Omdat het de regisseur van The King's Speech wel gelukt is om de kijker iets om de personages te laten geven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:13 schreef Nober het volgende:
Waarom wint The Hurt Locker, ipv Avatar
Waarom wint The King's Speech, ipv Inception
Vragen, vragen....
Ik heb The Hurt Locker gezien voordat 'ie genomineerd was, ik gaf het destijds een 5, maar ik wist niet dat de ex van de maker van Avatar die film gemaakt had. Daarom waarschijnlijk genomineerd en gewonnen, the land of.... exactly!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij de The Hurt Locker heb ik anderhalf uur afgevraagd waarom hij zo goed was. 3x gaan ze een bom ontmantelen en voor de rest zat er geen verhaal in... Omdat hij wat prijzen had gewonnen heb ik hem afgekeken, hopend dat er nog wat zou gebeuren. Normaal gesproken zet ik zo'n film gewoon uit en ga ik uit het raam staren.
THL is gewoon 'n erg intense film man. Prachtige scene tussen Renner en Mackie bij het einde.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij de The Hurt Locker heb ik anderhalf uur afgevraagd waarom hij zo goed was. 3x gaan ze een bom ontmantelen en voor de rest zat er geen verhaal in... Omdat hij wat prijzen had gewonnen heb ik hem afgekeken, hopend dat er nog wat zou gebeuren. Normaal gesproken zet ik zo'n film gewoon uit en ga ik uit het raam staren.
Oldman is wel een baas ja.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:28 schreef Ireyon het volgende:
De Oscars zijn sowieso niet serieus te nemen aangezien Gary Oldman er nooit een heeft gewonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |