Die maakt zich niet druk neequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
Lars zegt: doe rustig aan. Hij doet het zelf heel rustig aan volgens mij
Lopen er in Gelderland echt niet 8 betere koks dan dit?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
ff hoor...maar dit is toch een collectief stelletje falers ?!?!
Ze krijgen het toch rauw. snap het probleem niet helemaal. Ik zou ook blancheren om het eerder gaar te krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
ze hebben er toch niet bijgezegd dat het "vanaf rauw" moestkomen ze nu mee
wok of andere grote pan...vullen met plantaardige olie...et voila, een frituurquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef Frag_adder het volgende:
gefrituurde boontjes wil ik toch wel eens proberen, heb alleen geen frituur
klopt, ik vind het raar dat ze re een opmerking over maken, gewoon laten doen wat ze willen en dan kijken hoe het smaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze krijgen het toch rauw. snap het probleem niet helemaal. Ik zou ook blancheren om het eerder gaar te krijgen
jawel, ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Lopen er in Gelderland echt niet 8 betere koks dan dit?
Ze kunnen nog geen water koken
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef Frag_adder het volgende:
geef je op voor volgend jaar Ceetje!
Spreek je uit als pralinéquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
het is toch praline, niet pralineee![]()
waarom kijk ik deze reclames ook
ik woon te dicht bij belgie hoor ik alquote:
Het is weer tijd voor kritiekquote:
weet even niet meer hoe ze die noemen in de Indonesische keuken.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:25 schreef tweesterrentent het volgende:
Ik wil het recept van het kaaskoekje
Benodigdheden: kaas en een siliconen matjequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:25 schreef tweesterrentent het volgende:
Ik wil het recept van het kaaskoekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |