe zijn jullie trouwens begonnen met op hakken lopen?Gewoon lage hakken en steeds hoger? Of in een klap hoog? Ik vind namelijk mijn houding ZOVEEL mooier als ik op hakken loop, maar krijg er zulke zere voeten van, en ga continu door mijn enkels.. Is het een kwestie van doorzettingsvermogen of zijn er trucjes voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt."
#
Ik wissel het vaak af. Ene dag hoge hak de andere dag wat lagerquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zooo mooiAlleen jammer van die peeptoe
![]()
Hoe zijn jullie trouwens begonnen met op hakken lopen?Gewoon lage hakken en steeds hoger? Of in een klap hoog? Ik vind namelijk mijn houding ZOVEEL mooier als ik op hakken loop, maar krijg er zulke zere voeten van, en ga continu door mijn enkels.. Is het een kwestie van doorzettingsvermogen of zijn er trucjes voor?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 05:44 schreef lwxo92 het volgende:
@ Lotje, in Groningen zie ik bijna alle dames op deze dingen rondlopen. Maar dan ook echt veel.
Dan zou ik ze niet meer aantrekken, ik ben daar iets te eigenwijs voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind ze ook niet zo heel leuk, ze zijn wel oke maar maken snel ordinair denk ik.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij wat vollere bovenbenen staat het ook prima (vind ik, jullie???) !
En dan ook deze kleur, maar zonder de lelijke gouden neus.
En wel lang, maar niet overknee.
CC had jij trouwens niet laarzen in deze kleur??
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:51 schreef JackieBrown het volgende:
Oke, het enige wat ik nog wil voor deze winter zijn lange laarzen haha.
Ik dacht eigenlijk dat het alleen mooi zou staan bij hele slanke benen, maar ik zag net deze foto:Ziet er prima uit hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij wat vollere bovenbenen staat het ook prima (vind ik, jullie???) !
CC had jij trouwens niet laarzen in deze kleur??![]()
Alleen die zonnebril, die zou ik er niet bijnemen.
"Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:51 schreef JackieBrown het volgende:
Oke, het enige wat ik nog wil voor deze winter zijn lange laarzen haha.
Ik dacht eigenlijk dat het alleen mooi zou staan bij hele slanke benen, maar ik zag net deze foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij wat vollere bovenbenen staat het ook prima (vind ik, jullie???) !
CC had jij trouwens niet laarzen in deze kleur??Dat kan zeker wel! Ik zou iig niet naar de New Look gaan voor laarzen.
Wat een drama!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |